Obecny czas: Wto, 28.03.2017, 14:47




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Reklama 

1968-1978 Lamborghini Espada 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 9498
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Audi A4 B8 Avant
Post 
Trochę za długi (taki włoski jamnik, hehe) ale ma w sobie coś. Wnętrze to prawdziwe mistrzostwo!

_________________
http://www.exoticcars.pl


Wto, 25.01.2005, 16:42
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 22086
Miejscowość: Stavanger. Norway
Post 
Jak dla mnie to on ma za duĹĽÄ… dupÄ™ :? :?

_________________
Follow me -> https://www.facebook.com/piotrekvilk


Wto, 25.01.2005, 18:52
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Lamborghini Espada
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: news.caradisiac.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Sob, 19.01.2008, 22:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5808
Miejscowość: Warszawa
Post Re: Lamborghini Espada
Właśnie bardzo dobrze, że jest duży, bo to jest włoska wersja Muscle Car'a 8) Znakomicie się nadaje do przytarcia nosa jakiejś Imprezie.


Wto, 22.01.2008, 2:51
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1522
Post Re: Lamborghini Espada
Przód wygląda dobrze, ale z boku i z tyłu to jakieś kombi :roll: Ogólnie nie za ciekawy... Poza bojowym przodem. Ale przód to nie wszystko...


Śro, 23.01.2008, 20:33
Profil

Postów: 144
Post Re: Lamborghini Espada
Ten samochód może nie jest piękny ale ma w sobie to coś :shock: Nie mogę się napatrzeć, a wnętrze to po prostu mistrzostwo! :twisted:


Czw, 24.01.2008, 20:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1354
Post Re: Lamborghini Espada
Ech, lata 70... Wspaniały. Chociaż tył mógłby nieco niższy być. Jedne z niewielu Lamborghini, które mi się podoba.

_________________
Moja prospektów kolekcja niewielka


Śro, 30.01.2008, 18:23
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Lamborghini Espada
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

Źródło: news.caradisiac.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Nie, 03.05.2009, 12:58
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 825
Miejscowość: Kołobrzeg
Samochód: Mitsubishi Galant V6
Post Re: Lamborghini Espada
Wolę Espadę niż bezpłciowe Gallardo ;]

_________________
... hontou?


Nie, 03.05.2009, 20:34
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 987
Samochód: RWD
Post Re: Lamborghini Espada
Widzę, że nie ma tu żadnych danych technicznych, więc podaję za Wiki:

Silniki:

Cytuj:
3929 cc 60° V12
325 bhp (242 kW)
(1968 - 1970)


3929 cc 60° V12
350 bhp (261 kW)
(1970 - 1978)


Cytuj:
The Lamborghini Espada is a grand tourer which was built by Italian car manufacturer Lamborghini between 1968 and 1978.

Based on the Marzal show car, displayed at the 1967 Geneva Auto Show, and the Bertone Pirana, a radically rebodied Jaguar E-type. It was to fill the spot of a true four seat car in Lamborghini's lineup, which already included the 400GT and Miura. 1217 cars were made, making it the most successful Lamborghini model at the time.

The car was designed by Marcello Gandini of Bertone. The name "Espada" means "sword" in Spanish, referring to the sword that bullfighters use to kill the bulls.

The Espada was originally fitted with a 4.0 L 325 bhp (242 kW) V12 engine, fully independent suspension and four wheel disc brakes. Most transmissions were manual, and the Espada also introduced one of the first automatic transmissions able to absorb the torque of a large sporting V12. It had unusual gearing, with 3 ratios: drive, 1 and reverse.

During its 10 year production the car underwent some changes, and three different series were produced. These were the S1 (1968-1970), the S2 (1970-1972) and the S3 (1972-1978). Each model featured engine power improvements, but only minor details were changed with the exterior design. The interior was altered dramatically between each model. An all new dashboard and steering wheel was installed for the S2, and the interior was again revamped for the S3. In 1970, power steering was offered as an option, and in 1974 an automatic transmission was also offered. In 1975 impact bumpers had to be installed to meet United States safety requirements, and some people consider cars produced with them to be the S4, but Lamborghini did not officially change the designation. Near the end of the Espada's life, Bertone designed a four door prototype, which was never put into production.

_________________
Motorized - blog dla zmotoryzowanych


Czw, 16.07.2009, 21:32
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: Lamborghini Espada
znaleziony na eBay
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/1972-Lam ... 27ad9ab7ff
Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 08.12.2009, 9:34
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23282
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Lamborghini Espada
Image Image Image Image Image Image

Źródło: news.caradisiac.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pią, 19.03.2010, 22:44
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 1968-1978 Lamborghini Espada
Image

Image

Image
autogespot

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Czw, 17.01.2013, 22:57
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20554
Miejscowość: Zgierz [EZG]
Samochód: Pininfarina 199
Post Re: 1968-1978 Lamborghini Espada
Espada Jaya Leno
https://www.youtube.com/watch?v=YBYpWmMi9-A

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Wto, 24.05.2016, 10:27
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 34 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com