SamochĂłd skonstruowany na podwoziu luksusowego modelu V12 z silnikiem 6-cylindrowym.
Dane techniczne Okres produkcji: 1938-1940
Wyprodukowanych: 63 szt. (50 szt. zachowanych)
Silnik: benzynowy, gaźnikowy, rzedowy, 6-cylindrowy, 2 zwory na cylinder, OHV, chłodzony cieczą, umieszczony wzdłużnie z przodu, napędzający koła tylne
Pojemność skokowa: 4453 ccm
Ĺšrednica cylindra: 88,5 mm
Skok tłoka: 120,6 mm
Stopień sprężania: 7,5:1
Moc maksymalna: 112 kW (152 KM) przy 3800 obr/min
Skrzynia biegĂłw: manualna 4-biegowa
Napęd: klasyczny-tylny
Podwozie: rama stalowa z podłużnicami o przekroju stalowym
Hamulce: bębnowe na wszystkie koła
Zawieszenie przednie: oś sztywna, półeliptyczne resory piórowe
Zawieszenie tylne: oś sztywna, półeliptyczne resory piórowe
Długość: 5029 mm
Szerokość: 1829 mm
Rozstaw osi: 3226 mm
Rozstaw kół przednich: 1524 mm
Rozstaw kół tylnych: 1524 mm
Prędkość maksymalna: 169 km/h
Masa własna: 1949-1981 kg
(C) Sportscardigest.com
Conceptcarz.com
Świat wspaniałych samochodów Encyklopedia; Muza, Warszawa, 2001