|
|
Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 23:49
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
1955 - 1962 BMW Isetta 250/300
Autor |
Wiadomość |
elCoyote
Postów: 2567 Miejscowość: Gdzieś na zachodnich rubieżach
Samochód: Volvo S80
|
Straszna pokraka, w której potrącenie średniej wielkości psa mogło skończuć się połamaniem kończyn dolnych kierowcy
_________________ Licencja na miłość Embargo na sen
|
Pon, 21.08.2006, 16:05 |
|
|
WaSyL__
Postów: 561 Miejscowość: O-ca :)
|
wygląda conajmniej komicznie , ale bez Isetty nie byłoby dzisiejszego BMW
_________________ IN ITALY NO ONE GROWS UP WANTING TO BE A TRAIN DRIVER
|
Pon, 21.08.2006, 16:24 |
|
|
Grzyws
Postów: 5418 Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
|
Wygląda jak wozidełko dla inwalidów. Nie podoba mi się .
_________________ Alfa Romeo Fabricca Italiana Automobili Torino
Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze
|
Pon, 21.08.2006, 20:27 |
|
|
Ursus
Postów: 1182 Miejscowość: Oborniki Śląskie
Samochód: Renault Clio
|
Mi się podoba - podobna kostrukcja powstała w Polsce pod nazwą Smyk Posiadała silnik od naszego harley'a czyli Junaka.
http://www.markiz.terramail.pl
_________________ Elastyczne maty piaskowe ELASTON - nowość na rynku --> www.ELASTONE.pl
|
Pon, 21.08.2006, 21:25 |
|
|
Wiktor Chilon
Postów: 19 Miejscowość: Białystok
|
Coś jak nasz Smyk, a że wole polskie konstrukcje więc lepszy jest nasz SMYK:] Choć Issetta niczego sobie.
_________________ Kilka marzeń motoryzacyjnych: - Syrena 105l, Fiat 125p 1500, Mercedes-Benz/8, VW T1/T2, Mercedes-Benz W123, Ford Capri, Skoda Spartak/Octavia, Polonez Coupe, MG B, Mercedes 190SL, Mercedes W111, Fiat 125p "Jamnik", Mercedes W220, Mercedes SLR, Aston Martin DB9.
|
Wto, 22.08.2006, 11:56 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1955-1962 BMW Isetta (E100)
BMW Isetta 250(C) Thetruthaboutcars.com (C) Conceptcarz.com BMW Isetta 300(C) Carstyling.ru (C) Wikipedia (C) Flickr.com (C) Thecarnut.typepad.com Cytuj: W latach 50-tych w Niemczech wiele firm produkowało mikrosamochody. BMW kupiło licencję od włoskiej firmy Iso na oryginalny, 2-miejscowy pojazd o długoĹ›ci zaledwie 230 cm. Przy otwieraniu pojedynczych drzwi, umieszczonych z przodu, odchylaĹ‚a się kolumna kierownicy, co umożliwiało zajmowanie miejsc. Silniki 1-cylindrowe o pojemności 247 ccm lub 298 ccm były chłodzone powietrzem i umieszczone z tyłu. Napęd przenoszony był za pomocą łańcucha, a tylna oś nie miała mechanizmu różnicowego, gdyż rozstaw kół tylnych był znacznie mniejszy niż przednich. Maksymalna prędkość wynosiła 85 km/h. W 1957 r. wprowadzono do produkcji większy, 4-osobowy model z tylnymi drzwiami, pozostawiając przednią część nadwozia bez zmian. Model nazwano BMW 600. Silnik miał bowiem 600 ccm pojemności skokowej (19,5 KM).
Dane techniczne Okres produkcji: 1955-1962 Wyprodukowanych: 161 728 szt. Silnik: 1-cylindrowy, chĹ‚odzony powietrzem, umieszczony z tyĹ‚u Pojemność skokowa: 247 ccm (250) lub 298 ccm (300) Średnica cylindra: 68 mm (250) 72 mm (300) Skok tłoka: 68 mm (250) 73 mm (300) Moc maksymalna: 12 KM (9 kW) przy 5800 obr/min (250) 13 KM (10 kW) przy 5200 obr/min (300) Maksymalny moment obrotowy: 19 Nm przy 4600 obr/min (300) Skrzynia biegów: mechaniczna, 4-biegowa Rodzaj napędu: silnik umieszczony z tyłu pojazdu, napędza koła tylne Długość: 2285 mm Szerokość: 1340 mm Wysokość: 1320 mm Rozstaw osi: 1500 mm Prześwit: 152 mm Masa własna: 353 kg Pojemność zbiornika paliwa: 10 l Prędkość maksymalna: 81 km/h (250) 85 km/h (300) ZuĹĽycie paliwa: 3,3 l/100 km
(C) Carstyling.ru Wikipedia Thetruthaboutcars.com Flickr.com Thecarnut.typepad.com Conceptcarz.com Samochody stulecia; Print Shops Prego, Warszawa, 2000 Produkowany rĂłwnieĹĽ we WĹ‚oszech jako Iso Isetta (model macierzysty), Francji (Velam), Brazylii (Romi-Isetta), Portugalii oraz Wielkiej Brytanii.
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
Ostatnio edytowany przez kulikowski Pon, 27.10.2014, 13:18, edytowano w sumie 2 razy
|
Czw, 30.12.2010, 2:47 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
To BMW było zdecydowanie nisko.
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Czw, 30.12.2010, 10:40 |
|
|
POŃCZAK
Postów: 6345 Miejscowość: Bielsko-Biała
Samochód: E36 318ti / 626 gf
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Przynajmniej RWD. Nie jak nowe 1er.
_________________ http://www.tanidrift.pl
|
Czw, 30.12.2010, 22:23 |
|
|
Ice
Moderator
Postów: 24507
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Pączek kocham Cię. Szczególnie, że dziś jeździłem 1'er z kobietą-właścicielem, która jako nieliczna ogarniała właściwy napęd
_________________ | pajacyk.pl • polskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.
|
Pią, 31.12.2010, 1:50 |
|
|
AUTOSMART
Postów: 1
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Coś pięknego i wspaniałego (właśnie końce odrestaurowanie)
|
Pią, 16.03.2012, 21:30 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 07.05.2012, 9:18 |
|
|
Marcinek25
Postów: 15
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Isetta to chyba jedyny samochód na świecie do którego wsiada się z przodu. Kiedyś był o tym pojeździe film na TVN Turbo i aż mnie zatkało.
_________________ Ogłoszenia Zlecenia
|
Pią, 11.05.2012, 13:34 |
|
|
sebastianadam
Postów: 1062 Miejscowość: Głowno (EZG)
Samochód: Hyundai Coupe
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Na żywo bardzo przyjemnie wygląda Tylko miejsce w środku do 180cm Potem zostaje garbienie się albo płócienny dach.
_________________ Zapraszam na Petrolheads Polska. Ciekawostki/Nowości/Relacje
|
Pią, 11.05.2012, 18:17 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Czw, 20.02.2014, 21:18 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1955-1962 BMW Isetta (E100)
(C) AutoNostalgia@Facebook Tumblr.com Autowallpaper.de Autoevolution.com Classiccarportraits.co.uk Autoneuroticfixation.com PS. Czy mógłbym prosić o korektę tematu na: "1955-1962 BMW Isetta (E100)" ?
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pon, 27.10.2014, 13:02 |
|
|
SvarteVidder
Postów: 118
|
Re: BMW Isetta 1955r Niemcy
Projektant płakał jak projektował.
_________________ Polak potrafi Jeden z powodów, dlaczego stare jest piękne
|
Nie, 02.11.2014, 7:44 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1955 BMW Isetta Jagdwagen
Microcarmuseum.com Pinterest.com Webcarstory.com Favcars.com rekreacyjny one-off Dane techniczneProducent: Bayerische Motoren Werke, Monachium, Niemcy Silnik: 1-cylindrowy, chłodzony powietrzem Pojemność skokowa: 295 ccm Moc maksymalna: 13 KM Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa Prędkość maksymalna: 85 km/h Długość: 2286 mm (90") Szerokość: 1384 mm (54.5") Masa własna: 318 kg (700 lbs) Instalacja elektryczna: 12V Hamulce: hydrauliczne Obręcze: 4.80×10" (C) Microcarmuseum.com Pinterest.com Webcarstory.com Favcars.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Wto, 15.02.2022, 16:49 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: 1955 - 1962 BMW Isetta 250/300
ad. BMW Isetta 300 Veikl.com Curbsideclassic.com Drive-my.com (C) Veikl.com Curbsideclassic.com Drive-my.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Czw, 24.02.2022, 7:39 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |