Obecny czas: Wto, 14.05.2024, 4:59




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Citroen 2CV / Furgonette 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
Taaa nie jest to jakiś dopracowany projekt , ale mam nadzieje , że coś z tego wyjdzie o ile wyjdzie . Przy obecnych trednach stylistycznych mogłoby wyjść całkiem odjazdowe auto z nawiązaniem do przeszłości .

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pią, 22.07.2005, 18:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post 
powiem wam, że z zewnątrz jest bardzo fajny, jedynie zdaje mi się nieco za długi i ma zaburzone proporcje. Za to wnętrza siękomuś wybitnie nie chciało robić :D

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Pią, 22.07.2005, 19:06
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2822
Miejscowość: Białystok
Samochód: Fiat 125p
Post 
Ja nie wiem co tu sie może podobać? Wygląda jak wózek golfowy :twisted:

_________________
"quot homines, tot sententiae"


Pią, 22.07.2005, 23:22
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post 
Guerrillero napisał(a):
Ten projekt jest zajebisty! Tak mógłby wyglądać obecny C3.


Popieram. Albo mogli by na jego podstawie wprowadzić następce kultowego 2CV. Projekt IMO jest wariacki i nowoczesny.... więc do roboty :!: ;)

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Sob, 23.07.2005, 13:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 199
Miejscowość: Łódź
Post 
C3 to następca 2CV :wink: :wink:


Sob, 23.07.2005, 15:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3539
Miejscowość: Rzeszów
Post 
2CV 4x4 Sahara

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image
(C)autobild.de

_________________
^^


Sob, 20.08.2005, 20:20
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5434
Miejscowość: Częstochowa
Samochód: 3008
Post 
pełno było kaczek w Chorwacji... cholernie brzydkie!

_________________
ExoticCars.pl


Sob, 20.08.2005, 20:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 104
Miejscowość: Olsztyn
Post 
Hehe, dwusilnikowe 2CV Sahara, ciekawe zjawisko. Samo auto kultowe, ale mi siÄ™ nie podoba, wyglÄ…da jak psia buda z oczami :?

_________________
[*] Marian Bublewicz 1950 - 1993
[*] Janusz Kulig 1969 - 2004
[*] Karol Wojtyła 1920 - 2005


Wto, 23.08.2005, 0:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22089
Post 
Image Image Image Image Image Image Image Image

(C) desktopmachine

_________________
https://www.instagram.com/Piotr.w.fotografia/


Śro, 21.09.2005, 14:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 193
Post 
wstretne pamietam jak w top gear wrzucili go pod silnik odrzutowy samolotu

_________________
--Maybach king of luxsus-- Nissan Rulez


Sob, 24.09.2005, 10:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 561
Miejscowość: O-ca :)
Post 
Mi sie podoba glownie za klimat jaki jest wokol niego wytworzony.....
kierowcy pozdrawiaja sie mijajac sie ;zloty;fankluby....etc
ot to taki francuski garbus:)

wyglad to juz kwestia gustu:)

_________________
IN ITALY NO ONE GROWS UP WANTING TO BE A TRAIN DRIVER :)


Sob, 24.09.2005, 14:48
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 383
Miejscowość: BI
Samochód: Astra classic
Post 
Image
Image

to nie jest 2cv tylko citroen dyane , mial taki sam silnik ale inne wieksze i bogaciej wyposazone nadwozie

_________________
Opel astra classic 1,4 60 ospałych rumaków "asterix"
Java CZ 350 '84 "cezeta"


Czw, 06.10.2005, 16:09
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7519
Miejscowość: Warszawa
Post 
Prototyp z 1938 r.
Image
(C)http://www.citroen.prv.pl

Rysunek "anatomiczny" samochodu
Image
(C)http://www.citroen.prv.pl

Cytuj:
Historia
1936 poczÄ…tek prac projektowych nad popularnym, tanim samochodem dla czterech osĂłb i 50 kg bagaĹĽu, osiÄ…gajÄ…cym 50 km/h
pan Pierre Boulanger, Dyrektor Generalny: „cztery koła pod parasolem”, „chcę aby w aucie mogły wygodnie pomieścic się cztery osoby wraz z koszykiem zawierającym 60 jaj i by podczas jazdy z prędkością 50 km/h nie zrobiła się jajecznica”
1938–1939 Seria 250 prototypów z silnikiem chłodzonym cieczą o skoku tłoka i średnicy cylindra po 62 mm, poj. skokowej 375 cm3, mocy maksymalnej 8 KM oraz zużyciu paliwa 5 l/100 km (zniszczonych oprócz jednego ukrytego i dokumentacji przed wkroczeniem Niemców do Paryża 14 czerwca 1940)
6 października 1948 r. prezentacja na Salonie Paryskim (konkurencja „ochrzciła” model „brzydkie kaczątko”)
1949–1990 (we Francji do 1988, dłużej w Portugalii) Wyprodukowano 3 872 583 sztuki
1949 silnik chłodzony powietrzem o mocy 9 KM
1951 wersja Furgon
1954 pojemność skokowa 425 cm3 i moc 12 KM
1958 facelifting tyłu nadwozia – zamiast skórzanej tylnej ściany metalowa klapa bagażnika, oraz dwusilnikowa wersja z napędem na cztery koła – Sahara z silnikami 2 × 425 cm3 o mocy 2 × 12 KM, zużywająca ok. 9 l/100 km (w terenie 10-12 l/100 KM) osiągająca prędkość 100 km/h
1961 facelifting przodu
1963 moc 18 KM
1967 silnik 602 cm3 o mocy 29 KM (wersyjność do 1979), oraz bogatsza wersja Dyane
1968 pseudoterenowa wersja Mehari z nadwoziem z tworzyw sztucznych
Od 1972 rozgrywano wyścigi w klasie 2CV

Dane techniczne
Nadwozie: połączone z ramą stanowiącą płytę nośną, 4- drzwiowe, 4- miejscowe
Silnik: 2- cyl. bokser, chłodzony powietrzem, umieszczony przed przednią osią, napędza koła przednie
Średnica cylindra × skok tłoka: 74 × 70 mm
Pojemność skokowa: 602 cm3
Moc maks.: 21,5 kW (29 KM) przy 5750 obr/min.
Stopień sprężania: 8,5:1
Skrzynia przekładniowa: 4- biegowa, synchronizowana
Zawieszenie przednie i tylne: wahacze wzdłużne, sprężyny śrubowe w obudowie cylindrycznej umieszczone poziomo pomiędzy osiami kół – po lewej i prawej stronie pojazdu, amortyzatory teleskopowe
Hamulce: dwuobwodowe, przednie tarczowe, tylne bębnowe, hmulec ręczny – mechaniczny działa na koła przednie
Ogumienie: o wymiarach 125–15
Wymiary: Długość × szerokość × wysokość: 3830 × 1480 × 1600 mm
Rozstaw osi: 2400 mm
Masa własna: 585 kg
Pojemność bagażnika: 290 l
Pojemność zbiornika paliwa: 25 l
Prędkość maksymalna: 115 km/h
ZuĹĽycie paliwa: 5,4 l/100 km przy v=90 km/h
6,8 l/100 km w mieście

Zdzisław Podbielski, Ryszard Polit



(C) Podbielski Z., Pojazdy francuskie; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1986
(C) Młody Technik Katalog 1989-1990; Nasza Księgarnia, Warszawa, 1989
(C) Samochody stulecia. Katalog; Print Shops Prego, Warszawa, 2000
(C) http://xoops.citroen.triger.com.pl/modules/articles/article.php?id=56

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Ostatnio edytowany przez kulikowski, Pią, 27.05.2011, 2:07, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 30.05.2007, 14:41
Profil

Postów: 20
Post 
CitroĂ«n Acadiane, czyli Dyane z pakÄ…. Poprzednik C15. Produkowany w latach 1978 - 1987. StaĹ‚ vis-à-vis cmentarza Pere-Lachaise.

Image

_________________
Jeżeli na zdjęciach zamieszczonych przeze mnie rozpoznajesz swoje auto, a nie chcesz aby ono tu było, daj mi znać na priva!


Pon, 04.06.2007, 10:44
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post 
Czy on nie styka sie tylem z przodem auta stojacego za nim :?:

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Pon, 04.06.2007, 11:13
Profil

Postów: 20
Post 
Cytuj:
Czy on nie styka sie tylem z przodem auta stojacego za nim :?:


Nie pamiętam, to zdjęcie robiłem w pierwszej połowie lutego zaeszłego roku, ale jest to bardzo możliwe. W Paryżu zderzaki, jak sama nazwa wskazuje, służą do zderzania się. Normą jest rozpychanie się podczas parkowania. Sam byłem świadkiem, jak właściciel nowego Scénica wciskał się między dwa samochody zaparkowane na jednej z ulic na przeciwko Luwru. Do rzadkości należą samochody bez uszkodzonych karoserii. Cóż... inna kultura, inne zarobki... Podobno tak jest nie tylko we Francji.

_________________
Jeżeli na zdjęciach zamieszczonych przeze mnie rozpoznajesz swoje auto, a nie chcesz aby ono tu było, daj mi znać na priva!


Pon, 04.06.2007, 11:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4102
Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
Post 
2CV to legenda... brzydka, okrutna legenda.. ale pomimo, że brzydka - piękna :wink: :lol:

_________________
S T A N C E | W O R K S


Pon, 04.06.2007, 18:16
Profil

Postów: 1
Post 
Bardzo podoba mi się ten Citroen właściwie nie wiem czemu:)Świetny samochodzik:)


Nie, 05.08.2007, 21:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 475
Miejscowość: Bestwinka k. Bielska-B.
Samochód: 126 & PII
Post 
ten citroen dyane wygląda jakby był pognieciony ;/


Nie, 05.08.2007, 23:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2000
Miejscowość: Zawichost
Post 
A mi się strasznie podoba,chciałbym kiedyś takiego mieć.
Wiecie że 2CV nie da się wywrócić jadąc do przodu niezależnie od prędkości :?: we vroom vroom kiedyś było dopiero jadąc tyłem sięto udało.

_________________
http://jkbudownictwo.pl/ - Projektowanie CAD, kosztorysowanie budowlane, wydruki wielkoformatowe, poligrafia .
https://www.facebook.com/jkbudownictwo


Pon, 06.08.2007, 10:14
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 61 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018