Pią, 03.02.2017, 13:00
sebastianadam napisał(a):Ciekawe jak będzie się sprawował ten tryb Drift. Wiadomo, na jakiej zasadzie będzie działał?
Czw, 02.03.2017, 16:56
Wto, 07.03.2017, 15:13
Wto, 07.03.2017, 17:06
Wto, 07.03.2017, 17:48
Wto, 14.03.2017, 14:13
W tym miesiącu do oferty marki wchodzi oficjalnie model Klasa E All-Terrain. To nic innego jak uterenowione kombi z seryjnym napędem na wszystkie koła i zwiększonym prześwitem.
Do wyposażenia Mercedesa Klasy E All-Terrain należą takie elementy jak napęd 4Matic, większe opony, osłona chłodnicy o stylistyce a'la SUV, układ wydechowy z dwoma nakładkami na końcówkach rur, a także relingi dachowe, osłona krawędzi przestrzeni bagażowej, listwa ozdobna krawędzi nadwozia i ramki okienne z polerowanego aluminium oraz pneumatyczne zawieszenie z możliwością regulacji prześwitu.
Klasa E All-Terrain jest o 29 mm wyższa od "zwykłego" kombi: 14 mm przypada na większy profil opon, a kolejne 15 mm na bazowe podwyższenie pneumatycznego zawieszenia. Prześwit waha się od 121 do 156 mm.
All-Terrain debiutuje w wersji E 220 d (194 KM), napędzanej nowym silnikiem Diesla. Niedługo potem dołączy odmiana z jednostką 6-cylindrową, również wysokoprężną. Oba warianty standardowo oferują 9-biegową przekładnię automatyczną.
Na polskim rynku Mercedes Klasy E All-Terrain kosztuje katalogowo od 251 100 złotych. Wśród rynkowych konkurentów omawianego modelu wymienić można takich graczy jak przede wszystkim Audi A6 Allroad oraz Volvo V90 Cross Country.
Wto, 14.03.2017, 18:16
Śro, 15.03.2017, 12:56
bartez napisał(a):Szkoda, że kokpit taki paskudny.
Śro, 15.03.2017, 13:01
Śro, 15.03.2017, 23:11
Czw, 16.03.2017, 9:24
cobra napisał(a):Powalająca tzn. za wysoka czy za niska? Bazowe A6 Allroad z silnikiem 3.0 TDI 218KM kosztuje prawie 280 tysiaków.