Obecny czas: Śro, 29.03.2017, 2:25




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 
Reklama 

2017 Range Rover Velar 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 2017 Range Rover Velar
Brytyjski producent w Genewie przedstawi auto, które będzie plasować się miedzy modelem Evoque, a Range Roverem Sport. Bezpośrednimi konkurentami będą takie auta jak Porsche Macan czy BMW X4. Producent przedstawił póki co jedno zdjęcie konceptu i poinformował, że auto korzystać będzie z platformy Jaguara F-Pace z tym, że bardziej nastawione na off-road.

Image
Image
Image

Źródło: carscoops.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Sob, 25.02.2017, 23:26
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Zdawało mi się, że to już model seryjny, a nie concept? :|

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Nie, 26.02.2017, 9:42
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: 2017 Range Rover Velar
RR ltd Co. napisał(a):
Zdawało mi się, że to już model seryjny, a nie concept? :|


Myślę, że tak jak w przypadku Evoque jest to koncept bliski serii ;) Dowiemy się 1 marca.


EDIT:

Miałeś rację, sprawdziłem to i Velar jest umieszczony w kategorii aut produkcyjnych. Przenoszę więc.

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Nie, 26.02.2017, 20:30
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Spoko 8)

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Pon, 27.02.2017, 13:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 882
Samochód: DS3 '14
Post 2017 Range Rover Velar
Range Rover Velar to nowa konkurencja dla X6 i spółki. Samochód jest pozycjonowany między Evoque a RR Sport. Dostępne będą silniki cztero i sześcio-cylindrowe z Evoque, V8 z RR Sport i plug-in hybryda.

Ceny od 30tys do 45tys Funtów. Dokładne informacje zostaną udostępnione na salonie w Genewie.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
ź: worldscoop.fr


Śro, 01.03.2017, 21:31
Profil

Postów: 89
Samochód: Audi A6 3.0 BTDi
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Wnętrze fantastyczne ale zapewne nie tak responsywne i intuicyjne w obsłudze jak produkty jedynego słusznego koncernu. Najpierw DS7, teraz Range a gdzie zostali konkurenci?


Śro, 01.03.2017, 22:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 749
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Yyyyy, to jest wersja seryjna? :shock:

Te klamki, obsługa klimatyzacji? :shock:

Lol, Evoque to już była spora rewolucja, ale to... to to jest bardzo spora rewolucja. Przyznam, że bardzo mi się podoba, wygląda naprawdę dynamicznie i jednocześnie nie jest zanadto przestylizowany.

Dodatkowo, wnętrze również nietuzinkowe. Też nie lubię dotyku, ale tu wszystko wygląda tak, że... mógłbym na nie tylko patrzeć. Teraz, aby tradycji stało się zadość, jakieś V8 pod maskę i jazda!


Czw, 02.03.2017, 8:34
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Świetny. Faktycznie, jak pisze MoonWalk - kosmiczny. Ciekawe, ile nisz jeszcze odnajdzie RR?

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 02.03.2017, 9:18
Profil

Postów: 2268
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Ależ szukają nisz nisz. To trochę bardziej futurystyczny miks Range Rovera Sport i linii Land Rovera Discovery.

(co nie zmienia faktu, że wyszło super ;))


Czw, 02.03.2017, 10:20
Profil

Postów: 765
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Bardzo ładnie.
Prawie z każdej strony wygląda super. Niby kolejny RR, ale jednocześnie inny.
Well done, Tata :wink:


Czw, 02.03.2017, 10:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Jest naprawdę genialny w każdym calu :shock:

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Czw, 02.03.2017, 15:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8435
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Świetny, bardzo mi się podoba :mryellow:

_________________
Alfa Romeo - il cuore ha sempre ragione <3
Dźwięk V6 Busso o poranku jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Czw, 02.03.2017, 16:32
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24557
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Świetne detale, chociaż do całości Range już nas przyzwyczaił.

Czemu to konkurent X6, nie X5?

_________________
|| pajacyk.plpolskieserce.pl || Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Czw, 02.03.2017, 19:46
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 17278
Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Spokojnie mógłby zastąpić RR Sport. Piękna bryka, robi wrażenie.

_________________
To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy

Broń
Masowego
Wyprzedzania


Czw, 02.03.2017, 19:51
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Cytuj:
W ofercie Range Rovera wypełni lukę między modelami Evoque oraz Range Sport, a konkurować będzie m.in. z Porsche Macanem, BMW X4, Mercedesem GLC oraz Audi Q5. Do polskich klientów Velar trafi już w lipcu

Nowy SUV został zaprojektowany na lekkiej aluminiowej platformie grupy Jaguar Land Rover. Konstrukcja ta obecnie jest już wykorzystywana w Jaguarach XE i F-Pace. Z tym ostatnim oraz z Range’em Sportem dzieli zresztą linię produkcyjną, bowiem wszystkie te modele powstają w tej samej brytyjskiej fabryce w Solihull.

Rozstaw osi Velara jest taki sam, jak w SUV-ie Jaguara (2874 mm), a pod względem długości nadwozia – 4,8 m – auto mieści się dokładnie między Evokiem (4,36 m) a Sportem (4,85 m). Stylistyka stanowi wyraz najlepszych cech filozofii designu Range Rovera z wyraźnym naciskiem na dynamiczne i pełne elegancji akcenty. To z jednej strony zasługa nisko poprowadzonej linii dachu (Velar jest tylko o 5 mm wyższy od Evoque’a), a z drugiej – świetnie dobranych proporcji z krótkim przednim zwisem.

W sylwetce Velara, która wyróżnia się także najniższym spośród wszystkich Range’ów współczynnikiem oporu powietrza (0,32), uwagę zwracają: masywny przedni zderzak z dużą atrapą grilla, wąskie ledowe reflektory (w topowych wersjach Matrix-Laser LED), chowane w drzwiach klamki, charakterystyczny układ diodowych lamp tylnych oraz dwie chromowane końcówki wydechu, wkomponowane w zderzak. Pod zgrabną klapą tylną kryje się bagażnik o pojemności aż 673 l – największy w tej klasie.

Wnętrze zachwyca wysoką jakością materiałów, elegancką stylistyką i liczbą elektronicznych gadżetów. System Touch Pro Duo z dwoma 10-calowymi ekranami dotykowymi zapewnia dostęp do większości pokładowych systemów i ich intuicyjną obsługę. Poprzez górny steruje się multimediami, natomiast przez dolny – 4-strefową klimatyzacją i trybami pracy układu jezdnego. Pokrętła dotykowe na konsoli mają programowane funkcje.

Touch Pro Duo wykorzystuje czterordzeniowy procesor Intel, dysk SSD 60 GB, ultraszybką sieć Ethernet i łączność 4G z internetem. Do wyboru są cztery systemy nagłośnienia, w tym topowy Signature 1600 W, zaprojektowany z audiofilską firmą Meridian. Spośród pokładowych układów wspomagających kierowcę warto wymienić: autonomiczny system hamowania awaryjnego z wykrywaniem pieszych, Reverse Traffic Detection (wykrywający ruch podczas cofania) oraz Driver Condition Monitoring (monitorujący stan kierowcy) czy adaptacyjny tempomat z funkcją jazdy w korkach.

W terenie przyda się Terrain Response z trybami ECO, Komfort, Trawa-Żwir-Śnieg, Błoto-Koleiny, Piach oraz tryb Dynamic (w wersji R-Dynamic) albo opcjonalny Terrain Response 2 z automatycznym wyborem trybów jazdy. Inteligentny napęd na 4 koła to standard we wszystkich wersjach.

Przedstawiciele brytyjskiej marki zapewniają, że choć Velar jest najbardziej drogowo zorientowanym modelem Range’a, to ma też wyróżniające się w segmencie zdolności offroadowe. Kąt natarcia – 28,9°, rampowy – do 23,5°, zejścia – do 29,5°, głębokość brodzenia – do 650 mm (600 mm w przypadku zawieszenia ze sprężynami śrubowymi) i prześwit od 213 do 251 mm (zawieszenie pneumatyczne) to wartości, którymi nie może pochwalić się większość konkurentów.

Do wyboru będzie w sumie 6 wersji silnikowych: benzynowe 2.0/250 lub 300 KM i 3.0 V6 o mocy 380 KM ze sprężarką mechaniczną oraz turbodiesle 2.0/180 lub 240 KM i 3.0 V6/300 KM. Wszystkie dostępne z 8-stopniową automatyczną skrzynią ZF. W najmocniejszych wersjach seryjnym wyposażeniem będzie aktywna blokada tylnego dyferencjału.

AMiS

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 16.03.2017, 15:43
Profil

Postów: 2268
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2017 Range Rover Velar
Silniczki trochę liche. Taka ładna luksusowa buda ze 180-konnym dieslem?


Czw, 16.03.2017, 18:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8435
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: 2017 Range Rover Velar
cobra napisał(a):
Silniczki trochę liche.

Konkurencja wcale nie oferuje więcej a ważny jest współczynnik masa i moc :wink:

_________________
Alfa Romeo - il cuore ha sempre ragione <3
Dźwięk V6 Busso o poranku jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Czw, 16.03.2017, 19:36
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 17 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com