Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 23:52




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 
2016 SsangYong Tivoli 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post 2016 SsangYong Tivoli
Pierwsze zdjęcia serii. Konkurent modeli Nissan Juke, Renault Captur, Ford EcoSport i Peugeot 2008.

Read more: http://paultan.org/2014/12/26/ssangyong ... z3NbRUWqxZ
Image

Image

paultan.org

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Czw, 01.01.2015, 21:20
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3836
Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Na tych zdjęciach wygląda trochę odpustowo, ale (paradoksalnie) zdjęcia z ulicy mogą poprawić to pierwsze wrażenie.

Ciekawe jak cenowo, bo większe Korando jak dla mnie jest u nas bardzo atrakcyjnie wyceniane.


Czw, 01.01.2015, 21:41
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Z Korando widzę faktycznie nieźle zjechali z ceną - benzynka 2.0 150KM za 64 tysiące albo za 58 za model wyprodukowany w 2013. Chociaż z tego co patrzyłem na statystyki na carmarkecie i tak się nie sprzedaje, w zeszłym roku (nie licząc grudnia) sprzedali zaledwie 64 auta.

Co do Tivoli to przód nieszczególnie mi się podoba, tył z tego co pamiętam z nieoficjalnych zdjęć lepszy. Ogólnie jednak spory postęp wykonali w stosunku choćby do takiego Actyona. ;)


Pią, 02.01.2015, 8:18
Profil

Postów: 797
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Widać, że starają się gonić Chińczyków w stylistyce. Następna generacja może będzie już ładna ;)


Pią, 02.01.2015, 8:21
Profil

Postów: 75
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Haha, no to czekajmy na następną generację. Chociaż za tę cenę (bo mała pewnie nie będzie) to wypadałoby, żeby była więcej niż ładna ;)

_________________
Kredyt samochodowy przez internet. Sprawdź jakie to proste!


Pią, 02.01.2015, 21:38
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Cytuj:
Chociaż z tego co patrzyłem na statystyki na carmarkecie i tak się nie sprzedaje, w zeszłym roku (nie licząc grudnia) sprzedali zaledwie 64 auta.


Brak wyraźniej kampanii reklamowej skutkuje. Z jednej strony są bardzo atrakcyjne ceny (zaoszczędzono na marketingu), z drugiej niewiedza klientów o istnieniu marki, co prowadzi do bardzo słabej sprzedaży.


Pią, 02.01.2015, 23:16
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Info od przedstawicielstwa

Cytuj:
SsangYong informuje, że rozpoczyna oficjalną prezentację modelu “Tivoli” - samochodu, który dzięki swojemu innowacyjnemu stylowi i nadzwyczajnej konkurencyjności ma zmienić reguły gry na rynku kompaktowych SUV-ów.

13 stycznia w Dongdaemun Design Plaza w Seulu miała miejsce uroczysta prezentacja nowego modelu “Tivoli”, w której udział wzięło 800 gości, m.in. Minister Handlu, Przemysłu i Energii Sang-jik Jun, przewodniczący Anand Mahindra (Mahindra Group, M&M), dyrektor generalny SYMC Ju-il Li, jak również dilerzy samochodowi z kraju i z zagranicy.

Przemawiając podczas prezentacji Anand Mahindra, przewodniczący Mahindra Group, powiedział: “Tivoli to nowy kamień milowy na drodze rozwoju partnerstwa między Mahindrą a SsangYongiem. Nowy SUV jest ucieleśnieniem idei “Korea Can Do” (Korea potrafi) i daje świadectwo bogatych tradycji SsangYonga w dziedzinie innowacji i rozwoju produktu. Jesteśmy przekonani, że Tivoli zapewni SsangYongowi dalszy wzrost.”

“Tivoli to globalny model strategiczny firmy, nad którym SYMC pracował niestrudzenie od czterech lat, kiedy to firmę zakupił indyjski koncern M&M. To kamień węgielny, na którym SsangYong oprze status globalnego lidera na rynku SUV-ów.” - powiedział dyr. gen. Li. “Jako pierwszy kompaktowy SUV SsangYonga z silnikiem o pojemności 1,6 l i przy rocznej produkcji 100 tys. pojazdów rocznie, Tivoli zapewnić ma firmie trwały wzrost dochodów, jak również średnio- i długoterminową strategię rozwoju.” - dodał Li.

Tivoli to pierwszy nowy model SYMC od czasu przejęcia firmy przez M&M, dlatego SsangYong zainwestował 1.2 mld zł i 42 miesiące w osiągnięcie najlepszej możliwej konkurencyjności produktu pod względem wydajności, projektu, bezpieczeństwa i wygody wśród samochodów segmentu B.

“Dzięki wyjątkowej konkurencyjności, połączonej z zaangażowaniem i poświęceniem SYMC oraz zaufaniem M&M Tivoli wkrótce będzie dominował na rynku SUV-ów.” - mówi z pewnością w głosie pracownik SYMC.

Ponieważ coraz więcej konsumentów na całym świecie wybiera kompaktowe SUV-y, cechujące się wysoką wydajnością i oszczędnością paliwa, praktycznością oraz konkurencyjnością cenową, swoim nowym modelem SsangYong planuje wyjść naprzeciw tym oczekiwaniom i umocnić swoją pozycję czołowego producenta SUV-ów.

Tivoli, mogący pochwalić się atrakcyjnym wyglądem, wyjątkową przestronnością, najwyższej klasy bezpieczeństwem i licznymi udogodnieniami, doskonale nadaje się do roli “mojego pierwszego SUV-a”, szczególnie dla klientów, którzy od swojego samochodu oczekują zarówno stylu, jak i praktyczności.

Te charakterystyczne cechy samochodu podkreśla reklama Tivoli, która została wyprodukowana w dwóch wersjach – dla mężczyzn i dla kobiet. Jej hasłem przewodnim jest “The 1st Car with Edge”

Jeśli chodzi o stylizację, nowy model SYMC łączy w sobie piękno młodości, energię i krzepkość, aspirując do roli “mojego pierwszego SUV-a”, którego pragnąć będą wszyscy młodzi ludzie na całym świecie. Atrakcyjność samochodu wzmacnia jego nowoczesny i miejski wygląd. Efekt ten osiągnięto dzięki zastosowaniu po raz pierwszy filozofii projektowej SsangYonga o nazwie “Nature-born 3Motion” i połączeniu jej z “Dynamicznym miejskim stylem” opartym na motywie “Rytmicznego ruchu”.

Elementy rytmiczne, takie jak harmonia napięcia i opanowania, całości i detalu, szczególnie wyraźnie rzucają się w oczy przy oglądaniu frontu Tivoli. Odwrócony trapezowaty zderzak, podkreślający wloty powietrza, kontrastuje z surowymi liniami maski.

Stabilny i zbalansowany tył dopełnia całości projektu: przypominający muskularne ramiona symbolizuje pewność siebie młodości, zaś linie karoserii podkreślają rytmiczność projektu. Tylne lampy zespolone rozjaśniają całość.
Wnętrze nowego modelu oddaje “kompaktowy styl deluxe”, który organizuje przestrzeń w sposób zarazem elegancki i praktyczny, dzięki czemu pasażerowie doskonale czują się w nowoczesnych, a jednocześnie niemal domowych warunkach. Futurystyczność projektu najmocniej podkreślona została przez motyw “ruchomej przestrzeni cyfrowej”, zawierający przełączniki o charakterystycznym wyglądzie oraz szerokie zastosowanie ekranów dotykowych do kontrolowania ustawień. Zastosowane innowacje wprowadzono na podstawie analizy zachowania użytkowników.

Zoptymalizowana przestrzeń wewnątrz Tivoli zapewnia pasażerom najwyższą wygodę przy jednoczesnej maksymalizacji przestrzeni bagażowej. Dzięki całkowitej szerokości 1.795 mm (największej w tej klasie pojazdów), dwurzędowa kabina zapewnia wyśmienity komfort jazdy, a 423 l pojemności ładunkowej (również największej w tej klasie) sprawia, że Tivoli jest jedynym pojazdem w swoim segmencie, który zmieści aż trzy torby z kijami golfowymi..

Drugi rząd foteli można całkowicie złożyć do pozycji poziomej. Rozwiązanie to, niespotykane w kompaktowych sedanach, zapewnia dostatecznie dużo miejsca dla najróżniejszego wykorzystania, maksymalizując tym samym podstawową charakterystykę samochodu.

Kierownica typu D-cut, stosowana głównie w samochodach sportowych, razem z zegarami osadzonymi w cylindrycznych tubach nie tylko zaspokajają potrzeby emocjonalne kierowcy, ale również są przedmiotem jego dumy. Sześciobarwna deska rozdzielcza z wyświetlaczem 3,5'', na którym zmieści się mnóstwo informacji, zaprojektowana jest bardzo intuicyjnie.

Tapicerka Tivoli dostępna jest w trzech kolorach: czarnym, beżowym i czerwonym. Ta ostatnia wersja, doskonale współgrająca ze standardową kierownicą typu D-cut, spodoba się szczególnie tym klientom, którym zależy na wyjątkowym i sportowym wyglądzie.

Ergonomiczne fotele pół-kubełkowe, wykonane z najlepszych materiałów, zapewniają najwyższej jakości komfort i trzymanie boczne podczas jazdy i skrętów, zaś zastosowane w fotelach pikowanie ściegu nadaje im ekskluzywny i luksusowy wygląd.

Układ przeniesienia napędu w Tivoli, który SsangYong pokazuje po raz pierwszy, jest wyjątkowo wydajny i niezawodny. Nowy silnik e-XGi 160, nad którym prace trwały trzy lata, ma 126KM i 16,0 kGm maksymalnego momentu obrotowego.

W Tivoli znajdziemy także automatyczną skrzynię biegów drugiej generacji firmy AISIN, powszechnie stosowaną przez światowej klasy firmy samochodowe. Układ ten, cieszący się uznaniem ze względu na swoją jakość i wydajność w przenoszeniu napędu, zapewnia dynamiczną jazdę oraz szybkość reakcji charakterystyczną dla skrzyni dwusprzęgłowej.

Każda wersja nowego SUV-a wyposażona jest w Smart Steer (inteligentny kierowca) – system, który kontroluje siłę potrzebną do kierowania pojazdem na jeden z trzech sposobów (normalny, komfortowy i sportowy), dostosowany do upodobania kierowcy. Znacząco ulepszono także redukcję hałasu, wibracji i uciążliwości (NVH) dzięki zastosowaniu specjalnych paneli przy silniku, uniemożliwiających przenikanie hałasu do kabiny.

W celu usztywnienia karoserii Tivoli SsangYong zastosował stal o wysokiej wytrzymałości (HSS), z której składa się większość nadwozia, oraz stal o ultra-wysokiej wytrzymałości (UHSS), co jest wyjątkowe dla samochodów w tym segmencie.

Aby poprawić bezpieczeństwo pasażerów, w 10 podstawowych obszarach zastosowano ultra-wytrzymałe materiały, wytwarzane w ciśnieniowych technikach formowania na gorąco. Materiały te są dwukrotnie bardziej wytrzymałe (1500 MPa) niż zwykła UHSS (600 MPa), dzięki czemu minimalizują niebezpieczeństwo zgniecenia samochodu.

Pełnego obrazu dopełniają najwyższej klasy technologie bezpieczeństwa, którym towarzyszy siedem poduszek powietrznych chroniących także kolana pasażerów.

Przy przednich i tylnych kołach zamocowano szerokie tarcze hamulcowe gwarantujące szybką reakcję pojazdu. Oprócz tego samochody wyposażone zostały w takie systemy, jak wielofunkcyjny ESP (elektroniczny program stabilizacji), TMPS (system monitorujący ciśnienie w oponach) i diodowe (LED) światła do jazdy dziennej. Wyśmienita charakterystyka bezpieczeństwa Tivoli została udowodniona przez niemal idealne wyniki testów zderzeniowych w ramach AE-MDB (zaawansowana europejska ruchoma bariera podlegająca odkształceniom).

Sercem systemu rozrywkowo-informacyjnego Tivoli jest system współpracy z urządzeniami przenośnymi. Złącze HDMI pozwala pasażerom cieszyć się czystym obrazem i dźwiękiem z urządzeń przenośnych na siedmiocalowym wyświetlaczu, podłączonym także do kamery z tyłu pojazdu. Doskonały dźwięk zapewnia system sześciu głośników zainstalowanych w pojeździe.

Nowy kompaktowy SUV jest jedynym samochodem w swoim segmencie, który korzysta z w pełni zautomatyzowanego podwójnego systemu klimatyzacji. System ten nie tylko utrzymuje optymalną temperaturę powietrza w kabinie, ale oferuje także funkcję pamięci, która przechowuje trzy tryby dla wybranego ustawienia siły i kierunku nawiewu oraz temperatury powietrza, zapewniając przyjemną jazdę przez cały rok.

Również jako pierwszy w swoim segmencie Tivoli wyposażony został w takie ulubione przez klientów udogodnienia, jak wentylowany fotel kierowcy, podgrzewana kierownica, czy podgrzewane fotele drugiego rzędu. Parkowanie stanie się jeszcze wygodniejsze i bezpieczniejsze dzięki systemowi wykrywania przeszkód, na który składa się sześć czujników (dwa z przodu, cztery z tyłu). Przegroda bagażowa, przełącznik automatycznego spryskiwacza i automatyczne światła awaryjne – wszystkie te dodatki czynią z Tivoli samochód wybitnie wręcz wygodny oraz wyjątkowy w swojej klasie.

Dla jak najlepszego zaspokojenia osobistego gustu kierowcy SsangYong wprowadził w Tivoli opcję dwóch odcieni kolorystycznych dla karoserii i dachu. Dach, boczne lusterka i tylny spojler w odmiennym od reszty kolorze nadają pojazdowi miejski i dynamiczny wygląd.

“Jestem przekonany, że Tivoli, który wychodzi naprzeciw oczekiwaniom światowych rynków, jest niebywale konkurencyjny, a jego styl wyznaczy nowe trendy, które bardzo szybko przyjmą się na całym rynku kompaktowych SUV-ów.” - powiedział dyr. gen. Li. - “Tivoli to wybór dający satysfakcję klientom, którzy czy to w mieście, czy poza nim lubią jeździć ze stylem.” - dodał.


Więcej informacji na temat premiery Tivoli poznać można na stronie internetowej SYMC (www.smotor.com), oficjalnej stronie na Facebooku (www.facebook.com/ssangyongstory) oraz mikrostronie (www.gotivoli.com).


Specification

TIVOLI
A/T M/T
Exterior dimension
(mm) Overall length 4,195 ←
Overall width 1,795 ←
Overall Height 1,590 ←
Wheelbase 2,600 ←
Engine Name e-XGi160 ←
Fuel Petrol ←
Displacement(CC) 1,597 ←
Max. power
(ps/rpm) 126/6,000 ←
Max. torque
(kg•m/rpm) 16.0/4,600 ←
Transmission 6-speed automatic transmission 6-speed manual transmission
Brakes(front/rear) V-Disc / Disc ←
Suspension(front/rear) MacPherson strut/ Torsion Beam ←
Tires 205/60R16, 215/45R18 ←
Curb Weight(kg) 1,300 1,270
Fuel Tank(ℓ) 47 ←
Luggage space(ℓ) 423 ←
Fuel Efficiency(km/ℓ) Combined 12.0
(City 10.7 / Highway 14.0) Combined 12.3


_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 27.01.2015, 20:19
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Image

Image

Image

Image

autoblog.com

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 30.01.2015, 21:27
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

autoevolution.com

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 23.09.2015, 16:06
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Sąsiad takiego sobie kupił i szczerze mówiąc na żywo słabo wygląda... trochę chińskawo-plastikowo, trochę pokracznie (nie, to nie zazdrość, że ma nowe auto ;)). ASX czy nawet ta nowa Vitara o wiele lepiej się prezentują. Nie pytałem ile zapłacił. ;)


Pią, 25.09.2015, 10:05
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
https://www.youtube.com/watch?v=7oPMWxn6iho

Polecam ten test. Ten samochód w swojej cenie nie ma za dużego sensu IMO na naszym rynku.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pią, 25.09.2015, 11:32
Profil

Postów: 797
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Jak ktoś kocha od tyłu, to mu przypasuje :lol:


Pią, 25.09.2015, 12:03
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Tivoli XLV

Cytuj:
Koreański crossover SsangYong Tivoli doczekał się odmiany z powiększoną przestrzenią pasażerską i bagażową. Pojazd ten otrzymał nazwę SsangYong XLV i jest dostępny w polskiej sprzedaży. Do wyboru są dwie odmiany silnikowe, proponowane w czterech wariantach wyposażeniowych. Nazwa XLV to skrót od "eXciting smart Lifestyle Vehicle". Samochód ten został zaprojektowany jako wielozadaniowy SUV, zaś jego wydłużony rozmiar zwiększa wewnętrzną przestrzeń bagażową, dzięki której pojazd ma być jeszcze bardziej atrakcyjny dla rodzin. Auto wykorzystuje w budowie konstrukcję znaną już z crossovera Tivoli. Posiada ten sam rozstaw osi wynoszący 2600 mm, ale odróżnia się już wydłużonym o 238 mm nadwoziem za słupkiem C. Przestrzeń bagażowa zwiększona została do robiących wrażenie 720 litrów.

SsangYong XLV wyposażony został w jeden z dwóch 1.6-litrowych silników spełniający normę Euro 6. Motor benzynowy oferuje moc 128 KM (przy 6000 obr./min.) i 160 Nm (przy 4600 obr./min.). Turbodoładowany silnik wysokoprężny osiąga moc 115 KM (przy 3400-4000 obr./min.) i 300 Nm (przy 1500-2500 obr./min.). Standardem jest napęd na koła przednie, ręczna skrzynia biegów oraz system Start/Stop redukujący zużycie paliwa.

Cena samochodu rozpoczyna się od 59 900 zł. Opcją w ofercie jest 6-biegowa automatyczna przekładnia firmy Aisin - dopłata 6000 zł. Za napęd 4x4 współpracujący tylko z silnikiem benzynowym (system inteligentnego napędu na cztery koła, dołączanego elektronicznie) trzeba dopłacić 7000 zł.

SsangYong XLV - polski CENNIK

silnik/wersja - Crystal Base / Crystal / Quartz / Sapphire
Benzyna 1.6 128 KM 6MT 2WD - 59 900 zł / 65 400 zł / 74 400 zł / 84 900 zł
Diesel 1.6 115 KM 6MT 2WD - 68 800 zł / 74 300 zł / 83 300 zł / 93 800 zł

superauto24.se.pl

Image Image Image Image Image Image Image Image
netcarshow

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 17.05.2016, 13:17
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Ceny atrakcyjne, ale ta nadbudówka równie atrakcyjna jak w Rodiusie. ;)


Wto, 17.05.2016, 13:59
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 870
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Zgadzam się. Cena spoko, ale czy to taki wielki problem zaprojektować zgrabny tył?


Wto, 17.05.2016, 14:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 303
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Peugeot 306
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Czuć tu ducha starych SsangYongów - a miałem nadzieję, że te czasy przeminęły bezpowrotnie :)

_________________
Zapraszam na motoWahacz, gdzie znajdziesz testy samochodów i aktualności motoryzacyjne :)
https://motowahacz.pl/


Nie, 22.05.2016, 9:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
A mnie się nawet całkiem podoba. :mryellow:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
carscoops

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Śro, 01.06.2016, 10:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 973
Samochód: FR, IT
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Piękny to on nie jest, ale tragedii naprawdę nie ma.

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Śro, 01.06.2016, 15:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 303
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Peugeot 306
Post Re: 2016 SsangYong Tivoli
Image

Wasz feedback do ostatniego testu wideo Suzuki Vitary był naprawdę cenny i wziąłem go pod uwagę, przygotowując kolejny materiał, tym razem poświęcony SsangYongowi Tivoli. Zapraszam do oglądania i po raz kolejny do komentarzy :) https://www.youtube.com/watch?v=yv1ezcaS4bM

_________________
Zapraszam na motoWahacz, gdzie znajdziesz testy samochodów i aktualności motoryzacyjne :)
https://motowahacz.pl/


Czw, 29.09.2016, 19:32
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 19 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018