Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 7:35




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Mustang 1964-1995 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 86
Miejscowość: Orła
Samochód: Opel Atra F Caravan
Post Re: Mustang 1964-1995
Eleanore, Stallion, Boss... mustang rlz :)

_________________
Diesel Kopci Diesel Czadzi Diesel Nigdy Cię Nie Zdradzi


Pią, 20.06.2008, 20:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 11
Post Re: Mustang 1964-1995
Eleonor było właściwie 13 egzemplarzy.
żadna nie była wcześniej Shelby i tylko jeden z tych Mustangów był w wersji GT z silnikiem chyba 390cid :>

tu macie wszystko i i gdzieĹ› tam sÄ… teĹĽ dane techniczne pierwszych generacji Mustanga
http://theamericanmuscle.com.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=91:shelby-gt500-eleanor-60-sekund&catid=34:wszystkie&Itemid=72

_________________
Mustang, Charger, Barracuda, GTO, TransAm i wiele więcej -> TheAmericanMuscle.com.pl


Nie, 22.06.2008, 12:40
Profil

Postów: 2
Post Re: Mustang 1964-1995
Dobrze , że niektórych nie stać na takie Mustangi , Shelby w czarnym i z płomieniami - litości....


Powstało na tyle mało sztuk, że przerabianie tego to świetokradztwo - wiadomo najwięcej wart jest w stanie oryginalnym.
chyba, że te GT500 E ma być tak pomalowane to prosze bardzo .. bo oblepione plastikiem mi sie jakos nie podobają.


Pozatym GT500E nie powstawały w 1968 roku tylko po 1999 - do filmu a później w Uniqueperformance od 2002 r, które chyba w końcu upadło .... nie powinny się znajdować wpisane w 1967 roku .... i do cholery obejrzycie film jak wyświetla się lista aut na ścianie - gwarantuje , że jest tam napisane ELEANOR a nie "ELEONOR" ani "ELEONORE"

Prawdziwa Eleanor to był żółty Mustang Mach 1 z 73 roku (o tym juz było) - co ciekawe reżyserem oryginalnego filmu Gone in sixty seconds z 1974 był POLAK !! Tony Halicki , w tym filmie jest także Polski akcent na weselu - przyjżyjcie się dokładnie strojom i flagom ;-)) Żona nieżyjącego już Tonego miała udział w produkcji remake'u Gone z 2000 roku - na stronce poniżej widać nawet obie Eleanorki obok siebie ...
http://gonein60seconds.com/elenor_t.htm


WracajÄ…c do Shelby


Shelby GT350 - od 65 do 70 r , miał smallblock - z początku 289 cali później 302 cale jeszcze później 351 cali sześciennych (4,7 i 5,0 litra - później 5,7) 306KM/250 KM/290 KM
Shelby GT500 - od 67 do 70 r , miał silnik bigblock - 428 , 427 cali (7,0 litra) oficjalnie około 335 KM - i tu dane o mocy się rozjeżdżają miedzy 335 a 400+ KM dla KR i CJ (King of the Road) i (Cobra Jet)


- jeśli rzeczywiście zastosowali 427 Cammera to był to najmocniejszy Mustang jaki wyjechał z fabryki :roll: Silnik przygotowany do wyścigów Trans Am okazał się ....zbyt mocny i został zabroniony ;-P Silnik 7.0 z wałkiem rozrządu w głowicy a nie w bloku , napęd dwoma łańcuchami do każdej z głowic i imponujące 657 KM na dwóch gaźnikach 4v - silnik został montowany głównie w LTD i Fairlane no i w Shelby Cobrach - tyle, że spalał około 30-40 litrów na setke kilometrów ;-)


Nazwa 350 i 500 nie wzięła się więc z pojemności - legendy krążące po amerykańskich forach są 3 - to była większa liczba niż jakikolwiek inny znaczek na błotniku, liczba koni mechanicznych stricte wyścigowej wersji GT 350R, a pytany o genezę tej nazwy Carroll Shelby rzucił od niechcenia "350 stóp dzieli właśnie naszą fabrykę od naszego sklepu"


W ramach ciekawostki oprócz obecnego Mustanga GT500 , nazwa GT350 została użyta w 1984 roku - powstało niecałe 6 tysiecy tak oznaczonych aut z silnikiem 5.0 V8 z wtryskiem lub na gaźniku (165/175 KM) lub 2.3 Turbo - oczywiście białych , notchback lub cabrio z czerwonym wnętrzem i Ford miał z tego powodu niemałe problemy - wykupił od Shelby'ego licencję na nazwę Mustang Cobra - lecz nie na oznaczenie GT350 i GT500 ....




Co by nie powiedzieć Mustang po 93 przypomina mi bardziej zemste japończyków na legendzie Mustanga i pachnie Toyotą a 79-92 czyli foxbody w 3 liftingach (+ Mercury Capri), ma też swój urok ... szczególnie wersja Saleen lub T-topy...

Image
Image
Image

Nie żebym jakoś specjalnie za nimi przepadał - ale uważam go za ładniejszego od II i napewno od 93-99 - napewno jest częścią rozwoju modelu, który na szczęście z zewnątrz wrócił troche do korzeni - szkoda, że nie w środku...



http://theamericanmuscle.com.pl/index.p ... &Itemid=54

Dane techniczne podawane przez kogoś kto Mustanga 2.8 ani 3.3 ani pewnie 4.1 nie widział na oczy nawet na zdjęciu....
Te silniki to rzędowe szóstki - zdjęcia zielonego 1968 są wybrane jako reprezentant 1967 roku - pierwsza V6 pojawiła się dopiero z Mustangiem II i miała 2.8 litra - później w latach 79-83 wrócono jeszcze chwilowo do R6 200 cu in. (3,3 litra) i to był koniec rzędowych szóstek w Mustangu..


Wto, 01.07.2008, 3:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 10
Post Re: Mustang 1964-1995
Wszystkie wymiatajÄ…, ale najlepsze jest gt 500


Wto, 08.07.2008, 10:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 11
Post Re: Mustang 1964-1995
DO stang88
1. zgodzÄ™ siÄ™, ĹĽe V6 w wczesnych latach to gafa i za to przepraszam wszystkich.
2. jeśli widzisz jakiś błąd na stronie to po to jest kontakt podany
3. napisałem "eleonor" bo mówiłem w liczbie mnogiej a z angielskiego trudno inaczej to powiedzieć
4. popatrz dokładnie na galerię bo tam jest bodajże 1968 dwa razy nie ma tam 1967
5. to ja prowadzę stronę theamericanmuscle i nie uważam się za znawce ani nawet jego ćwierć dane tam umieszczone zbieram bardziej dla własnej wiedzy a że ktoś przy okazji coś się dowie to już inna sprawa

_________________
Mustang, Charger, Barracuda, GTO, TransAm i wiele więcej -> TheAmericanMuscle.com.pl


Nie, 13.07.2008, 22:05
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 557
Post Re: Mustang 1964-1995
Lawman i Stallion. NaprawdÄ™ przypakowane 8)


Pon, 21.07.2008, 23:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7383
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Mustang 1964-1995
ad. 1986-1993 Ford Mustang III fl ("fox-body" fl)

GT:
Image
Image
Image
Image
Image
SSP:
Image
Image

LX:
Image
Image
Image

SVO:
Image

FILMY:
http://www.youtube.com/watch?v=egf25bolzAo
http://www.youtube.com/watch?v=RGCfIMQC5Jg

Nadwozie: 3-drzwiowe coupe
3-drzwiowy hatchback
2-drzwiowe cabrio
Silniki:
R4 2.3L 88 KM 1V
R4 2.3L 88 KM 2V
R4 2.3L 90 KM 2V (Automatic)
R4 2.3L 105 KM
R4 2.3L 132 KM 2V Turbo
R4 2.3L 145 KM Turbo
R4 2.3L 175 KM (SVO motor)
R4 2.3L 205 KM (SVO)
V6 2.8L 109 KM 2V
V6 3.3L 85 KM 1V
V6 3.3L 91 KM 1V (Manual)
V6 3.3L 94 KM 1V
V6 3.3L 94 KM 1V
V6 3.8L 112 KM 2V
V6 3.8L 120 KM 2V
V6 3.8L 120 KM
V8 4.2L 120 KM 2V
V8 5.0L 140 KM 2V
V8 5.0L 157 KM 2V
V8 5.0L 165 KM
V8 5.0L 175 KM 4V
V8 5.0L 200 KM
V8 5.0L 205 KM
V8 5.0L 210 KM
V8 5.0L 228 KM
V8 5.0L 235 KM (Cobra)
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa
manualna 5-biegowa
automatyczna 3-biegowa
automatyczna 4-biegowa
Rodzaj napędu tylny
Długość: 4562 mm
Szerokość: 1755 mm (1987-1990)
1735 mm (1990-1993)
Wysokość: 1323 mm (1987-1990)
1321 mm (1990-1993 coupe)
1323 mm (1990-1993 hatchback)
Rozstaw osi: 2553 mm
Rozstaw kół przednich: 1438 mm
Rozstaw kół tylnych: 1448 mm
Masa własna: 1101-1524 kg


(C) Ford.katalog-samochodow.pl
Cart.grcperformance.com
Americanmuscle.com
Tonyandtawni.com
Autocentrum.pl
Youtube.com
Wikimedia.org
Stangtv.com
Ridelust.com
Flickr.com
Bringatrailer.com

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 19.11.2014, 1:12
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 27 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 6 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018