Ice napisał(a):
Wnętrze niestety japońskie na wskroś, jakoś Koreańczycy szybciej nauczyli się co lubi Europejski klient. Nie do końca tego rozumiem, bo wnętrze to dla kierowcy wizytówka auta i jak ktoś nie jest ignorantem to można się czuć trochę nabitym w butelkę. Ostatnio leciałem serią E90 i przeszła mi chęć na młodszy model, bo po prostu środek jest średni jak na ceny premium. Pulsar niestety przez to pewnie będzie marginesem sprzedaży, szczególnie przy konkurencji europejskiej czy Aurisie.
A porównywałeś jakość materiałów? Dla mnie Pulsar w tej kategorii cenowej robi mega robotę, materiały bardzo dobrej jakości i - co najważniejsze dla mnie w przypadku auta dla żonki - ogromne wnętrze, w końcu mógłbym po pijaku podróżować wygodnie. Swego czasu zastanawiałem się nad zakupem tego pojazdu - 1,2 z automatyczną klima, elektryka itd wychodził coś koło 62 tys - w tej cenie reszta kompaktowego towarzystwa odstawała. Poza tym jeden plusik dla mnie - zawieszenie zestrojone jak w typowym japończyku - twardo ale i pewno na drodze, aż żal że nie mogłem się przejechać 190 konnym samochodem. Auto nie doceniane bo nijakie z wyglądu, ale dla mnie to trochę plus w tym wypadku. A że moja na dzień dzisiejszy jeździ Corolla to reszta chyba nie wymaga wyjaśnień