Wikipedia.org
Eurooldtimers.com
Auta5p.eu
Czerwonesamochody.com
17/31 Petera limuzyna Autos-Photos Jacques-Leretrait.blogspot.com
Modernizacja modelu 17, produkowana równolegle z następcą modelem 31, z silnikiem 2,3 L. Jedną z wersji nadwoziowych wykonywała firma Petera.
Dane techniczneOkres produkcji: 1926-1930
Nadwozia: 4-drzwiowy phaeton
4-drzwiowa limuzyna
Liczba miejsc: 6
Silnik: rzędowy, 6-cylindrowy, chłodzony cieczą
Układ zasilania: 2 gaźniki Zenith 30 HK
Kolejność zapłonu: 1-3-5-6-2-4
Pojemność skokowa: 2310 ccm
Średnica cylindra: 70 mm
Skok tłoka: 100 mm
Moc maksymalna: 40 KM (29 kW) przy 3000 obr./min
Stopień sprężania: 5,0
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
Długość: 4500 mm
4700 mm
Szerokość: 1460 mm
1800 mm
Wysokość: 1720 mm
1800 mm
Rozstaw osi: 3540 mm
Rozstaw kół przednich: 1350 mm
Rozstaw kół tylnych: 1350 mm
Masa własna: 1560 kg (phaeton)
1690 kg (limuzyna)
Pojemność zbiornika paliwa: 70 L
Układ smarowania: 7 L oleju
Prędkość maksymalna: 110 km/h
Zużycie paliwa: ok. 14 L/100 km
Koła: 6.00×20" z przodu, 6.50×20" z tyłu
Hamulce: bębnowe na wszystkie koła, hamulec ręczny na tylne koła
Cena (nowego): 71 000 Kč (podwozie)
95 000 Kč (gotowy samochód)
(C) Wikipedia.org
Eurooldtimers.com
Auta5p.eu
Czerwonesamochody.com
Autos-Photos Jacques-Leretrait.blogspot.com