Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=14&t=19956 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | Emer [ Czw, 22.03.2007, 11:19 ] |
Temat postu: | Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
Auto wytwarzane w krĂłtkich seriach na bazie modelu 110. http://www.deloreaneskoda.hpg.ig.com.br ... _Coupe.jpg http://boskovice.org/hamersky/skoda110r.jpg Skoda 110R: Produkcja: 1970-1980 Silnik: benz, OHV, poj.skok.: 1107 cm³. moc: 45,6 kW (62 hk) @ 5000 rpm moment obr.: 86 Nm @ 3500 rpm wymiary: 4155x1620x1340 mm waga: 805kg - 880kg prÄ™d.max: 140 km/h spalanie: 9 litre per 100 km ilość wyprodukowanych egzemplarzy: 56 902 Tekniska data för 110RS Monte Carlo: Produkcja: 1975-1980 poj.skok: 1289 cm³ moc: upp till 103 kW (140 hk) @ 8500 rpm moment obr: 170 Nm wymiary: 4020x1720x1340 mm prÄ™d.max: 220 km/h (0-100km/h) 8 s ilość wyprodukowanych egzeplarzy: 38 http://blogimages.seniorennet.be/skodac ... 5a92b2.jpg Skoda 180 RS (1974-75) silnik: 1771 ccm moc 154 KM 6250 obr/min Skoda 200 RS (1974-75) silnik:1997 ccm moc 163 KM 600obr/min http://www.foltyn.cz/car/skoda/s180RS_2v.jpg |
Autor: | james_gastovski [ Czw, 22.03.2007, 12:22 ] |
Temat postu: | |
Strasznie wydłużony tył. Średnio mi się to podoba, ale reszta jest bez zarzutu. |
Autor: | Grześq [ Czw, 22.03.2007, 12:44 ] |
Temat postu: | |
Miałem okazję widzieć tą co w muzeum stoi. P.S. Czemu nie podałeś źródeł? |
Autor: | Junior [ Czw, 22.03.2007, 12:49 ] |
Temat postu: | |
Widziałem takiego cudnego RS_a na rajdzie Barum, startowały w przerwie między odcinkami naprawde cos niesamowitego |
Autor: | Arturro [ Czw, 22.03.2007, 14:40 ] |
Temat postu: | |
Ciekawy ... ciekawszy niĹĽ Rapid. |
Autor: | Mac_Abra [ Czw, 22.03.2007, 18:13 ] |
Temat postu: | |
no prosze dowód na to jak skoda sie uwstecznia w latach 70-tych RS dysponował mocą... w latach obecnych szfabia RS dysponuje mocą... |
Autor: | RR ltd Co. [ Sob, 24.03.2007, 22:48 ] |
Temat postu: | |
Piękna kabina oparta na cieniuteńkich słupkach. Ta wyczynowa wersja też robi wrażenie. |
Autor: | Radson [ Pon, 02.04.2007, 21:07 ] |
Temat postu: | |
james_gastovski napisał(a): Strasznie wydĹ‚uĹĽony tyĹ‚ TyĹ‚ musi być taki poniewaĹĽ jest tam silnik NiezĹ‚y wĂłz NastÄ™pca coupe Rapid czÄ™sto jest spotykany na SĹ‚owacji i w Czechach |
Autor: | MaddDogg [ Pon, 02.04.2007, 22:04 ] |
Temat postu: | |
Niby nic... ale ten pomarańczowy z 20'ką jest poprostu.. aaah! |
Autor: | Emer [ Sob, 29.05.2010, 7:03 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
Cytuj: Skoda 110R: czeskie Porsche Rasowa sylwetka, drzwi pozbawione ramek na szyby, chromowane detale i silnik umieszczony z tyłu to cechy, które sprawiły, że Skoda 110R zyskała miano czeskiego Porsche. Dzisiaj auto jest białym krukiem. Także na drogach naszych południowych sąsiadów, gdzie testowaliśmy legendarny model 110R. Czytaj dalej http://moto.onet.pl/1612700,1,artykul.html ...i galeria http://moto.onet.pl/157782,galeria.html |
Autor: | kulikowski [ Sob, 29.05.2010, 23:19 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
110-ka była niezła, ale o 180-ce i 200-ce nie słyszałem do tej pory ! 180-ka i 200-ka musiały nieźle latać |
Autor: | POŃCZAK [ Nie, 30.05.2010, 10:25 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
A u nas tłukli włoskiego hatcha ... nisko |
Autor: | Le Cobusier [ Pią, 04.06.2010, 19:40 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
nie zapominaj o wręcz przebrzydłym ogarze którego chcieli produkować |
Autor: | kulikowski [ Śro, 31.01.2024, 15:15 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
ad. 1970-1980 Škoda 110 R Wikipedia.org Skoda-Club.net Auta5p.eu EuroOldtimers.com the-Blueprints.com Auta5p.eu FILM: https://www.youtube.com/watch?v=9fWcwjmypVI Jan Garbacz at Youtube.com Cytuj: W roku 1970 filii zakładów w Kvasinach rozpoczęto produkcję dwudrzwiowego coupé Škoda 110 R. Pojazd zaprezentowano na trwających w dniach 5-14 września 1970 roku targach w Brnie. Produkcja tej sportowej wersji trwała do 30 grudnia 1980 roku. Samochód pod względem konstrukcyjnym był niemal identyczny z modelem 110, główną zmianą był wygląd nadwozia. Z przodu pojazdu zastosowano szerszy chromowany pas pomiędzy reflektorami, nad lewym przednim kołem umieszczono stylizowaną literkę "K" oznaczającą fabrykę w Kvasinach. Nadwozie było niższe o 4 cm od wersji sedan, zastosowano szerokie drzwi ułatwiające wsiadanie do tylnego rzędu siedzeń. W porównaniu z modelem 100 zastosowano mniejsze koło kierownicy. Samochód był cięższy od konstrukcyjnego pierwowzoru, co w połączeniu z silnikiem o niezmienionej mocy nie gwarantowało lepszych osiągów. Dane techniczne Producent: Škoda Auto, Kvasiny, Czechosłowacja Zaprezentowany: Międzynarodowe Targi Brneńskie 1970 Okres produkcji: 1970-1980 Wyprodukowanych: 56 902 egz. Segment: C Typy nadwozia: 2-drzwiowe coupé Liczba miejsc: 4 Silniki: benzynowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, 2 zawory na cylinder, chłodzony powietrzem Układ zasilania: gaźnik Jikov 32 DDSR (1970-1976) gaźnik Jikov 32 EDSR (1976-1980) Pojemność skokowa: 1107 cm³ Średnica cylindra: 71,00 mm Skok tłoka: 68,00 mm Moc maksymalna: 52 KM (38 kW) przy 4650 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 86,3 N•m przy 3500 obr./min Stopień sprężania: 9,5:1 Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4155 mm Szerokość: 1620 mm Wysokość: 1340 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1280 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Prześwit: 175 mm Masa własna: 880 kg Ładowność: 320 kg Masa całkowita: 1200 kg Pojemność zbiornika paliwa: 32 L Prędkość maksymalna: 145 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 18,5 s Zużycie paliwa: 8,5 L/100 km (przy prędkości 90 km/h) Promień skrętu: 5,1 m Instalacja elektryczna: 12 V Ogumienie: 155 SR14 radialne Hamulce: hydrauliczne, dwuobwodowe, przednie tarczowe, tylne bębnowe, hamulec pomocniczy mechaniczny działający na koła tylne Zawieszenie: przednie - sprężyny śrubowe, wahacze poprzeczne, amortyzatory teleskopowe oraz stabilizator; tylne - amortyzatory teleskopowe, sprężyny śrubowe i wahacze wzdłużne Pokrewne: Škoda 110 Następca: Škoda Rapid (C) Wikipedia.org Skoda-Club.net Auta5p.eu EuroOldtimers.com the-Blueprints.com Jan Garbacz at Youtube.com |
Autor: | kulikowski [ Czw, 22.02.2024, 15:21 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
ad. Škoda 180 RS (typ 734) Skoda-Storyboard.com Auta5p.eu Skoda-Club.net Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1974 Wyprodukowanych: 3 egz. Nadwozie: 2-drzwiowe, 2-miejscowe coupé Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: 2 gaźniki Weber 45 DCOE, wolnossący Pojemność skokowa: 1772 ccm Średnica cylindra: 87,0 mm Skok tłoka: 74,5 mm Moc maksymalna: 155 KM (114 kW) przy 6250 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 183 Nm przy 5000 obr./min Stopień sprężania: 11,0 Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tylu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4000 mm Szerokość: 1680 mm Wysokość: 1190 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1418 mm Rozstaw kół tylnych: 1369 mm Masa własna: 805 kg Pojemność zbiornika paliwa: 55 L Prędkość maksymalna: 210 km/h Poprzednik: Škoda 110 R Następca: Škoda 130 RS Pokrewne: Škoda 110 Konkurencja: Renault Alpine A 110 (C) Skoda-Storyboard.com Auta5p.eu Skoda-Club.net |
Autor: | kulikowski [ Czw, 22.02.2024, 16:46 ] |
Temat postu: | Re: Skoda 110R (71-80)/180RS/200RS (74-75) |
ad. 1974 Škoda 200 RS Wikipedia.org EuroOldtimers.com Auta5p.eu Flickr.com Dane techniczne Producent: AZNP Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja Okres produkcji: 1974 Wyprodukowanych: 2 egz. Nadwozie: 2-drzwiowe, 2-miejscowe coupé Silnik: benzynowy, czterosuwowy, gaźnikowy, wolnossący, rzędowy 4-cylindrowy, z rozrządem OHC, 2 zawory na cylinder, chłodzony cieczą Układ zasilania: 2 gaźniki Weber, wolnossący Pojemność skokowa: 1997 ccm Średnica cylindra: 87,0 mm Skok tłoka: 84,0 mm Moc maksymalna: 163 KM (120 kW) przy 6000 obr./min Maksymalny moment obrotowy: 205 Nm przy 5000 obr./min Stopień sprężania: 11,0 Skrzynia biegów: Porsche 915.003.133, manualna 5-biegowa Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 4000 mm Szerokość: 1680 mm Wysokość: 1190 mm Rozstaw osi: 2400 mm Rozstaw kół przednich: 1418 mm Rozstaw kół tylnych: 1369 mm Masa własna: 850 kg Pojemność zbiornika paliwa: 55 L Obręcze: przednie 7-8” × 13”, tylne 7-10” x 13” Prędkość maksymalna: 250 km/h Przyspieszenie 0-100 km/h: 7,0 s Poprzednik: Škoda 110 R Następca: Škoda 130RS Pokrewne: Škoda 110 Konkurencja: Renault Alpine A 110 (C) Wikipedia.org Skoda-Club.net EuroOldtimers.com Auta5p.eu Flickr.com |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |