|
|
Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 5:21
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
1966–1970 Oldsmobile Toronado Deluxe
Autor |
Wiadomość |
Arturro
Postów: 289 Miejscowość: Bielsko Biała
Samochód: Renault Kangoo
|
RR ltd Co. napisał(a): RR ltd Co. napisał(a): Jay Leno przerobiĹ‚ to cudo na RWD na zespoĹ‚ach Vette C5 - gdzieĹ› na forum sÄ… jego zdjÄ™cia. znalazĹ‚em: tutaj
Z RWD to juĹĽ powoli jest samochĂłd. Mi najbardziej przeszkadza umiejscowienie lewarka skrzyni biegĂłw
|
Nie, 11.03.2007, 0:00 |
|
|
kfazimotor
Postów: 109
|
prawo amerykańskiego klasyka.
|
Nie, 11.03.2007, 10:37 |
|
|
Emer
Postów: 1832 Miejscowość: SG
Samochód: 323F (BJ)
|
przeciez to i tak automat,wiec za czesto sie do tego lewarka nie siega. dla mnie to moglby miec lewarek nawet na suficie, a i naped na przód czy tył bez różnicy. autko jest tak piekne!
_________________ <--- To było moje autko - Cadillac De Ville '92; 4.9L V8...
|
Nie, 11.03.2007, 12:10 |
|
|
Arturro
Postów: 289 Miejscowość: Bielsko Biała
Samochód: Renault Kangoo
|
Emer napisał(a): dla mnie to moglby miec lewarek nawet na suficie Powodzenia. Emer napisał(a): naped na przĂłd czy tyĹ‚ bez różnicy
|
Nie, 11.03.2007, 12:30 |
|
|
oki
Postów: 68 Miejscowość: Wadowice
|
Raczej nie lubie takich aut ale , to robi wrażenie Lecz kolor wnętrza mi troche nie podchodzi
_________________ turbo bogiem,prędkość nałogiem,a nitro potstawą
|
Nie, 06.05.2007, 9:23 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Najpiekniejszy wóz sportowy w historii Europejskie dziadostwo niech sie schowa IMO wole go niz Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche. IMO był to bliźniak Cadillaca Eldorado.
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 07.05.2007, 2:14 |
|
|
marcel911
Postów: 1645
|
wĂłz sportowy? chyba ĹĽartujesz
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pon, 07.05.2007, 11:50 |
|
|
Emer
Postów: 1832 Miejscowość: SG
Samochód: 323F (BJ)
|
marcel911 napisał(a): wĂłz sportowy? chyba ĹĽartujesz
sportowy po amerukańsku
_________________ <--- To było moje autko - Cadillac De Ville '92; 4.9L V8...
|
Pon, 07.05.2007, 12:05 |
|
|
Ursus
Postów: 1182 Miejscowość: Oborniki Śląskie
Samochód: Renault Clio
|
Fajny samochodzik. Był o nim artykuł w GT Classic kiedyś
_________________ Elastyczne maty piaskowe ELASTON - nowość na rynku --> www.ELASTONE.pl
|
Pon, 07.05.2007, 12:43 |
|
|
marcel911
Postów: 1645
|
Emer napisał(a): marcel911 napisał(a): wĂłz sportowy? chyba ĹĽartujesz sportowy po amerukaĹ„sku
no nie wiem, pare sportowych, "szybkich" aut mają jak Corvette, niektóre Mustangi, muscle car'y, ale to to nawet u nich jest krowiaste wygodne coupe, którego właściciel słowa sport nawet nigdy nie wymówił.
_________________ Driving an E-Type Jaguar roadster with the top down along a winding country road in the late evening summer sun must surely rate as one of the world's finest driving experiences.
|
Pon, 07.05.2007, 14:53 |
|
|
oki
Postów: 68 Miejscowość: Wadowice
|
sportowy po amerukańsku dobre określenie
_________________ turbo bogiem,prędkość nałogiem,a nitro potstawą
|
Pon, 07.05.2007, 17:21 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1967 Oldsmobile Toronado Deluxe
(C) Wikipedia (C) Flickr.com (C) Motortrend.com (C) The-blueprints.com Film: http://www.youtube.com/watch?v=eeswayWTiBQ(C) Youtube.com Cytuj: Toronado to pierwszy powojenny amerykański samochód z przednim napędem. Do tej pory uważano, że przeniesienie znacznego momentu obrotowego na koła przednie jest technicznie bardzo trudne. Konstruktorom z Oldsmobile'a się to udało. Toronado miał 2-drzwiowe, 6-miejscowe nadwozie osadzone na ramie. Projektantem oryginalnego nadwozia był David North. Zawieszenie przednie było niezależne na wahaczach poprzecznych, z tyłu zastosowano resory piórowe i amortyzatory. Silnik 8-cylindrowy, widlasty, o pojemności skokowej 7 l osiągał moc 390 KM. Zastosowano skrzynię biegów automatyczną 3-stopniową, hamulce bębnowe na 4 koła. Pojazd osiągał prędkość 205 km/h, a jego długość wynosiła 536 cm.
Dane techniczne: Nadwozie: 2-drzwiowe coupé hardtop, 6-miejscowe, mocowane do ramy nośnej Silnik: 90° V8, umieszczony z przodu Średnica cylindra: 104,8 mm Skok tłoka: 101,0 mm Pojemność skokowa: 6965 ccm Moc maksymalna: 390 KM przy 4800 obr./min. Stopień sprężania: 10,5:1 Skrzynia biegów: Hydromatic automatyczna 3-biegowa Napęd: przedni Zawieszenie przednie: wahacze poprzeczne, amortyzatory teleskopowe, podłużne drążki pracujące na skręcanie Zawieszenie tylne: jednopiórowe resory, 4 amortyzatory teleskopowe po 2 (jeden poziomo, drugi pionowo) Hamulce: hydrauliczne bębnowe na 4 koła (na życzenie - tarczowe na przednie) Ogumienie: wzmocnione 4 przekładkami nylonowymi o rozmiarach 8,85×15" Długość: 5360 mm Szerokość: 1995 mm Wysokość: 1340 mm Rozstaw osi: 3023 mm Masa własna: 2095 kg Prędkość maksymalna: 205 km/h Zużycie paliwa: 18-25 l/100 km (C) Wikipedia Flickr.com Motortrend.com The-blueprints.com Youtube.com Samochody stulecia; Print Shops Prego, Warszawa, 2000
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Sob, 12.03.2011, 3:10 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: 1967 Oldsmobile Toronado Deluxe
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Sob, 30.01.2016, 20:36 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |