Samochody zabytkowe oraz te nieco młodsze, kultowe "Evergreeny" i kandydaci na nie
Wyślij odpowiedź

Pon, 28.06.2004, 5:15

na jednej z wersji 600-tki, Stayer-Puch Sobiesław Zasada, który był ich fabrycznym kierowcą przez 3 lata, zdobył mistrzostwo Europy. później się przesiadł do Porsche 911.
dajcie mi jakiś e-adres to wyślę zdjęcia 600-tki tunningowanej jaką ma znajomy pracownik stacji diagnostycznej.


znowu logowanie.
z resztą w sezonie 1963 Zasada startował na 600-tce. Stayer-Puch miał pojemność 650 ccm.

edit: poprawilem logowanko :D (rapsik)

Pon, 28.06.2004, 18:40

Image Image Image Image Image

Dzięki Cyryl!

Pon, 28.06.2004, 18:55

Hmmm... trochÄ™ to dziwne... i ten kolor :?

Pon, 28.06.2004, 20:02

o pfffffffff :?

Pon, 28.06.2004, 20:50

O to powini umieścić na tej gejowskiej liście w tym kolorze bo w jakimś normalnym to jest ok :lol:

Czw, 01.07.2004, 16:00

Nie no troche przesadził. :|

Czw, 01.07.2004, 16:07

Może nie przesadził tylko przesadzila :wink: kto to wie :P

Czw, 01.07.2004, 19:30

Po zmianie płci pewnie chce, żeby mówić "ona" :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Pią, 02.07.2004, 10:38

Stuningowane klasyki- TAK!
Tuningowanie klasykĂłw- NIE!!! :evil:

Pią, 02.07.2004, 15:30

Dee napisał(a):Stuningowane klasyki- TAK!
Tuningowanie klasykĂłw- NIE!!! :evil:

:?: :?: :? :o :!: :?:

Pią, 02.07.2004, 16:57

Dobrze gada w dzisiejszych czasach wiekszości tunerów prywatnych wychodza wiejski tuningi :P
Wyślij odpowiedź