|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 7:36
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Autor |
Wiadomość |
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
2018 Mitsubishi Eclipse Cross
ncs Cytuj: Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zaprezentuje nowy, kompaktowy SUV o nazwie Eclipse Cross podczas 87. edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, która odbędzie się między 7 a 19 marca. O nowości wiemy już niemal wszystko.
Ostre i dynamiczne kształty nadwozia zwracają uwagę m.in. klinowatym profilem z wyraźnie zaznaczoną linią biegnącą pośrodku oraz wyrazistym profilem, mocno pochyloną do przodu tylną szybą, ostro przyciętą tylną klapą i krótkim tylnym zwisem. Opracowana przez MMC koncepcja wizualna przedniej części pojazdu Dynamic Shield nawiązuje do tarczy ochronnej, na którą optycznie składa się czarny środkowy fragment przedniej części nadwozia wraz z czarną atrapą chłodnicy, podkreślającą osiągi samochodu.
Wygląd tylnej części auta podkreślają kanciaste elementy wokół wysoko zamontowanych tylnych lamp oraz pochylona do przodu tylna szyba przedzielona na pół w poziomie. Kiedy LED-owe światła stopu w kształcie tuby oraz centralne, wysoko zamontowane światło stopu (również LED-owe) są podświetlone, tworzą pojedynczy pas świetlny przebiegający przez tył nadwozia.
Mitsubishi Eclipse Cross. Mitsubishi Motors Corporation (MMC) zaprezentuje nowy, kompaktowy SUV o nazwie Eclipse Cross podczas 87. edycji Międzynarodowego Salonu Samochodowego w Genewie, która odbędzie się między 7 a 19 marca. Fot. Mitsubishi Podstawowa warstwa lakieru jest pokryta półprzezroczystą czerwoną powłoką lakierniczą oraz lakierem bezbarwnym. Wnętrze to m.in. futurystyczny kokpit wraz ze smukłym wyświetlaczem systemu audio i wyświetlaczem przeziernym typu Head Up.
Dla uzyskania maksymalnej przestrzeni bagażowej bez zaburzenia stylowego kształtu nadwozia stanowiącego połączenie SUV-a i coupe, tylne siedzenie jest dzielone w proporcji 60:40 z szerokim zakresem regulacji pochylenia oparć i możliwością przesuwania siedziska.
Eclipse Cross został wyposażony w system pokładowy Smartphone Link Display Audio, kontroler dotykowy oraz wspomniany wyświetlacz przezierny typu Head Up.
Eclipse Cross wykorzystuje układ napędu na cztery koła przekazujący optymalną ilość momentu obrotowego do tylnych kół w zależności od warunków panujących na drodze i rodzaju nawierzchni. System opiera się m.in. na zintegrowanym układzie sterującym dynamiką pojazdu Super All-Wheel Control (S-AWC), który w obecnej wersji zawiera również system AYC (aktywny system kontroli pokonywania zakrętów) aktywowany za pośrednictwem hamulców.
Mitsubishi Eclipse Cross jest oferowany z jednym z dwóch zespołów napędowych. Nowy turbodoładowany silnik o pojemności 1,5 l z bezpośrednim wtryskiem paliwa jest skojarzony z nową przekładnią bezstopniową CVT, oferującą możliwość manualnego wyboru jednego z 8 przełożeń dzięki funkcji Sport Mode. Turbodoładowany silnik diesla o pojemności 2,2 l z bezpośrednim wtryskiem i zasilaniem common rail został opracowany specjalnie dla modelu Eclipse Cross i współpracuje z nową automatyczną skrzynią o 8 przełożeniach.
motofakty netcarshow
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Wto, 28.02.2017, 12:47 |
|
|
johny
Moderator
Postów: 17291 Miejscowość: Darłówko
Samochód: Nazi-coupe 3.0 R6 Pb
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Fajnie że Mitsubishi wróciło do Eclipse, ta sportowa klasyczna lina coupe, już widzę ją po tuningu, główna rola w F&F 9 gwarantowana.
_________________ To ucieleśnienie sportowego charakteru,dynamiki,zaawansowanej technologii i ponadczasowej funkcjonalnej elegancji,oznaczonym Biało-Niebieskim emblematem symbolizującym obracające się śmigło.Samochód tej marki posiadamy dla radości z jazdy
Broń Masowego Wyprzedzania
|
Wto, 28.02.2017, 13:12 |
|
|
Parados
Postów: 1 Miejscowość: Kraków
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Fajnie się prezentuje, ale razi mnie ta tylna jasna kanapa.
_________________ Zobacz jakie są najlepsze sposoby przeciw zmarszczkom mimicznym!
|
Wto, 28.02.2017, 13:14 |
|
|
bartez
Postów: 7825 Miejscowość: Szczecin
Samochód: nazi hacz fwd pb
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Tył wygląda jakby ktoś się zagapił i wjechał w dupę.
_________________ PB RWD jest wysoko
|
Wto, 28.02.2017, 15:12 |
|
|
cobra
Postów: 2400
Samochód: Grande Punto 1.2
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Niestety tak się jak spodziewałem wyszedł duchowy spadkobierca Pontiaca Azteka. Okropieństwo i nawet neutralne wnętrze go nie ratuje. Ciężko będzie mu imo konkurować z "Kaszką" czy nawet Vitarą o ile Mitsubishi nie zaszaleje z niskimi cenami.
|
Wto, 28.02.2017, 16:03 |
|
|
Davin
Postów: 921
Samochód: DS3 '14
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Wygląda z tyłu jak nieślubne dziecko Civica ufo i Volvo V40 Wnętrze też nie prezentuje się zbyt nowocześnie, nawet ten ekran dodany na siłę na modłę wielkiej trójki z Niemiec nie ratuje sytuacji. Jedynym pozytywnym akcentem jest to, że wreszcie zrobili coś nowego, a nie kolejny lifting czegoś co klepią od 8 lat.
|
Wto, 28.02.2017, 18:03 |
|
|
Alfisti4ever
Postów: 8586 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Do łupka B jest fajne auto a potem to ja nie wiem co się stało cobra napisał(a): duchowy spadkobierca Pontiaca Azteka. To jest dobre podsumowanie i słuszne spostrzeżenie
_________________ Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu! La vita è troppo corta per non guidare italiano!
Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?
|
Wto, 28.02.2017, 18:34 |
|
|
MoonWalk
Postów: 870
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Mnie się tam ten tył nawet podoba, ale całe auto powinno być ciut niższe i mieć o rozmiar większe koła, bo graniczy wyglądem z chińskimi produktami sprzed paru lat.
|
Wto, 28.02.2017, 23:24 |
|
|
Aveya
Postów: 797
|
Re: 2018 Mitsubishi Eclipse Cross
Bosz... jakie to paskudne. Teraz rozumiem dlaczego niektórzy producenci w teaserach odkrywają tylko drobny fragment - żeby nie wystraszyć ludzi na dzień dobry Silnik 1.5 będzie miał pewnie ze 100 koni, skutecznie wykastrowanych przez CVT, a diesla 2.2 nikt prawie nie kupi, bo będzie za drogi. Wnętrze poprawione w stosunku do ASX, choć wygląda jak mix lat 90-tych z dzisiejszymi trendami. No i kto mi powie kto wymyślił ten uchwyt w połowie drzwi pomiędzy podparciem dla łokcia a przyciskami sterowania szybami? Gdzie tu ergonomia?
|
Śro, 01.03.2017, 9:28 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |