Wikipedia.org
Tatra-Oldtimer.webnode.cz
EuroOldtimers.com
Auta5p.eu
Tatra-Club.com
AutomobilRevue.cz
Autos-Photos Jacques-Leretrait.blogspot.com
Model luksusowy, z 6-cylindrowym silnikiem OHC, następca modelu 17, produkowany w latach 1928-1930.
Dane techniczneOkres produkcji: 1928-1930
Wyprodukowanych: 450 egz.
Konstruktor: Hans Ledwinka
Nadwozia: limuzyna
phaeton
cabrio
pożarniczy
Liczba drzwi: 2-4
Liczba miejsc: 4-6
Silnik: rzędowy, 6-cylindorwy, OHC, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 2310 ccm
Średnica cylindra: 70 ,0 mm
Skok tłoka: 110,0 mm
Moc maksymalna: 40 KM (29,4 kW) przy 3000 obr./min
Stopień sprężania: 5,0
Skrzynia biegów: manualna, 4-biegowa
Długość: 4700 mm
Szerokość: 1650 mm
Wysokość: 1720 mm
Rozstaw osi: 3540 mm
Rozstaw kół przednich: 1350 mm
Rozstaw kół tylnych: 1350 mm
Prześwit: 220 mm
Masa własna: 1350-1480 kg
Pojemność zbiornika paliwa: 70 L
Prędkość maksymalna: 110 km/h
Zużycie paliwa: 13-15 L/100 km
Zużycie oleju: 0,3 L/100 km
Instalacja elektryczna: 12 V
ogumienie: 6,00×20" z przodu, 6,50×20" z tyłu
Poprzednik: Tatra 17
Następca: Tatra 70
Tatra 80
(C) Wikipedia.org
Tatra-Oldtimer.webnode.cz
Tatra-Club.com
AutomobilRevue.cz
Autos-Photos Jacques-Leretrait.blogspot.com