Switch to full style
Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wyślij odpowiedź

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 13:14

Mazda 3 jest tańsza.
Auris 1.3 jest tańszy.
Hyundai i30 1.5 jest tańszy.
Kia Ceed 1.6 jest tańsza.
Peugeot 308 1.2 jest tańszy.
VW Golf 1.2 jest tańszy.

Wszystko BEZ PROMOCJI.

Hmmm.... :>

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 13:26

Może paru kapeluszników złapią...

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 13:36

U mnie w okolicy jeździ chyba jedyna w mieście Tiida sedan. Matko co to za Azja w najgorszym wydaniu :twisted:

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 13:54

Moja ciotka lat 75, jeździ Tiidą. Kupioną kilka lat temu w salonie 8)

Bardzo chwali sobie wygodę.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 14:19

No, pewnie trzymanie boczne też - jak na obrotowym taborecie.

Ceny to chyba od Suzuki pożyczali. Albo nalepią znaczek Infiniti na atrapę ;P

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 14:40

MoonWalk napisał(a):Ceny to chyba od Suzuki pożyczali

Możesz rozwinąć, bo nie kumam. :?

Ale przypomniałeś mi o konkurencie Tiidy sedan - był krótko w sprzedaży SX4 sedan. Tez widziałem kiedyś 1 sztukę na drodze. :mryellow:

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 12.09.2014, 23:29

Chodziło mi np. o absurdalne Kizashi :P

SX4 sedan był taki rzadki? Z kilkanaście razy co najmniej go widziałem na drodze, a przynajmniej jeden jest w moim mieście (srebrny bodajże, nie wiem bo w sumie dawno go nie widziałem już xD) Aczkolwiek SX4 sedan był dla mnie ciekawym autem, zawsze lubiłem takie podwyższone sedany, tym bardziej, że jego tylne nadkola nawet nie wyglądały tak pokracznie jak to zwykle bywa np. w sedanach klasy B.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Sob, 13.09.2014, 8:51

Kizashi to był przecież model stworzony głównie z myślą o rynku amerykańskim i japońskim, a m.in. na polskim zawitał przy okazji (podobnie jak ostatnio Genesis). Do tego na wysoką cenę wpływało to, że silnik miał pojemność powyżej 2 litrów.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Sob, 13.09.2014, 10:24

Ceny nie sa zle... problemem sa silniki. Nigdy nie kupie czegos ponizej 1.4 i bez co najmniej 4 cylindrow.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Sob, 13.09.2014, 10:39

Ceny są za wysokie o 10 tys.zł. Nie zapominajmy, że to jedynie zliftingowana Tiida, która za granicą jest już od 3 lat.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Czw, 24.09.2015, 15:24

Straszna bida w tym wnętrzu...

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
autoevolution

Re: 2015 Nissan Pulsar

Czw, 24.09.2015, 19:03

Wnętrze niestety japońskie na wskroś, jakoś Koreańczycy szybciej nauczyli się co lubi Europejski klient. Nie do końca tego rozumiem, bo wnętrze to dla kierowcy wizytówka auta i jak ktoś nie jest ignorantem to można się czuć trochę nabitym w butelkę. Ostatnio leciałem serią E90 i przeszła mi chęć na młodszy model, bo po prostu środek jest średni jak na ceny premium. Pulsar niestety przez to pewnie będzie marginesem sprzedaży, szczególnie przy konkurencji europejskiej czy Aurisie.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 25.09.2015, 7:15

Wiem, że to nie jest miejsce na dyskusję na ten temat, ale ostatnio jechałem po sobie odpowiednio najpierw A4 B7, a zaraz potem B8 i niestety wnętrze starszego modelu robi dużo lepsze wrażenie, zwłaszcza jeśli chodzi o materiały.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pią, 25.09.2015, 18:14

Pelna zgoda, mam identycznie.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Śro, 19.04.2017, 14:54

W moto-branży pojawiła się informacja, jakoby polski oddział Nissana zdecydował o wstrzymaniu sprzedaży swojego kompaktowego modelu. Czy to prawda?

Otóż tak. Informację potwierdziła na naszą prośbę polska centrala firmy. W zaistniałej sytuacji do kupienia mogą być jeszcze egzemplarze, które znajdują się w zapasach dealerów.

Nissan Pulsar dołączył do oferty w roku 2014, sprzedawany wyłącznie jako 5-drzwiowy hatchback. W gamie jednostek napędowych figurował początkowo motor 1.2 DIG-T/115 KM oraz diesel 1.5 dCi/110 KM. Nieco później dodano jeszcze mocniejszy, 190-konny turbodoładowany silnik benzynowy o pojemności skokowej 1,6 litra.

Dzięki rozstawowi osi wynoszącemu 2700 mm Pulsar wyróżnia się na tle klasowych rywali przestronną kabiną i dużym bagażnikiem. Przeszkodą w osiągnięciu większej popularności mogła być jednak przede wszystkim mało konkurencyjna cena.

samar.pl

Re: 2015 Nissan Pulsar

Śro, 19.04.2017, 15:58

Ciekawe jak będzie z Micrą, bo jeśli dobrze pamiętam to poniżej 50 tysięcy jest tylko bidamodel bez klimy i z lichym silniczkiem 70 koni.

Do tego niewiele droższy jest Note, który jest jest o wiele większy i bardziej praktyczny.

Re: 2015 Nissan Pulsar

Śro, 19.04.2017, 17:58

To jest bardzo przestronne i dobrze wyciszone auto, szkoda, że nie odnalazł się na rynku :>

Re: 2015 Nissan Pulsar

Śro, 19.04.2017, 20:44

Alfisti4ever napisał(a):To jest bardzo przestronne i dobrze wyciszone auto, szkoda, że nie odnalazł się na rynku :>


O tak, ilością miejsca z tyłu zdecydowanie bryluje wśród kompaktów. Co do wyciszenia to nie mogę zbyt wiele powiedzieć bo robiłem zbyt małe przebiegi żeby to określić ;) Myślę, że poprzednik czyli Tida zaszufladkowała to auto jako nudne auto, idealne na taxi ;)

Re: 2015 Nissan Pulsar

Czw, 20.04.2017, 11:12

cobra napisał(a):Ciekawe jak będzie z Micrą, bo jeśli dobrze pamiętam to poniżej 50 tysięcy jest tylko bidamodel bez klimy i z lichym silniczkiem 70 koni.
Do tego niewiele droższy jest Note, który jest jest o wiele większy i bardziej praktyczny.

Micra w sensownym wyposażeniu podstawowym, z silnikiem 0.9 turbo (powiedzmy, że sensownym ;) kosztuje bez promocji ok. 56.000 zł.
Note kończy swój żywot w tym roku. Od 2018 ma go nie być w ofercie.

Czyżby Renault zadecydowało, że Nissan będzie robił tylko crossovery i SUVy + Micrę? :/

Re: 2015 Nissan Pulsar

Pon, 24.04.2017, 23:04

Aveya napisał(a):
cobra napisał(a):Ciekawe jak będzie z Micrą, bo jeśli dobrze pamiętam to poniżej 50 tysięcy jest tylko bidamodel bez klimy i z lichym silniczkiem 70 koni.
Do tego niewiele droższy jest Note, który jest jest o wiele większy i bardziej praktyczny.

Micra w sensownym wyposażeniu podstawowym, z silnikiem 0.9 turbo (powiedzmy, że sensownym ;) kosztuje bez promocji ok. 56.000 zł.
Note kończy swój żywot w tym roku. Od 2018 ma go nie być w ofercie.

Czyżby Renault zadecydowało, że Nissan będzie robił tylko crossovery i SUVy + Micrę? :/


Gdzieś muszą zrobić miejsce pod Mitsubishi... :roll:
Wyślij odpowiedź