Obecny czas: Śro, 20.09.2017, 1:12




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Reklama 

Porsche 911 GT1 
Autor Wiadomość
Post 
to fajnie


Czw, 15.07.2004, 20:48
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Bardziej mi siępodoba ta późniejsza wersja, ta wcześniejsza jakaś taka mało rasowa

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Pon, 06.09.2004, 21:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2394
Miejscowość: Tczew
Post 
Jak zobaczyłem dane tech. i osiągi tego autka to sie ucieszyłem :) .. ale po zobaczeniu ceny ...NC :lol:


Wto, 07.09.2004, 6:12
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Image Image Image Image Image Image Image

(C) fast-autos

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

(C) zbiory własne

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Sob, 18.03.2006, 23:06
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2822
Miejscowość: Białystok
Samochód: Fiat 125p
Post 
Dla mnie to najlepsze pod każdym wzglądem wcielenie 996. Wizualnie jest wręcz perfekcyjny. Nie mam słów by dokładnie opisać jesgo świetność :wink:

_________________
"quot homines, tot sententiae"


Nie, 19.03.2006, 0:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2394
Miejscowość: Tczew
Post 
Podzielam zdanie fischera777 :) , Pieknie prezentuje sie w tych kolorach, lecz najbardziej du gustu przypadł mi srebrny egzemplarz, świetne auto :)

_________________
http://www.wagaciezka.com

Pozdrawiam :P


Nie, 19.03.2006, 8:54
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 707
Miejscowość: Ode mnie
Post 
O kuźwa wygląda jak szybka szara mysz :lol: Lusterka boczne w super miejscu zamiast na dzwiach to są na błotnikach.. orginalność przedewszystkim :wink:

_________________
STOP "Leśnym skrzatom"


Nie, 19.03.2006, 9:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Mason napisał(a):
Lusterka boczne w super miejscu zamiast na dzwiach to są na błotnikach.


No a gadzie mają być, właśnie są tam gdzie być powinnu, gdyby na drzawiach to nic nie było by w nich widać :roll:

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Nie, 19.03.2006, 9:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1417
Miejscowość: z południa
Post 
Ten w srebnym kolorze jest niesamowity. Świetnie wyglądają te przetłoczenia, piękna linia nadwozia, taka łagodna, delikatna a zarazem niesamowicie agresywna. :)

_________________
Ab alio exspectes, alteri quod feceris !


Nie, 19.03.2006, 12:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Image Image Image

(C) swisscarsightings

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Śro, 20.09.2006, 13:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1645
Post 
a tam z lewej slr przykryty płachtą Ferrari :D

_________________
Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.


Śro, 20.09.2006, 13:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1369
Post Porsche 911 GT 1
Wiem, że chamski odkop :wink: Choć ten temat istnieje już ponad cztery lata, nie pojawiły się w nim zdjęcia wersji wyścigowych 911 GT 1. A ponieważ na carasidiac jest mała sesja egzemplarza z 1998 roku to pomyślałem, że będzie to dobra okazja do odświeżenia tematu.

Porsche 911 GT 1 '98 Le Mans:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Na powyższych zdjęciach jest zwycięski egzemplarz z Le Mans z 1998 roku. Bolid na kwalifikacje w Le Mans osiągał moc 700 KM. W trakcie wyścigu nieco ją ograniczono, by mieć pewność, że samochód skończy wyścig. Prędkość maksymalna w wyścigu wynosiła niecałe 340 km/h. W serii FIA GT motor miał moc 600 KM, a prędkość maksymalna oscylowała w granicach 325 km/h. Niestety wygrana w Le Mans była jedynym sukcesem GT 1 tej generacji, gdyż w FIA GT wszystkie zwycięstwa zgarnął Mercedes.
Wg przepisów z 1998 roku silnik musiał być wyposażony w zwężkę o średnicy około 30 mm. Porsche skarżyło się na ten przepis uzasadniając, że silniki doładowane z zamontowanymi tak małymi zwężkami są bez szans w walce z silnikami wolnossącymi. Podobne problemy miał Lotus, który też używał doładowanej jednostki napędowej. Niemożność pokonania Mercedesa i przekonanie Porsche o tym, że faworyzowane są silniki atmosferyczne spowodowała, że firma z Zuffenhausen wycofała się z Mistrzostw GT po sezonie 1998. Podobne kroki poczyniły Lotus i Panoz. Wobec zaistaniałej sytuacji (Mercedes pozostał sam na placu boju) FIA zmieniła przepisy i auta klasy GT 2 po małych przeróbkach stały się bolidami GT 1. Mercedes zrezygnował z mistrzostw i całą swoją energię skoncentrował na F1. Porsche w 50 rocznicę istnienia firmy skasowało zespół fabryczny (oczywiście dział sportu pozostał) i choć minęło już 10 lat od tamtego czasu, firma nie kwapi się do oficjalnego powrotu na tory wyścigowe.
Zbudowano ogółem trzy sztuki 911 GT 1 '98; dwie wyścigowe (numery startowe 25 i 26) i jeden drogowy egzemplarz.

Dane techniczne:

Wymiary i masy:

Długość: 4890 mm
Szerokość: 1990 mm
Wysokość: 1140 mm
Rozstaw osi: 2500 mm
Masa własna: 900 kg (wersja drogowa 950 kg)

Koła i hamulce:

Felgi przednie: 10.5 x 18" BBS
Felgi tylne: 11.5 x 18" BBS
Opony przednie: 27/68 R 18
Opony tylne: 30/70 R 18
Hamulce: tarczowe, wentylowane, nawiercane, węglowe

Silnik:

Typ: B 6
Ustawienie: centralnie, wzdłużnie
RozrzÄ…d: DOHC, 4 zawory na cylinder
Objętość skokowa: 3164 ccm
Ĺšrednica cylindra: 95.00 mm
Skok tłoka: 74.40 mm
Doładowanie: dwie turbosprężarki KKK K27.2, dwie chłodnice powietrza doładowującego, zwężka około 30 mm
Moc maksymalna: 600 KM przy 7200 obr./min., 700 KM w kwalifikacjach Le Mans (bez zwężki do 1000 KM)
Maksymalny moment obrotowy: 650 Nm przy 5500 obr./min. przy mocy 600 KM

Układ napędowy:

Skrzynia biegĂłw: 6-biegowa, manualna, zautomatyzowana, z sekwencyjnym wyborem biegĂłw
Mechanizm różnicowy: o zwiększonym tarciu

OsiÄ…gi:

Przyspieszenie 0-100 km/h: 3.30 s
Przyspieszenie 0-200 km/h: poniĹĽej 9.00 s
Prędkość maksymalna: 325 km/h (wersja drogowa i w FIA GT), około 340 km/h w Le Mans

foto: caradisiac.com

_________________
Pomóż biednemu, czytaj o tuningowanych autach na tym blogu regularnie :)
Zobaczy! Jak, jak...


Pią, 19.09.2008, 17:03
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23417
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Porsche 911 GT1
W maju tego roku ten egzemplarz, co ciekawe posiadający homologacje drogową zostanie wystawiony na aukcji w maju tego roku w Monako. Szacowana wartość to $ 2.97 mln do $ 3.3 mln choć nie wyklucza się znacznie większej kwoty. Ten konkretny model napędza jednostka 3.2 litra, 6 cylindrowa, rzędowa rozwijająca moc 600 KM.

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: carscoops.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Sob, 12.03.2016, 18:21
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 33 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com