Obecny czas: Wto, 14.05.2024, 4:17




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
2015 Fiat 500 FL / Abarth 595 
Autor Wiadomość

Postów: 306
Miejscowość: ślunsk SCI
Samochód: Lancia Delta :)
Post 2015 Fiat 500 FL / Abarth 595
Nowy Fiat 500 będzie wyposażony w silniki benzynowe TwinAir o pojemności 0.9 cm3 (o mocy 85 KM lub 105 KM) oraz silnik o pojemności 1.2 cm3 o mocy 69 KM, a także w silnik dwupaliwowy zasilany benzyną/LPG o pojemności 1.2 i o mocy 69 KM.

Dostępne będą także wersje z silnikami o pojemności 1.3 Multijet o mocy 95 KM i silnik o pojemności 1.2 o mocy 69 KM w konfiguracji "ECO", która ogranicza emisję CO2 do 99 gramów na kilometr.


Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


Ostatnio edytowany przez GRZ3S, Pią, 03.07.2015, 12:08, edytowano w sumie 1 raz

Pią, 03.07.2015, 11:45
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Z zewnątrz zmiany dla fanów marki. ;) Wnętrze na minus z uwagi na fatalnie wkomponowany ekran w konsolę środkową, aż mi się przypomina okropna konsola z Ypsilona.


Pią, 03.07.2015, 11:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3300
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Auto straciło klasę i estetykę, teraz wygląda kiczowato, spodoba się ludziom z dyskusyjnym gustem. Z przodu to normalnie kolorowe jarmarki blaszane zegarki. Widzę, że w silnikach dalej bieda. Zamiast zaoferować jakieś 1.4 100 czy 1.4 T-JET 120 to oni dalej bawią się z tymi kosiarkami.

_________________
Cytuj:
okol napisał(a):
A juz IMO napewno lepsze niz obecne Bravo, ktore jest zupelnie nijakie.


Pią, 03.07.2015, 12:56
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 797
Miejscowość: Gliwice / Lubliniec
Samochód: Audi A4
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Dolny czarny gril z tymi hmm....cekinami :lol: wygląda jak wielki panel z LEDami

_________________
Live ist brutal in zasadzkas


Pią, 03.07.2015, 14:44
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1354
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Patrząc na nazewnictwo Fiata to 500FL brzmi jak nowy model :lol:

Jakiś dziwny taki. Wypełnienie kolorem tylnych świateł takie trochę nieteges (fajnie będzie wyglądać w nocy, ale tylko wtedy), z przodu razi jakby zbyt szeroki zderzak. Napakowali w niego milją elementów i robi się wrażenie ciężkości.

_________________
Moja prospektów kolekcja niewielka


Pią, 03.07.2015, 15:33
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Piotr_24 napisał(a):
Dolny czarny gril z tymi hmm....cekinami :lol: wygląda jak wielki panel z LEDami


To samo tylko jeszcze gęściej jest w sportowym pakiecie w klasie A ;)

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pią, 03.07.2015, 20:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Z zewnątrz wciąż wygląda sympatycznie i jednym się będzie podobać a innym nie ale uroku mu odmówić nie można :wink: Więcej zmian we wnętrzu, widać zamykany schowek oraz przyciski opuszczania szyb takie jak w wersji amerykańskiej :wink: Szkoda, że wycofują silnik 1.4 100 koni :? Powinni dodać jakiś, np. Twinair bez turbo 65 KM :wink:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Pią, 03.07.2015, 22:24
Profil

Postów: 292
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Coś dziwnego się dzieje ostatnio ze stylistyką. Powstają "4 okie cyklopy" (c4 picasso - ten jako jedyny udany, c1, nissan juke, cheeroke), teraz to. Dolne światła stały się tu tak duże, że prawie nie wiadomo, które są ważniejsze, te na dole, czy te na górze.
I pomyśleć, że kilkanaście lat temu wyśmiewano multiplę. Ja od zawsze wiedziałem, że to prekursor.


Sob, 04.07.2015, 20:45
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Czy to kwadratowe wycięcie w tylnych lampach będzie w kolorze nadwozia? (czy jedynie białe?)


Śro, 08.07.2015, 10:27
Profil

Postów: 306
Miejscowość: ślunsk SCI
Samochód: Lancia Delta :)
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Le Cobusier napisał(a):
Czy to kwadratowe wycięcie w tylnych lampach będzie w kolorze nadwozia? (czy jedynie białe?)


Prawdopodobnie w kolorze nadwozia

Image

No i mamy już pewność co do wypełnienia tylnych lamp :mryellow:

Image


Ostatnio edytowany przez GRZ3S, Czw, 09.07.2015, 21:58, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 08.07.2015, 10:47
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 870
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Tylne lampy myślałem, że będą poprawione, bo poprzednie średnio mi się komponowały. Ale liczyłem na to, że we wgłębieniu będzie kierunkowskaz/wsteczny, a nie... element karoserii. Nie wygląda to wg mnie zbyt estetycznie :C Niby ciekawy zabieg, ale po prostu nie pasuje mi akurat w tym konkretnym modelu ;(

Hmmm. W sumie to już nie wiem czy jest gorszy czy lepszy od przedliftu :roll:


Śro, 08.07.2015, 19:33
Profil

Postów: 306
Miejscowość: ślunsk SCI
Samochód: Lancia Delta :)
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Image
Image
Image


Pią, 10.07.2015, 11:25
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 973
Samochód: FR, IT
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Nadal słitaśny. Kurde, jak mi się ta bryka podoba. Wnętrze trochę straciło z tych swoich lat 50., ale nadal fajne.

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Pią, 10.07.2015, 13:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3836
Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Po zdjęciach Grzesia już nie mam wątpliwości. Przed liftem wyglądał lepiej. Ten sam problem, co z kolejnymi generacjami nowożytnych Mini - coś trzeba zmienić, a nie wiadomo do końca co.
Teraz wydaje się trochę dojrzalszy, a w tym przypadku to akurat nie zaleta.


Pią, 10.07.2015, 15:14
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

worldcarfans

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 18.09.2015, 13:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Koszmarnie wyglądają nowe lampy z tyłu (jak w jakimś budżetowym modelu, gdzie zabrakło już pomysłu na wygląd)


Pią, 18.09.2015, 14:30
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Mnie się właśnie podobają - zawsze to coś nowego.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 18.09.2015, 14:32
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Fiat 500S

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

"S" ma być lekko usportowioną wersją 500-tki. Usportowiono w nim kształt zderzaków i innych części karoserii, którą można zamówić w kolorze Satin Graphite. Pojawiły się tu również przyciemnione tylne szyby, chromowane końcówki wydechów, atrapę i wloty powietrza. "S" wyposażono w 15-calowe koła, które również mogą być wykończone w kolorze Satin Graphite.
(za carscoops.com)
Więcej - producent:

Cytuj:
Najbardziej sportowa interpretacja kultowego Fiata w dwóch wersjach hatchback i kabriolet debiutuje właśnie w regionie EMEA.
• Model skierowany jest do młodych kierowców poszukujących samochodu o silnym sportowym charakterze z pełnym wyposażeniem w standardzie.
• Nowe sportowe zderzaki, wbudowane światła przeciwmgielne z przodu, specjalne zewnętrzne nakładki progowe i tylny spojler.
• Ekskluzywny lakier „Satin Graphite" pokrywa klamki drzwi i klamkę bagażnika, obudowy lusterek i obręcze kół, doskonale pasując do wykończenia zderzaka.
• W standardzie przyciemniane szyby, chromowana końcówka rury wydechowej, przednie wloty powietrza „black grained" oraz zawadiacki grill tylny nadający modelowi wyjątkowego charakteru.
• Nowa paleta kolorów nadwozia: niebieski metalizowany Italia Blue i zielony matowy Verde Alpi w ciemnej tonacji.
• Wewnątrz czarne fotele i podsufitka, kontrastujące z niebieskimi, białymi lub żółtymi panelami drzwi i profilami foteli. Fotele z prestiżowej skóry Pelle Frau z białymi lub niebieskimi wstawkami dostępne są na zamówienie.
• Wnętrze zdobią dodatkowo elementy „Satin Graphite" na desce rozdzielczej i sportowej kierownicy.
• Dostępne jednostki napędowe w zależności od rynków to: silnik 1,3 16v Multijet II o mocy 95 KM turbodiesel oraz silniki benzynowe 1.2 o mocy 69 KM, 1.4 16v o mocy 100 KM oraz 0.9 TwinAir (o mocy 80 KM, 85 KM lub 105 KM).
• Oferta przekładni obejmuje pięcio- lub sześciostopniową mechaniczną skrzynię biegów oraz zautomatyzowaną skrzynię Dualogic.
• W standardzie UconnectTM z 7" ekranem dotykowym HD LIVE z efektem „tablet" i wyświetlaczem HD i usługami UconnectTM LIVE. Na zamówienie, dostępne jest radio cyfrowe (DAB) oraz wbudowany system nawigacji 3D TomTom.
• Po raz pierwszy, system BeatsAudioTM z 8-kanałowym cyfrowym wzmacniaczem mocy oferującym łączną moc 440 Watt.



Fiat 500S to nowa najbardziej sportowa interpretacja kultowego Fiata wyróżniająca się odważnym wyglądem i posiadająca kompletne wyposażenie w standardzie. Dostępny w dwóch wersjach hatchback i kabriolet (w Polsce nieoferowany), nowy model skierowany jest do młodych kierowców poszukujących samochodu o silnej sportowym charakterze. Model ten uzupełnia gamę nowej 500, ikonicznego modelu wraz, z którym marka jest gotowa „stawić czoła" nowym wyzwaniom rynku, nie zapominając o własnych, głębokich korzeniach. Zaprojektowany przez Centrum Stylu Fiata, zewnętrznie i wewnętrznie odświeżony projekt, jest bez wątpienia Fiatem 500, za to o wiele bardziej atrakcyjnym. Nie jest większy gabarytowo, ale przedstawia bogatszą ofertę w zakresie technologii, układów napędowych i możliwości indywidualizacji: tylko w ten sposób proces rozwoju tej ikony motoryzacji może nadal trwać, dopracowując te cechy, które uczyniły z niej arcydzieło.

Nowa wersja „500S" to kolejny krok naprzód, uzupełniający ofertę nowej 500, jednej z najbardziej wszechstronnych gam w segmencie, która - w zależności od rynku - oferuje dwie wersje (sedan i kabriolet), trzy poziomy wyposażenia (Pop, Lounge and Sport), siedem wersji silnikowych z homologacją Euro 6 (1.2 o mocy 69 KM, również w wersji dwupaliwowej LPG/benzyna, 1.4 16v o mocy 100 KM, 0.9 TwinAir o mocy 80 KM, 85 KM lub 105 KM oraz 1.3 16v Multijet II o mocy 95 KM) (nowy Fiat 500 jest jedynym modelem w swoim segmencie, obok Pandy, wyposażonym w silnik zasilany olejem napędowym), trzy skrzynie biegów (pięcio- lub sześciostopniowa mechaniczna i zrobotyzowana Dualogic) oraz 10 kolorów nadwozia, w tym odcienie pastelowe, metalizowane, lakier perłowy i matowy.

Nadwozie i stylowe wnętrze.

Dostępna w dwóch wersjach - hatchback i kabriolet - 500S wyróżnia się przednimi i tylnymi zderzakami o sportowym wyglądzie oraz wbudowanymi światłami przeciwmgielnymi z przodu, specjalnymi nakładkami progowymi zewnętrznymi i spojlerem z tyłu. Ekskluzywny lakier „Satin Graphite" pokrywa klamki drzwi i klamkę bagażnika, obudowy lusterek i obręcze kół. Przyciemniane szyby tylne, chromowana końcówka wydechu, przednie wloty powietrza „black grained" oraz zawadiacki grill tylny nadają mu wyjątkowego charakteru.
Nowe są również 15" felgi aluminiowe ze specjalnym satynowanym wykończeniem „Satin Graphite" oraz 16" felgi, na zamówienie, z czarną matową diamentowaną powłoką. Ekskluzywny sportowy charakter 500S podkreślają także nowe kolory nadwozia: niebieski metalizowany Italia Blue i zielony matowy Verde Alpi w ciemnej tonacji.
Idealnie współgrające ze sportowym charakterem nowej wersji, wnętrze nowej 500S jest podkreślone przez czarne fotele i podsufitkę, kontrastujące z niebieskimi, białymi lub żółtymi panelami drzwi i profilami foteli. Na zamówienie dostępne są fotele z prestiżowej skóry Pelle Frau z białymi lub niebieskimi wstawkami. Wnętrze zdobią dodatkowo elementy „Satin Graphite" na desce rozdzielczej i sportowej kierownicy.

Ponadto, Fiat 500S Cabrio odziedziczył wszystkie zwycięskie cechy hatchbacka - kompaktowe wymiary zewnętrzne, maksymalne bezpieczeństwo w swojej kategorii, przestronność wnętrza, w której wygodnie zmieszczą się 4 osoby, doskonałe silniki w zakresie osiągów, zużycia i ochrony środowiska, wzbogacając linię innowacyjnym przesuwanym dachem otwieranym, będącym samym w sobie cudem designu. Fiat 500S kabriolet wyróżnia się miękkim, elektrycznie sterowanym dachem, otwierającym się i zamykającym z pełną elegancją, oraz wysoce wyszukanymi rozwiązaniami technicznymi: od szyby tylnej ze szkła po trzecie światło stop wbudowane w otwierany dach. Dodatkowo, dzięki solidnym bokom, można czerpać przyjemność z Fiata 500S Cabrio w każdej porze roku.

Wersje silnikowe i skrzynie biegów.


Nowa 500S wyposażona jest w mocne, a jednocześnie oszczędne silniki, które są jeszcze bardziej przyjazne dla środowiska, o czym świadczy homologacja Euro 6. Współpracujące z pięcio- lub sześciostopniową skrzynią biegów lub ze zautomatyzowaną skrzynią Dualogic, dostępne jednostki napędowe to: silnik 1,3 16v Multijet II o mocy 95 KM turbodiesel oraz silniki benzynowe 1.2 o mocy 69 KM, 1.4 16v o mocy 100 KM oraz 0.9 TwinAir (o mocy 80 KM, 85 KM lub 105 KM w zależności od rynków).
W szczególności, nowa 500S może być wyposażona w silniki 1.3 Multijet o mocy 95 KM, który jest najdoskonalszym przykładem inżynierii samochodowej w zakresie małych silników turbodiesel: emituje zaledwie 89 g CO2 na kilometr i spełnia wymogi normy emisji Euro 6, zapewniając jednocześnie świetne osiągi. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h wymaga jedynie 10,7 sekund, a maksymalna prędkość wynosi 180 km/h. Również zużycie paliwa jest pod znakiem oszczędności i ekologii: w cyklu mieszanym, aby przejechać 100 km wystarczą 3,4 litry oleju napędowego. I jeszcze jeden mały rekord: nowa 500 jest jedynym samochodem w swoim segmencie, obok Fiata Pandy, który ma silnik diesla.

UconnectTM z 7" ekranem dotykowym HD LIVE .

Na desce rozdzielczej wyróżnia się UconnectTM z 7" ekranem dotykowym HD LIVE z efektem „tablet" i wyświetlaczem HD, która oferuje różnorodne funkcje, począwszy od usług UconnectTM LIVE proponowanych w wyposażeniu seryjnym, po dostępność systemu głośnomówiącego z technologią Bluetooth i rozpoznawaniem głosu i licznych opcji muzycznych, dodatkowo względem radia FM/AM. Kierowca może podłączyć swoje urządzenia muzyczne za pomocą USB lub poprzez dodatkowe wejście 3.5 mm (jack) lub skorzystać ze „streamingu" muzyki poprzez Bluetooth z kompatybilnego smartfona.
Dodatkowo, w nowym UconnectTM 7" HD LIVE na zamówienie, dostępne jest radio cyfrowe (DAB) oraz wbudowany system nawigacji 3D TomTom.

BeatsAudioTM system.

Nowy Fiat 500S wprowadza do gamy 500 nowości audio oferowane przez Beats by Dr. Dre, system, który całkowicie rewolucjonizuje jakość doznań akustycznych w kabinie samochodu.
Na zamówienie, Klient może wyposażyć swój samochód w ekskluzywny system nagłośnienia BeatsAudioTM zaprojektowany we współpracy z Beats by Dr. Dre.
System BeatsAudioTM może poszczycić się łączną mocą 440 Watt oraz 8-kanałowym cyfrowym wzmacniaczem mocy wykorzystującym zaawansowany algorytm korekcji dźwięku, który potrafi odtworzyć całe spektrum dźwięku wytwarzanego w czasie nagrań studyjnych.
System nagłośnienia audio Beats Audio składa się ze wzmacniaczy 8-kanałowych o mocy 440 Watt; dwóch głośników wysokotonowych (tweeter) umieszczonych na słupkach przednich; dwóch midwooferów 165 mm na drzwiach przednich; dwóch fullrange 165 mm z tyłu; i jednego subwoofera 200 mm umieszczonego w środkowej części bagażnika we wnęce na koło zapasowe.
Dzięki innowacyjnemu zestawowi wskaźników z 7" wyświetlaczem TFT - dostępnemu jako opcja dla nowej 500S - deska rozdzielcza umożliwia „fully-digital driving experience", przy jednoczesnym zachowaniu klasycznego layoutu deski 500, z okrągłym prędkościomierzem i przyciskami.

Bezpieczeństwo i komfort na najwyższym poziomie.

Nowa 500S jest jednym z najbezpieczniejszych samochodów w całym segmencie, o czym świadczy siedem poduszek powietrznych w standardzie (dwie poduszki przednie, dwie poduszki kurtynowe, dwie boczne i jedną poduszkę chroniącą kolana), dodatkowo w stosunku do zaawansowanych technologicznie rozwiązań umożliwiających kierowcy doskonałą kontrolę pojazdu (bezpieczeństwo czynne): od ABS wyposażonego w system EBD (Electronic Brake Distribution) po nowoczesny ESC (Electronic Stability Control), od systemu kontroli trakcji ASR (Anti Slip Regulation) po urządzenie Hill Holder, ułatwiające ruszanie na wzniesieniu oraz system HBA (Hydraulic Brake Assistance) wspomagający hamowanie awaryjne.
Nowy Fiat 500S oferuje charakterystyki w zakresie dynamiki i komfortu pozwalające użytkownikom cieszyć się jazdą, podróżując wygodnie i bezpiecznie. Cechy te są podkreślone poprzez zastosowanie przedniego zawieszenia niezależnego MacPherson i tylnego półniezależnego zawieszenia z belką skrętną. Dwa schematy zawieszenia, opracowane przez Magneti Marelli, zostały dodatkowo ulepszone w celu zastosowania w nowej 500S, zapewniając komfort jazdy na maksymalnym poziomie.

Mopar Vehicle Protection.

Mopar Vehicle Protection oferuje szeroką gamę kontraktów serwisowych gwarantowanych przez Fiat Chrysler Automobiles, które zapewniają Klientom całkowity spokój i pozwalają im cieszyć się bezproblemową jazdą swoim samochodem.
Tylko Mopar Vehicle Protection gwarantuje, że wszelkie naprawy będą wykonywane przez wysoko wykwalifikowany personel w autoryzowanych warsztatach Fiata w całej Europie, gdzie używa się tylko i wyłącznie oryginalnych części zamiennych.
Portfel produktów Mopar Vehicle Protection obejmuje szeroką i elastyczną ofertę gwarancji rozszerzonych i pakietów przeglądów okresowych, które mogą zostać przeniesione na nowego właściciela w przypadku sprzedaży pojazdu. Klient może wybrać najbardziej odpowiadający mu pakiet, zarówno w zakresie przebiegu, jak i czasu trwania.

Dla nowej 500S, Mopar Vehicle Protection oferuje Klientom szeroką gamę usług zapewniających dodatkową ochronę ich pojazdów. Pakiet Maximum Care, na przykład, zawiera pokrycie gwarancyjne na części mechaniczne i elektryczne wydłużające gwarancję do maksymalnie 3 lat po upływie gwarancji producenta.
Plan przeglądów okresowych Easy Care obejmuje usługi w zakresie przeglądów okresowych w konkurencyjnych cenach aż do 5 lat.
Kontrakty serwisowe Mopar Vehicle Protection można nabyć w momencie zakupu nowego pojazdu i wliczyć je (w razie potrzeby) w koszt kredytu FCA Banku (na wybranych rynkach). Pakiet Easy Care można nabyć w dowolnym momencie, najpóźniej przed wykonaniem pierwszego przeglądu, natomiast MAXIMUM CARE można zakupić w ciągu 24 miesięcy od daty rejestracji pojazdu.

http://www.fiatpress.pl/press/article/2031

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 13.06.2016, 14:01
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 973
Samochód: FR, IT
Post Re: 2015 Fiat 500FL
O kurde myślałem że to 16 cali jest.
Wygląda mega, cały czas mi się podoba.

_________________
1999 Alfa Romeo 156 2.0 TS 155 PS
2015 Citroen C5 Tourer 2.0 HDI 163 PS


Pon, 13.06.2016, 14:43
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2015 Fiat 500FL
Cytuj:
Po ubiegłorocznej modernizacji Fiata 500 przychodzi kolej na zmiany najbardziej jadowitej wersji malucha, ze skorpionem w logotypie. Abarth 595 stał się jeszcze bardziej zadziorny, i to nie tylko stylistycznie, ale też pod względem osiągów.

Pod króciutką maską znajduje się znana jednostka 1.4 T-Jet. Teraz silnik ten w odmianie 595 rozwija 145 KM (+5 KM) i 216 Nm. Kolejna w szeregu wersja Turismo chwali się już mocą 165 KM (+5 KM) i 230 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Topowy wariant 595 Competizione generuje 180 KM, czyli tyle samo co przed modernizacją.

Lekkie wzrosty mocy w dwóch pierwszych silnikach to nie wszystko. Abarth 595 Competizione po zamówieniu pakietu Performance Pack może zyskać mechaniczną szperę D.A.M., a to już ważny punkt w poprawie właściwości jezdnych. To nie wszystko, bowiem 595 Turismo i 595 Competizione dostały w standardzie zawieszenie Koni FSD. W każdym modelu znajdziemy też z przodu 4-tłoczkowe hamulce Brembo.

Zmiany wizualne są mocno dostrzegalne na tle poprzednika. Przede wszystkim Abarth bazuje na modelu Fiata 500 po liftingu, który zyskał sporo nowych elementów na nadwoziu łącznie z nowymi lampami. Zderzaki w 595 są jeszcze bardziej rozbudowane. Ten z przodu dzięki potężnym wlotom powietrza ma zapewniać dobre chłodzenie jednostki napędowej. Z tyłu nie da się przegapić agresywnie wymodelowanego dyfuzora z rozstawionymi po bokach rurami wydechowymi.

Sprzedaż nowego Abartha 595 ma rozpocząć się przed wakacjami. Polska cena i pełna specyfikacja wyposażeniowa już niebawem zostanie opublikowana.

se.pl

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
netcarshow

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pon, 13.06.2016, 15:16
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018