1955 Studebaker Commander
Silnik: V8, 2 zawory na cylinder, OHV, wolnossący, chłodzony cieczą, umieszczony z przodu
Pojemność skokowa: 3674 ccm
Ĺšrednica cylindra: 90,5 mm
Skoko tłoka: 71,4 mm
Stopień sprężania: 7,5:1
Moc maksymalna: 104 kW (142 KM) przy 4500 obr/min
Układ zasilania: gaźnik 2-gardzielowy Stromberg
Skrzynia biegĂłw: manualna 3-biegowa (przy kierownicy)
automatyczna
Napęd: tylny
Długość: 5140 mm
Szerokość: 1760 mm
Wysokość: 1520 mm
Rozstaw osi: 2960 mm
Rozstaw kół przednich: 1430 mm
Rozstaw kół tylnych: 1370 mm
Masa własna: 1500 kg
Prędkość maksymalna: 150 km/h
ZuĹĽycie paliwa: 14,9 l/100 km
(C) Conceptcarz.com
Histomobile.com
Flickr.com