Autko wyglÄ…da bojowo, a jeĹşdzi pewnie jeszcze lepiej
...jest tylko jedno ale, ciężko nazwać go konkurentem Clio V6, bo wygląda na to, że ten diabełek, to wersja wyczynowa (rzeczywiście to jest Sbarro C2 V6, co widać zresztą na tablicy rejestracyjnej - znak firmowy Sbarro
), bp w końcu ma klatkę bezpieczeństwa, a takich rzeczy nie znajdziemy w Clio V6, szybciej klimatyzację i sprzęt audio
. Ogólnie to C2 jest trochę stylizowane na C2 Super 1600 z JWRC. Silnik pochodzi pewnie bezpośrednio od Citroena, czyli V6 2,9l, moc i moment obrotowy mogą być zmienione, ale w standardzie jest to 207 KM i 285 Nm, czyli i tak wystarczająco, choć przy 255KM i 300Nm Clio, może być troszkę mało
. Tak czy siak autko mi się podoba, ciekaw jestem jeszcze jego dokładnych parametrów technicznych i osiągów
(na stronie Sbarro brak jakich kolwiek informacji na ten temat, jest tylko zdjęcie samego nadwozia i klatki bezpieczeństwa, bewz kół i tylnej pokrywy silnika
).
Pemo napisał(a):
Klapa jak w Lancii Delcie HF Integrale
Myślisz chyba o Lancii Delta S4, trzydrzwiówce z centralnie umieszczonym "serduchem" i dużymi "biodrami"
, stowrzonej specjalnie do walki w legendarnej grupie B, niestety w krótkim czasie po tym zlikwidowano tę słynną grupę rajdową, a Lancia zmuszona była do stowrzenia nowej broni, tym razem do walki w grupie A, i wtedy właśnie powstała Delta HF Integrale (która jak chyba wszyscy wiedzą, walczyła doskonale i jest największą sławą i legendą całej historii rajdów samochodowych
), która występowała tylko w wersji 5-drzwiowej oraz silnikiem umieszczonym z przodu
. Więcej o Lancii Delta HF Integrale można znaleźć
tutaj.