1952-1956 Škoda 1200 (955)
1952-1956 Škoda 1200 (typ 955)(C) Wikipedia
(C) Flickr.com
(C) The-blueprints.com
FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=K0z3by-t1Wc(C) Youtube.com
Cytuj:
Škoda 1200 (typ 955) to samochód osobowy produkowany w zakładach Škody w miejscowościach Mladá Boleslav, Vrchlabí i Kvasiny w latach 1952 - 1956.
Dane techniczneProducent: Škoda, Mladá Boleslav, Czechosłowacja
Kvasiny Czechosłowacja
Vrchlabí, Czechosłowacja
Okres produkcji: 1952 - 1956
Konstruktor: Josef Velebný
Typy nadwozia: 4-drzwiowy sedan
Silnik: benzynowy, wolnossący, gaźnikowy, rzędowy, OHV, 2 zawory na cylinder, 4-cylindrowy, chłodzony cieczą,
Układ zasilania: gaźnik Solex 26 UAHD
gaźnik Jikov 26 UAHD
Pojemność skokowa: 1221 cm³
Średnica cylindra: … mm
Skok tłoka: … mm
Moc maksymalna: 26,5 kW (36 KM) przy 4000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 74 Nm przy 2500 obr/min
Stopień sprężania: 6.5:1
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne
Instalacja elektryczna: 12 V
Hamulce: mechaniczne bębnowe na 4 koła
Ogumienie: 5,5×16"
Długość: 4496 mm (sedan)
4360 mm (kombi, furgon)
4550 mm (ambulans)
Szerokość: 1676 mm (sedan, ambulans)
1690 mm (kombi, furgon)
Wysokość: 1524 mm (sedan)
1590 mm (kombi)
1580 mm (furgon)
1600 mm (ambulans)
Rozstaw osi: 2685 mm
Rozstaw kół przednich: 1250 mm
Rozstaw kół tylnych: 1320 mm
Prześwit: 190 mm
Masa własna: 1060 kg (sedan)
1220 kg (ambulans)
Ładowność: 400 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 35 L
Prędkość maksymalna: 107 km/h
Zużycie paliwa: 9-10 L/100 km
Poprzednik: Škoda 1101 / Škoda 1102
Następca: Škoda 1201
(C) Wikipedia
Flickr.com
The-blueprints.com
Youtube.com