Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 11:15




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 
2017 Fiat Panda MY2017 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post 2017 Fiat Panda MY2017
Image

Cytuj:
Model Panda został odnowiony, zachowując cechy leżące u podstaw jego sukcesu: charakter, funkcjonalność i prostotę.
Jedną z głównych innowacji jest system multimedialny UconnectTM.
Dedykowana aplikacja Panda Uconnect zapewnia prosty, przyjazny dla użytkownika interfejs dla smartfonów z systemem Android i iOS.
W ofercie dwa nowe kolory nadwozia i dwa wzory obręczy kół.
Nowa kierownica i nowe tapicerki foteli podkreślają wyjątkowy styl.
Kompleksowa gama silników o mocy od 69 do 95 KM w wersjach: benzyna i diesel.
Szczegółowe informacje i ceny dostępne są na www.fiat.pl.
Odnowiony Fiat Panda MY 2017 jest już w sprzedaży w Polsce. Model zachowuje wszystkie cechy, które przyczyniły się do jego sukcesu i które leżą u podstaw funkcjonalności samochodów rodziny Fiata: charakter, praktyczność i prostota.
Od momentu swojej premiery na rynku, Panda wyróżnia się niepowtarzalnym stylem i charakterystycznymi cechami, podkreślającymi różne przeznaczenie modelu: samochód miejski, 4x4 i Cross. Temperamenty te łączy funkcjonalność i prostota: superkompaktowe wymiary nadwozia, maksymalne wykorzystanie przestrzeni wewnętrznej, możliwość konfiguracji dla różnych potrzeb transportowych, szeroki wybór silników i kombinacji kolorystycznych wnętrza i nadwozia, które spełniają wszystkie wymagania. Prostą ofertę uzupełnia nowy system multimedialny UconnectTM, specjalna aplikacja Panda UConnect i bogate wyposażenie w zakresie bezpieczeństwa czynnego.
Szczegółowe informacje i ceny dostępne są na stronie www.fiat.pl

Stylistyka.
Stylistyka Pandy jest modna i uniwersalna, jak zawsze.
Wymiary nadal pozostają te same: 365 cm długości, 164 cm szerokości i 155 cm wysokości. Nowością są dwa nowe kolory nadwozia i dwa nowe wzory obręczy kół. Dwie współczesne kolorystyki nadwozia idealnie wyrażają nowoczesny styl Pandy. Czerwony, pastelowy lakier Amore podkreśla dynamiczny charakter samochodu miejskiego, natomiast szary, metaliczny lakier Colosseo podkreśla nowoczesny, techniczny charakter gamy miejskich SUV-ów.

Wnętrze.
Nowe wnętrze Pandy. Kierownica jest przyjemna w dotyku i zwiększa ergonomię poprzez zastosowanie nowoczesnych podwójnych ramion dostępnych w dwóch wersjach wykończenia, srebrnym lub tytanowym, idealnie pasujących do deski rozdzielczej i tapicerki foteli. W wersji Pop i Easy debiutują srebrne elementy wykończenia ramion kierownicy i sterowanie radiem z kierownicy pokrytej skórą, która jest w standardzie w wersji Lounge.

Grafika deski rozdzielczej również została odnowiona, aby poprawić ogólną czytelność, dzięki bardziej nowoczesnemu wzornictwu.
Tapicerka foteli jest całkowicie odnowiona, dzięki nowym grafikom i kolorom dla wszystkich poziomów wyposażenia. Nowe kombinacje kolorów i wzory tkanin ozdobione są kontrastowymi przeszyciami. Wersje Easy i Lounge wyróżniają się elementami geometrycznymi, które nadają całości elegancki, a zarazem nowoczesny styl. We wnętrzu Pandy 4x4 wyróżnia się tkanina o ciekawym wzorze w środkowej części foteli, podkreślająca jednocześnie wyszukany charakter i solidność tego modelu.

Panda jest wreszcie jednym z najbardziej przyjaznych i funkcjonalnych samochodów w swojej kategorii. Pięciodrzwiowa Panda może wygodnie pomieścić pięć osób, dysponując ponadto należącym do największych w swej klasie bagażników o pojemności 225 litrów, powiększającym się do 870 litrów po złożeniu oparć tylnych siedzeń.
Ze względu na modułowość przestrzeni, liczne schowki i półki oraz mnogość konfiguracji przednich i tylnych siedzeń, Fiat Panda odznacza się licznymi możliwościami i ogromną swobodą jego użytkowania.

Silniki.
Panda może poszczycić się szeroką gamą silników. Wszystkie spełniają normę Euro 6 i zostały zaprojektowane do różnych zadań. Na szczególną uwagę zasługują: silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM, dwucylindrowy 0,9-litrowy silnik benzynowy TwinAir o dwóch różnych poziomach mocy - 85 i 90 KM i silnik turbo diesel 1.3 Multijet o mocy 95 KM.

Panda Uconnect.
Panda 2017 ma kompletne wyposażenie. Standardowe wyposażenie podstawowej wersji Easy obejmuje radioodtwarzacz i klimatyzację manualną. Natomiast wersje Lounge, 4x4 i Cross oferują w standardzie nowy system multimedialny UconnectTM z obsługą smartfonów i dedykowaną aplikację „Panda UConnect" dla Androida i iOS. Radio Uconnect ma następujące funkcje: Bluetooth 2.1, przetwarzanie strumieniowe audio, gniazdo USB w schowku, system rozpoznawania głosu, port USB do ładowania (umieszczony na desce rozdzielczej), port AUX (w schowku), MP3, interfejs „Panda Uconnect" poprzez Bluetooth.

Dzięki tej innowacyjnej aplikacji można swobodnie korzystać z telefonu w samochodzie, traktując go prawie, jak jego wyposażenie, sterując bezpośrednio ekranem urządzenia, aby uzyskać dostęp do wszystkich funkcji multimedialnych: włączenie stacji radiowych, wybieranie list odtwarzania, regulacja głośności, zarządzanie połączeniami i SMS-ami, sprawdzanie wiadomości lub prognozy pogody w czasie rzeczywistym.

Dzięki aplikacji można uzyskać dostęp do serwisów do streamingu muzyki, jak Deezer czy TuneIn. Dodatkowo dostępne są serwisy, jak Find myCar, który pomaga zapamiętać, gdzie zaparkowano samochód, eco:Drive, który doradza kierowcom, co robić, by ich styl jazdy był bardziej przyjazny dla środowiska, Find Workshop, by znaleźć najbliższy warsztat Fiata oraz my:Car, dzięki ostrzeżeniom w czasie rzeczywistym, przypomnieniom o przeglądach okresowych oraz interaktywnej instrukcji użytkownika, kierowca może lepiej zarządzać utrzymaniem i konserwacjom swojego samochodu oraz bezpośrednio wezwać pomoc drogową lub skontaktować się z Działem Obsługi Klienta Fiat.

Wreszcie, wystarczy jedno kliknięcie na odpowiedni skrót, by wejść do ulubionej aplikacji Sat Nav na smartfonie, jak Google Maps czy Waze. Interfejs Panda Uconnect jest zaprojektowany tak, aby kierowca mógł używać smartfona w samochodzie, pozwalając ograniczyć ewentualne rozproszenie uwagi i umożliwiając kierowcy skupienie się na drodze podczas korzystania z licznych jego funkcji. Z większości funkcji można korzystać tylko, gdy smartfon jest połączony
z samochodem przez Bluetooth.


Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Cross

Image

Image

Image
Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

4x4

Image

Image

Image

FCA

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 20.09.2016, 22:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Czas najwyższy na FL ale spodziewałem się zmian w wyglądzie :> :wink:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Czw, 22.09.2016, 19:24
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Ja w sumie też jestem nieco rozczarowany zmianami, aczkolwiek wersja przedliftowa jest IMO taka ładna i udana, że i teraz, po tym mizernym lifcie, się broni wyglądem.

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Pią, 23.09.2016, 7:55
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Szkoda, że nie popracowali nad wyglądem Crossa, bo to nadal pokraka.


Pią, 23.09.2016, 12:07
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3300
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Jaki fl jak żadnych zmian nie ma a czy szanowny Fiat w końcu zajął się swoim kryminalnym procederem matactwa na nawigacjach czy dalej wciska nieaktualizowane BUBLE?

_________________
Cytuj:
okol napisał(a):
A juz IMO napewno lepsze niz obecne Bravo, ktore jest zupelnie nijakie.


Pią, 23.09.2016, 14:46
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Ja jestem zawiedziony, że tyle osób komentuje FL Pandy :mryellow: A na serio - jakoś Panda ostatniej generacji wydaje mi się lekkim niewypałem - przynajmniej to moje obserwacje, w przeciwieństwie do poprzednika, którego kojarzę na drogach równie dobrze co Seicento ;) . Ma ktoś jakieś statsy?

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Pon, 26.09.2016, 21:53
Profil

Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
No to przecież nasz patriotyzm się odzywa... zabrali nam Pandę to nie będziemy ich kupować. :P


Wto, 27.09.2016, 9:32
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3836
Miejscowość: SH
Samochód: Civic 1.8 VTEC
Post Re: 2017 Fiat Panda MY2017
Można to nazwać patriotyzmem, ale tak naprawdę poprzednia Panda była tańsza od obecnej. A było to na pewno spowodowane też tym, że była produkowana w Polsce. No i społeczeństwo się trochę wzbogaciło: jak chcesz coś małego, to bierzesz 500tkę, a jak coś praktycznego, to coś z segementu B chociażby.


Śro, 28.09.2016, 19:19
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 8 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018