Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wto, 07.03.2017, 18:01
Zerowe zaskoczenie, mniejsze i zgrabniejsze od XC90, mi się tam podoba, jest ok.
Wto, 07.03.2017, 20:40
Design to po prostu mniejsze XC60, więc bez zaskoczenia
Jedyne co mi razi to nienaturalnie długa maska, która zaburza proporcje profilu
Wto, 07.03.2017, 21:30
Poproszę w niebieskim, mega zgrabne auto. Ciekawe jak wypadnie w porównaniu z Q5.
Wto, 07.03.2017, 21:39
Niebieski petarda <3 prosze pińć
Śro, 08.03.2017, 9:46
Mimo, że wygląda dokładnie tak jak się spodziewałem, to nadal jest rewelacyjny. To że jest niższy od poprzedniego XC60 bardzo dobrze wpłynęło na proporcję, bo wygląda na dużo zwinniejszego. Prześwit też jest trochę mniejszy, więc ta długa maska wygląda nawet sportowo
Nie mogę się doczekać XC40 (które zapowiedzieli na jesień) i wszystkich nowych małych modeli (C30/40 please), bo coś czuję że Volvo to będzie mój następny samochód
Śro, 08.03.2017, 11:55
Zero zaskoczenia co do wyglądu, ale mimo wszystko fajne to XC60.
Pią, 10.03.2017, 21:17
To auto na zbyt dużych kołach niebezpieczni graniczy z karykaturą. Ale ogólnie najsssss.
Wto, 21.03.2017, 10:05
Volvo zaprezentowało nowego asystenta kierowcy, który podczas awaryjnej sytuacji korzysta nie tylko z hamulców, ale i z kierownicy.
Szwedzi twierdzą, że dzięki wprowadzonemu już kilka lat temu systemowi ostrzegania przed najechaniem na tył poprzedzającego auta, w Szwecji liczba tego rodzaju wypadków spadła o 45%. Idzie więc o krok dalej i prezentuje asystenta, który ma pomóc w sytuacji, gdy do uniknięcia kolizji konieczna jest zmiana kierunku jazdy.
Dlatego system City Safety obejmujący dotąd awaryjne hamowanie przed przeszkodą poszerza o funkcję automatycznej zmiany kierunku jazdy. Rozwiązanie to działa przy prędkościach od 50 do 100 km/h i ma pomóc w uniknięciu kolizji z innymi pojazdami, pieszymi, czy dużymi zwierzętami. W razie potrzeby samochód sam uruchomi hamulce i skręci kierownicą, tak by skierować auto w bezpieczną stronę.
Przy okazji w XC60 pojawił się system pomagający w unikaniu kolizji z samochodami jadącymi z przeciwka. Najpierw ostrzega kierowcę o nieplanowanej zmianie pasa ruchu, a gdy ten nie reaguje, sprowadza auto na poprzedni pas, unikając ewentualnej kolizji z pojazdem jadącym z przeciwka. To rozwiązanie działa przy prędkościach między 60 a 140 km/h.
Szwedzi cały czas wierzą, że od 2020 roku nikt uczestnicząc w kolizji na pokładzie nowego Volvo nie odniesie poważnych obrażeń.
AMiS
Pią, 24.03.2017, 18:56
Zgadzam się z przedmówcami - zaskoczenia nie ma żadnego, ale moim zdaniem wygląda zdecydowanie zgrabniej niż XC90, które potrzebuje naprawdę dużych kół, żeby maskowały one optycznie jego niewątpliwą klockowatość
Sob, 25.03.2017, 16:18
Akurat XC90 jeszce się jakoś broni pod tym względem, bo patrząc na X5 albo X6 to tam potrzebne jest ze 24 cale, a i tak by było za mało xD
Wto, 28.03.2017, 19:37
w ogóle te x5 wyglądają jakby któryś z projektantów miał kompleks mniejszości, if you know
a volvo całkiem imponujące, skusiłbym się gdyby nie ta cena haha
Sob, 08.07.2017, 13:18
Widać, że w Volvo bardzo przyłożyli się do wykończenia wnętrza. Zresztą poniższy film bardzo dokładnie to obrazuje - chyba bliżej już nie dało się pokazać wszystkich przeszyć i materiałów
(c) Trynid
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.