pojemność skokowa: 1100 cm3 4 gaźniki z motocykla Iż 49 moc maksymalna: 70 KM nadwozie: aluminiowe masa własna: 670 kg prędkość maksymalna: 190 km/h
Moskwicz G2
prędkość maksymalna: 223 km/h
1961 Moskwicz G3
projekt nadwozia: L. Szugorow moc maksymalna: 76 KM
Moskwicz G4
moc maksymalna: 81 KM
1965 Moskwicz G5
samochód do startów w F1 silnik: V8 pojemność skokowa: 1500 cm3 4 podwójne gaźniki Webera rozrząd: DOHC moc maksymalna: 220 KM
1960 Moskwicz 415
silnik: rzędowy 4- cylindrowy pojemność skokowa: 1360 cm3 średnica x skok tłoka: 76x75 mm moc maksymalna: 45 KM przy 4500 obr/min
1960 Moskwicz 416
silnik: rzędowy 4- cylindrowy pojemność skokowa: 1360 cm3 średnica x skok tłoka: 76x75 mm moc maksymalna: 45 KM przy 4500 obr/min
Moskwicz 2150
Moskwicz PT
prototyp vana z lat 60-tych na płycie modelu 408 biuro konstrukcyjne VNIITE nadwozie z tworzyw sztucznych
NAMI 107 Vasilek
pierwszy radziecki samochód z przednim napędem
1970 Moskwicz 353
powiększony prototyp oparty na modelu 408
Moskwicz 2140 Prototyp
1973 Moskwicz 356
pojemność skokowa: 1800 cm3 2 gaźniki moc maksymalna: 103 KM
1974 Moskwicz C1
na bazie SAAB-a 900
Moskwicz C2
1976 Moskwicz C3
zawieszenie tylne: niezależne, wahacze trójkątne wzorowane na BMW 520 na jego podstawie powstała wersja produkcyjna Moskwicz 2141 Aleko
Moskwicz C4
1987 Moskwicz 2139 Arbat
prototyp 7-miejscowego vana siedzenia obracane o 180° drzwi przesuwane
1997 prototyp sedana na bazie Aleko
wszedł do produkcji jako wersje Kalita i Kniaź Władimir
Moskwicz Ivan Susanin
prototyp terenowy z napędem 4×4 po latach powróciła idea samochodu terenowego na bazie modelu osobowego
1988 Moskwicz 2141 KR
samochód rajdowy do startów w B-grupie silnik: umieszczony centralnie, napędza koła tylne pojemność skokowa: 1995 cm3 moc maksymalna: 175 KM prędkość maksymalna: 200 km/h
Dzięki. Cała przyjemność po mojej stronie --- Mikrobus był bazą dla RAF-a 977 (tego starszego okrągłego), a następnie dla UAZ-a 452. Wg źródeł rosyjskich na 2139 Arbat wzorował się Renault Espace. 356 kojarzy mi się z jakimś angielskim wynalazkiem (Ital ?)
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
Pią, 16.10.2009, 10:54
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Wyścigowa wersja Moskwicza 407 z nadwoziem coupé wg projektu Lwa Szugurowa i Igora Gładilina z MZMA, zbudowana w 1962 r. w 2 egzemplarzach. Od seryjnego sedana odróżniał się przede wszystkim zmodyfikowanym dachem, zaspawanymi połówkami tylnej pary drzwi, brakiem tylnej kanapy i części elementów wykończenia wnętrza oraz wzmocnionym silnikiem. Dodano ponadto stabilizator poprzeczny w zawieszeniu tylnym. Oprócz tego w silniku (bliźniaczym ze stosowanym w modelu G3) zastosowano tłoki z wypukłymi denkami i półsferyczne komory spalania. Dla lepszego wyrównoważenia pojazdu obciążano balastem o masie 100 kg. Do dzisiejszych czasów nie zachował się żaden egzemplarz. W 2007 r. zbudowano wierną replikę, którą obecnie można zobaczyć w moskiewskim muzeum zabytkowej motoryzacji na Wale Rogożskim.
Dane techniczne: Producent: Moskowskij Zawod Małolitrażnych Awtomobiliej, Moskwa, ZSRS Rok budowy: 1962 Zbudowanych: 2 egz. Konstruktorzy: Lew Szugurow i Igor Gladilin Nadwozie: 2-drzwiowe coupé Silnik: typu M-407, rzędowy, 4-cylindrowy, z rozrządem OHV, z gaźnikiem K-99, chłodzony cieczą Średnica cylindra: 76 mm Skok tłoka: 75 mm Pojemność skokowa: 1358 ccm Moc maksymalna: 76 KM przy 5500 obr/min Stopień sprężania: Masa własna: 860 kg Prędkość maksymalna: 145 km/h Długość: 3900 mm Szerokość: 1540 mm Wysokość: 1480 mm Rozstaw osi: 2380 mm Rozstaw kół przednich: 1250 mm Rozstaw kół tylnych: 1250 mm Hamulce: bębnowe na 4 koła Zawieszenie: przednie niezależne ze sprężynami śrubowymi, tylne most sztywny z resorami piórowymi Ogumienie: przód 5.90-13", tył 5.90-13"
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum