Obecny czas: Czw, 21.09.2017, 14:54




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
Reklama 

1963-1971 Mercedes 230 SL "Pagoda" (Mercedes-Benz W113) 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 1963-1971 Mercedes 230 SL "Pagoda" (Mercedes-Benz W113)
Na specjalne ĹĽyczenie Seth'a :wink: :wink:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

(C) motorcities

A tu wersja 1964 Mercedes 230 SL by Pininfarina

Image
Image
Image

(C) ritzsite

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Wto, 28.09.2004, 10:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9888
Miejscowość: Gród Kraka
Samochód: 1.4 + 2.0
Post 
Ta od Pininfariny wymiata :D

_________________
ExoticCars.pl - rzadkie auta z polskich dróg!


Wto, 28.09.2004, 10:18
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post 
najpiękniejszy mercedes jaki kiedykolwiek powstał. Wilu, dzięki ci za to.
wersja pininfariny brzydsza :wink:

a w ramach ciekwaostki powiem wam, ze ojciec kumpla zajmuje sie renowacjastaruszków i 3 tygodnie temu skonczył robić taką pagodę i oddawał klientowi. Zagadka na dzisiaj brzmi, ile jest warte u nas takie cabrio w stanie idealnym, z silnikiem 3.0 albo 3.5(nie pamiętam)??

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Wto, 28.09.2004, 10:21
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Image Worek złota :?: :?: :?: :wink: :wink:

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Wto, 28.09.2004, 10:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2394
Miejscowość: Tczew
Post 
.... cudenka .... :D .. ta od Pininafariny wymiata 8)

_________________
http://www.wagaciezka.com

Pozdrawiam :P


Wto, 28.09.2004, 13:47
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24603
Post 
MIODZIK :!:

_________________
|| pajacyk.plpolskieserce.pl || Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Wto, 28.09.2004, 15:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1648
Miejscowość: Łódź
Post 
Pagodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......mniammmmmmmmmmmmm.......... :twisted: :twisted: :twisted:


Wto, 28.09.2004, 16:17
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post 
Wilu napisał(a):
Image Worek złota :?: :?: :?: :wink: :wink:


Ĺşle.

PodajÄ™ odpowiedĹş
400000PLN

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Wto, 28.09.2004, 19:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1648
Miejscowość: Łódź
Post 
Tak poza tym to co ta kierwonica robi w bagazniku?Koles sobie wymienia? :lol:


Wto, 28.09.2004, 19:40
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Seth napisał(a):
odpowiedĹş 400000PLN


Spodziewałem się że cena będzie wysoka ale że aż tak :roll: :roll: No ale cóż, coś tak pięknego musi mieć swoją wartość, nie każdy może sobie na to pozwolić. Pozostaje tylko marzyć, że się kiedyś trafi w Totka i się kupi takie coś :roll:

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Wto, 28.09.2004, 19:59
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23417
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 
Ahhhh .... ochhh ;) Zajebisty furok :D

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Wto, 28.09.2004, 20:09
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2394
Miejscowość: Tczew
Post 
Seth napisał(a):
400000PLN

:lol: :lol: :lol: ...az wierzyc sie nie chce :?

_________________
http://www.wagaciezka.com

Pozdrawiam :P


Wto, 28.09.2004, 21:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post 
ale takÄ… cenÄ™ wziÄ…Ĺ‚ znajomy za odrestaurowanie takiego cabrioletu. swego czasu mĂłwili w MV klassik o ok. 70 tys Euro za taki model w idealnym stanie, wiec biorÄ…c pod uwagÄ™ nasz kraj, wierzÄ™ w 400k

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Wto, 28.09.2004, 21:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2394
Miejscowość: Tczew
Post 
spoko. ja tobie wierze... ale jak dla mnie... to za duuzo :wink:

_________________
http://www.wagaciezka.com

Pozdrawiam :P


Wto, 28.09.2004, 21:36
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9498
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Nie kasujcie mnie juĹĽ takimi galeriami!!! :wink:

_________________
http://www.exoticcars.pl


Śro, 29.09.2004, 15:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 133
Miejscowość: Białystok
Post 
ten od pinafariny jest zaje...fajny, bardzo mnie sie podoba...
a mialem nie lubic mesiow

_________________
mike
Jak ktoś ma gdzieś w szafie GAZ-13 Czajka to ja bym prosił


Śro, 29.09.2004, 18:35
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
markus napisał(a):
Nie kasujcie mnie juĹĽ takimi galeriami!!! :wink:


Hehe, Sorry, bede Cie miał na uwadze przy kolejnych galeriach :wink: :wink:

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Śro, 29.09.2004, 19:26
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Ze specjalnÄ… dedykacjÄ… dla Seth'a :wink:

Image
Image
Image
Image
Image
Image

(C) netcarshow

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Pon, 21.08.2006, 13:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 17041
Miejscowość: Mrągowo
Samochód: Opel Astra G Sedan
Post 
Auto ma głądkie linie i bez żadnych udziwnien typu wielkie przetłoczenia i itp.
Podoba mi się to autko jak większość zabytkowych mercedesów.

_________________
Motocykle, Quady, ATV, Mule, Skutery Wodne, Ubrania i Akcesoria Kawasaki!


Pon, 21.08.2006, 13:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9968
Miejscowość: z krainy wiecznego zachodu słońca
Post 
nadal uważam tego merca za najpiękniejszy model w historii marki - jest taki "delikatny" w liniach, ale bardzo to wszystko ze sobą współgra. Nie sportówka, ale na niedzielną przejazdzke idealny :)

_________________
Moderator nie obraza innych - moderator dobitnie zwraca uwage
I zaprawdę powiadam wam, sama znajomość z OBRem nie powoduje, że jesteście szybsi od włoskich hatchy FWD - bo nie jesteście


Pon, 21.08.2006, 13:39
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 23 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com