Obecny czas: Pon, 28.05.2018, 10:34




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58
Reklama 

News Corner - nowości motoryzacyjne 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 2
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
To cos co mialo przypominac samochod w poscie Kobiego to juz chyba lekka przesada..

_________________
Z audica przez zycie..


Pon, 26.06.2017, 16:48
Profil

Postów: 29
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Co powiecie o najnowszej Skoda Kodiaq: http://www.skoda-auto.pl/modele/kodiaq
Wpisuje się w trend i wydaje się być odpowiedzią na większe zapotrzebowanie na samochody 7-osobowe. Typowy samochód rodzinny, dla rodziny hmm bardziej 3+, ewentualnie większej ekipy ludzi.
To co jest w nim fajne, to opcja napędu 4x4. Czyli teoretycznie sprawdzi się nawet na ten trudniejszy teren.


Ostatnio edytowany przez bzykbzyk, Czw, 02.11.2017, 10:42, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 18.10.2017, 9:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 927
Samochód: Viggen
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Sorry podyskutowałbym o tej Skodzie,ale wciągnąłem się w tramwaje kulikowskiego :>

_________________
,,Lepiej milczeć i sprawiać wrażenie głupca,
niż przemówić i rozwiać wszelkie wątpliwości'' - Lincoln


http://www.hattrick.org/Signup/Invite.aspx?ref=2PU488


Czw, 19.10.2017, 17:23
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20758
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Cytuj:
Brytyjski portal motoryzacyjny What Car (www.whatcar.com) opublikował wyniki rankingu niezawodności samochodów w wieku od 0 do 3 lat.
W badaniu wzięło udział przeszło 14 tysięcy respondentów, którzy na podstawie własnych doświadczeń ocenili łącznie 169 modeli aut 32 producentów.
Badani przyznali, że najbardziej niezawodną marką spośród producentów spoza Japonii jest Alfa Romeo. Marka uplasowała się na piątym miejscu w klasyfikacji, za Lexusem, Mitsubishi, Toyotą i Suzuki. Z marek segmentu Premium, Alfa Romeo wyprzedziła marki takie jak: Audi, BMW, Mercedes, Jaguar.
Tak wysokie miejsce w rankingu jest dowodem potwierdzającym najwyższą jakość włoskiej inżynierii czerpiącej z przeszło 100-letniej tradycji.

Portal What Car uznał, że o ile istnieje wiele czynników determinujących wybór samochodu, jak powiększenie się rodziny czy przejście na emeryturę, to jedna cecha decyduje o tym, że ludzie zachowują swoje auta i pozostają wierni marce.
Tą wartością jest niezawodność. Regularne awarie czy nawet drobne usterki w znaczący sposób obniżają prawdopodobieństwo, że właściciel auta drugi raz wybierze tę samą markę. Dlatego portal zapytał aż 14 208 właścicieli samochodów o to, czy ich pojazdy miały usterki w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Wady zostały podzielone na 14 kategorii: akumulator, nadwozie, hamulce, silnik, układ elektryczny silnika, układ wydechowy, światła zewnętrzne, układ paliwowy, skrzynia biegów/sprzęgło, wykończenia wnętrza, układy elektryczne bez silnika, układ kierowniczy, zawieszenie i inne. Właściciele aut zostali poproszeni o podanie w każdej kategorii liczby dni, od poniżej jednego do przeszło siedmiu, przez które ich samochód był wyłączony z jazdy. Respondenci podawali także koszty napraw, od bezpłatnych napraw gwarancyjnych do ponad 1500 funtów brytyjskich. Większa liczba dni i droższa naprawa obniżały miejsce w rankingu. Tak powstał ranking niezawodności, w którym Alfa Romeo zajęła pierwsze miejsce wśród marek pochodzących spoza Japonii.
Od pierwszej w klasyfikacji marki, która osiągnęła wynik 91,1%, dzieliło ją zaledwie 6,3%, co świadczy o bardzo wysokiej sprawności aut wywodzących się z włoskiej Lombardii

FCA Polska

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pon, 20.11.2017, 17:07
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5403
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Nie mogło być inaczej w końcu auto jadące na lawecie się nie psuje ...

;)

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Pon, 20.11.2017, 19:01
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 960
Samochód: FR, IT
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Wow, fajnie! Szczerze mówiąc ma to sens- MiTo jest już prehistorycznym autem, wszystkie bolączki (głównie MultiAir z początku produkcji) zostały wyeliminowane, w raptem 2 lata młodszej Giulietcie to samo. :D

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Pon, 20.11.2017, 19:54
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20758
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Cytuj:
Renault podjęło zaskakującą decyzję – powstanie Talisman Coupe! Rynek coupe segmentu D niemal się skończył, są na nim obecne praktycznie tylko marki premium, ale Renault zamierza powrócić do idei, którą ostatnio wyraziło Laguną Coupe. A nawet tę ideę rozwinąć. Czy więc nie będzie to też przy okazji atak na wspomniany segment premium?
Laguna Coupe była samochodem o zniewalającej stylistyce. Nie zawojowała rynku, czego zresztą nie zrobiło żadne auto tego segmentu, ale z pewnością zrobiła wrażenie. Pokazała też możliwości marki i de facto wdrożyła system 4Control. Teraz w jej ślady pójdzie Talisman Coupe.

Czy samochód tego typu jest w ofercie Renault potrzebny? Tak – do takiego wniosku doszedł management Renault. „To nie będzie model, na którym będziemy zarabiać. Pokażemy za to ciekawą stylistykę, wyjątkowe materiały wykończeniowe i nowe wnętrze, które z czasem trafiać będzie do naszych pozostałych modeli” – zdradza Laurens van der Acker, wiceprezes Renault odpowiedzialny za design.

Talisman Coupe ma być wyposażony w funkcje jazdy autonomicznej trzeciego poziomu. Oznacza to, że w określonych sytuacjach samochód może jechać sam, bez ingerencji człowieka, acz kierowca cały czas musi być gotowy do przejęcia kontroli nad autem. Renault zapowiada, że wprowadzi ten model wraz z systemami jazdy autonomicznej w roku 2020.

Co ciekawe, nie przewiduje się wersji w pełni elektrycznej. Renault, mocno zaangażowane w elektromobilność, nie zaoferuje Talismana Coupe Z.E. z prostej przyczyny – produkcja będzie niewielka, a tego typu samochody niekoniecznie kupują ludzie zaangażowani w ruchy ekologiczne. Na pewno nie będzie też wersji napędzanej silnikiem wysokoprężnym – Renault planuje w tym modelu jedynie silniki benzynowe. Niestety nic więcej na temat jednostek napędowych nie wiadomo. Jest za to pewne, że standardem będzie dwusprzęgłowa przekładnia EDC.

Nowe wnętrze, nowe materiały, z pewnością tez masa nowych technologii. Talisman Coupe ma być perełką stylistyczną i jakościową. Najprawdopodobniej nie będzie oferowany na wszystkich rynkach, a jedynie tam, gdzie sieć dealerska będzie mogła zapewnić odpowiedni poziom obsługi, zarówno pod względem sprzedaży, jak i późniejszego serwisu. Wiemy nieoficjalnie, że Polska znajdzie się na liście krajów, gdzie Talisman Coupe będzie oferowany!

Francuskie.pl

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Nie, 01.04.2018, 11:56
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 960
Samochód: FR, IT
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
1 kwietnia i francuskie.pl jako wiarygodne źródło informacji xD

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Pon, 02.04.2018, 10:40
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20758
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Cytuj:
Wielkie zmiany u Fiata, na których zyskają Tychy.

1 lipca, jak donosi Bloomberg, Siergio Marchionne, szef koncernu Fiat Chrysler Automobiles, przedstawi poważny plan zmian w produkcji samochodów. Między inny do Polski ma zostać przeniesiona z Włoch produkcja Fiata Panda.

Najnowszą strategię włosko-amerykańskiego koncernu już znamy. Planujący już swą emeryturę Marchionne od co najmniej kilku miesięcy mówi o niektórych pomysłach dziennikarzom. To co teraz napisał Bloomberg, wpisuje się idealnie we wcześniejsze wypowiedzi włoskiego menedżera.

Włosi chcą przede wszystkich odejść od produkcji większości tańszych samochodów i skoncentrować się na produkcji modeli z wyższych półek. Najwięcej straci na tym marka Fiat. Zyskają droższe marki należące do koncernu.

Wkrótce (wcześniej mówiono, że już w maju) zakończona zostanie produkcja modelu Fiat Punto i Alfa Romeo Mito. W legendarnych zakładach Fiata w Turynie ma powstawać nowe Maserati i SUV-y Jeepa. A produkcja Fiata Panda, teraz zlokalizowana we Włoszech, ma trafić do Polski.

Przypomnijmy, że to w zasadzie powrót do tego, co było w przeszłości. Panda drugiej generacji była produkowana w Polsce w latach w 2003-2012 i był to prawdziwy hit polskich zakładów Fiata. Wyprodukowano niema 2,17 mln tych samochodów.

Szybszy koniec Tipo, niepewny następca Punto

Z wcześniejszych spekulacji dotyczących zamierzeń koncernu Fiat Chrysler wiemy, że prawdopodobnie szybciej niż później zostanie zakończona produkcja popularnego w Polsce Fiata Tipo. Zarząd koncernu spodziewał się wyższej sprzedaży tych samochodów. A wysokich marż nie da się tutaj uzyskać, bowiem Tipo jest w tym segmencie rynku, w którym panuje duża konkurencja.

Marka Fiata w Europie ma przetrwać w pojazdach rodziny 500 i Panda. Jest też coraz mniej pewne, czy w Europie pojawi się następca Punto – Fiat Argo, produkowany już od ubiegłego roku w Brazylii.

Pomysł powrotu produkcji Pandy do Polski jest doskonałą wieścią dla zakładów w Tychach. W ubiegłym roku powstało w nich w sumie 263 tys. 424 samochody – głównie modele 500.

To mniej niż połowa produkcji fabryki z 2009 roku, kiedy z polskiej fabryki Fiata wyjechało około 606 tys. aut. Zakład w Tychach był wtedy największą fabryką Fiata w Europie i drugą co do wielkości na świecie, po brazylijskiej fabryce w Betim. Rozpoczęcie znowu produkcji Pandy w Polsce z pewnością pozwoli jej kontynuować produkcję przez kolejne lata – i być może nawet ją jeszcze zwiększyć.

Zwłaszcza, że cały czas powstaje nad Wisłą mała „pięćsetka” – kilka dni temu Fiata uroczyście obchodził wyprodukowanie jej dwumilionowego egzemplarza. Aż 99 proc. tych pojazdów trafiło na eksport.

Tekst pochodzi z blogu „Giełda i gospodarka.pl”.

Gazeta.pl

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Nie, 20.05.2018, 12:28
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20758
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Cytuj:
Z linii produkcyjnej zakładów Fiat Chrysler Automobiles w Tychach zjechał w czwartek (10 maja 2018 roku) 2-milionowy samochód z rodziny Fiata 500. Jest to Fiat 500 SS Spring Collezione, przeznaczony na rynek włoski. Słynna „pięćsetka" produkowana jest w tyskiej fabryce od 2007 roku i cieszy się niesłabnącą popularnością na wielu rynkach europejskich i światowych.

Tyskie zakłady wyprodukowały w 2017 roku ponad 200 tys. egzemplarzy modelu 500, w tym 179 tys. Fiatów 500 oraz 22 tys. sztuk Abartha 500. Dziennie z linii produkcyjnej zakładu FCA Poland zjeżdża ponad 1000 samochodów.

Od momentu rozpoczęcia produkcji modelu 500 samochody z Tychów znalazły odbiorców w 100 krajach świata. Największą liczbę pojazdów z rodziny Fiata 500 z Polski wyeksportowano do Włoch, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Hiszpanii i Holandii oraz do dalekiej Japonii. Produkowane w Polsce Fiaty 500 trafiły również na takie rynki, jak Chiny, Wietnam czy Algieria.

Aż 99 proc. pojazdów z Tychów trafiło na eksport. Między innymi dzięki temu FCA Poland zajmuje drugie miejsce na liście największych eksporterów w Polsce, a pierwsze miejsce w eksporcie sektora automotive. Wartość eksportu FCA Poland od początku produkcji modelu 500 sięgnęła ponad 63,5 mld zł.

Fiat 500 jest liderem w kategorii samochodów miejskich w Europie z ponad 2 milionami sprzedanych sztuk od 2007 roku. Ten rekordowy wynik pokazuje, że samochód cieszy się niezmienną popularnością i jest doceniany przez klientów. A pierwszy kwartał 2018 r. był najlepszym kwartałem w historii, z prawie 60 tys. sprzedanych samochodów. Fakt, że 80% wszystkich egzemplarzy jest sprzedawanych poza rynkiem włoskim, oznacza, że „pięćsetka" jest najbardziej globalnym spośród wszystkich modeli Fiata.

Fiat 500 to model, który obchodził w ubiegłym roku swoje 60. urodziny. Sprzedawany jest w ponad 100 krajach na całym świecie. Jest liderem sprzedaży na ośmiu rynkach i znajduje się w pierwszej trójce w kolejnych sześciu krajach. Od 1957 roku sprzedano już 6 mln sztuk „pięćsetki", wliczając w to wspomniane 2 mln egzemplarzy najnowszych wersji tego modelu. Liczby te pokazują, jaki wpływ miał Fiat 500 na społeczeństwa wielu krajów, i wyjaśniają, dlaczego wszedł do zbiorowej wyobraźni, łącząc już cztery pokolenia kierowców.

Jednym z sekretów światowego sukcesu Fiata 500 jest jego ciągła ewolucja poprzez nowe interpretacje, do których należą między innymi serie specjalne, takie jak „500C by Gucci", „500 by Diesel" czy wreszcie „500 Riva" - inspirowana marką luksusowych jachtów i nazywana „the smallest yacht in the world". Fiat 500 to ponadczasowa ikona i model dyktujący trendy, który - pozostając wierny samemu sobie - pojawia się w różnych nowych, ale zawsze ekskluzywnych odsłonach. Ogółem dotychczas zaprezentowano aż 30 serii specjalnych. Najnowszą serią roku 2018 jest Fiat Collezione z dwukolorowym nadwoziem „Primavera". W uwielbianej przez klientów „pięćsetce" łączą się więc różnorodne kreatywne wizje, dzięki którym jest to samochód ekscytujący i jednocześnie zaskakujący, a przy tym zawsze nowoczesny.

Historia fabryki w Tychach

Dokładnie 18 września 1975 roku z nowo zainstalowanych linii produkcyjnych tyskiego zakładu FCA Poland (wówczas noszącego nazwę Zakładu nr 2 FSM) zjechały pierwsze samochody. Były to oczywiście Fiaty 126p - model, który szybko uzyskał przydomek „Malucha", a obecnie aspiruje już do miana samochodu kultowego.

W Tychach i w Bielsku-Białej przez 27 lat (1973-2000) wyprodukowano w sumie 3 318 674 szt. tego popularnego samochodu, który zmotoryzował polskie społeczeństwo. Uzyskane od koncernu Fiat know-how na produkcję komponentów umożliwiło unowocześnienie ówczesnego polskiego przemysłu - m.in. metalurgicznego, chemicznego i elektrotechnicznego.

W 1991 roku uruchomiono w Tychach produkcję Fiata Cinquecento, a w grudniu 1997 roku pojawił się na taśmie produkcyjnej kolejny model - nowy Fiat Seicento.

W międzyczasie - od 1996 do 2000 roku - w Tychach prowadzono montaż w systemie SKD modeli Punto, Bravo/Brava, Marea, Ducato, a nawet Iveco. W latach 2000-2004 produkowano również Fiaty Uno, Siena i Palio Weekend. Ponadto koncern Ford w latach 2008-2016 zlecał tyskiej fabryce produkcję swojego modelu KA.

Najbardziej dynamiczny rozwój zakładu związany jest z produkcją Fiata Pandy w latach 2003-2012. Samochód przypadł do gustu klientom i od razu zdobył prestiżowy tytuł „Car of The Year 2004". Ten popularny i przebojowy model pracownicy tyskiego zakładu wyprodukowali w liczbie 2 168 491 sztuk.

Doceniając zaangażowanie pracowników oraz wyniki osiągane przez kierownictwo zakładu, władze koncernu postanawiły ulokować w 2007 roku w Tychach produkcję kolejnego nowego modelu - nowego Fiata 500. Dokładnie 50 lat po premierze bardzo popularnej „pięćsetki" we Włoszech, który to samochód zmotoryzował Włochów, w Tychach ruszyła seryjna produkcja tego jedynego w swoim rodzaju modelu. Po ten samochód klienci na wszystkich rynkach ustawili się w kolejkach, a dziennikarze po raz kolejny najwyżej ocenili właśnie nowego Fiata, przyznając „pięćsetce" tytuł „Car of The Year 2008".

W 2008 roku w Tychach rozpoczęto także wytwarzanie modelu Abarth 500, a od grudnia 2010 roku pracownicy tyskiego zakładu produkują kolejny nowy model samochodu - nową Lancię Ypsilon.

FCA

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Nie, 20.05.2018, 12:29
Profil

Postów: 2396
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Marchionne bez wątpienia przejdzie do historii za swoje niezdecydowanie, niespełnione obietnice i kontrowersyjne decyzje. Jasne, pozbądźmy się Tipo, które na wielu rynkach jest pierwszym hitem Fiata od niepamiętnych czasów i męczmy dalej ludzi Pandą, którą poza krajami trzeciego świata ratuje sprzedaż we Włoszech i która jest już na rynku od kilku lat (czyli znając Fiata zamiast prezentacji nowej generacji będą poddawać ją kolejnym liftom i wydawać daremne specjalne edycje ;)). Tak przy okazji świetnie widać jak Włochom idzie sprzedaż aut z wyższej półki. Nowe modele Alfy nie zawojowały rynku, sprzedaż Maserati po kilku niezłych latach spada, bo modele się starzeją i konkurencja nie stoi w miejscu. Tylko Jeep sobie radzi.


Pon, 21.05.2018, 17:33
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20758
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Co masz do Pandy, fajne auto.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Śro, 23.05.2018, 21:40
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1058
Miejscowość: Głowno (EZG)
Samochód: Hyundai Coupe
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Panda II była spoko, bo była funkcjonalnym autem w niezłej cenie. III generacje wywindowała ceny w górę i już niczym się nie wyróżnia na tle konkurencji. W tej cenie można mieć większego Logana, albo ciekawsze Twingo czy też VW Up!

_________________
Zapraszam na Petrolheads Polska. Ciekawostki/Nowości/Relacje


Sob, 26.05.2018, 9:58
Profil

Postów: 2396
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Ja nie mówię, że Panda III jest złym autem. To nie jest tak, że np. u nas w kraju sprzedaż spadła z 800-1000 sztuk na miesiąc do niecałych dwustu tylko dlatego, że Polacy obrazili się na Fiata za wyprowadzenie produkcji auta z Polski. Po prostu dokładnie tak jak sebastianadam napisał przestała być samochodem atrakcyjnym cenowo. To jak ważnym czynnikiem dla klientów Fiata jest cena pokazuje nowe Tipo, które już w ubiegłym roku pokonało najlepszy wynik w historii modelu Bravo o 30 tysięcy egzemplarzy.


Sob, 26.05.2018, 14:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 857
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
Post Re: News Corner - nowości motoryzacyjne
Z tym, że Tipo to nie do końca segment kompaktu w moim mniemaniu. Dla mnei to auto jest pozycjonowane gdzieś na poziomie Rapida, taka "prawie" klasa kompaktu. Tym bardziej, że początkowo zapowiadano go jako następcę Linei.

Ponadto, na lepszą sprzedaż spewnością też wpływa wspomniana cena - auto cenowo reprezentuje segment niżej, to się też i lepiej sprzedaje.


Sob, 26.05.2018, 16:36
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1155 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1 ... 54, 55, 56, 57, 58


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com