Zdjęcia szpiegowskie i wizje modeli przedprodukcyjnych
Wyślij odpowiedź

Re: 2013 HONKER VAN

Śro, 18.12.2013, 14:18

Ciekawe ile to kosztowało :) Ja sam model bym wziął z 5x więcej niż te "wizki" warte :)

Re: 2013 HONKER VAN

Śro, 18.12.2013, 16:05

Zupełnie jak w Chinach.

Re: 2013 HONKER VAN

Śro, 18.12.2013, 20:52

Image

Re: 2013 HONKER VAN

Śro, 18.12.2013, 22:39

Witam.
Specjalnie się zarejestrowałem mimo, że to forum przeglądam od kilku lat.
Więc tak. Chciałbym powiedzieć, że boli mnie to jak za każdym razem gdy pan Tymiński próbuje coś robić i dać pracę Polakom a wy to krytykujecie, kompletnie was nie rozumiem. Wiem konstrukcja samochodu nie jest najnowsza to to to tamto. A czego się spodziewać po tym busie? On ma wygrywać ceną i prostotą. Mógłby np. Spróbować w tym nowym projekcie silnik z Mercedesa lub innego auta a on chce Polski Silnik z Andorii i przy tym chce dać pracę kolejnym Polakom. Po drugie boli mnie to, że rząd w ogóle nie przejmuje się losem zakładu a pownien. Wydaje mi się, że rząd jest antypolski i działa na korzyść innego państwa. Ale nie o tym miałem pisać. Dlaczego rząd wspomaga fabrykę silników Fiata w Tychach i płaci 12 czy ileś tam milionów złotych tylko dlatego, że Fiat da pracę 280 osobom. Zamiast wspomoć fabrykę w Lublinie i rozwijać w niej projekty, wpompowywać w to dużą kasę. A w zamian za to rząd miał by spory pakiet akcji HONKERA i auta z Lublina by trafaiły po państwowych instytucji np. do wojska,służby więziennej(BUS na wizce idealnie do tego by pasował)oraz na eksport oczywiście kosztowały by taniej niż konkurencja. Pozdrawiam i nie krytykujcie tylko wspomagajcie HONKERA bo i tak Polskiej motoryzacji praktycznie nie ma.
Pozdrawwiam
P.S. Nie nie jest z Lublina ani z fabryki HONKERA ani z zarządu HONKERA.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 1:10

Bo Fiat ma trochę szersze perspektywy wyobraź sobie niż Honker. M.in. fakt, że w tyskiej fabryce zatrudnia się ponad 4000 osób, a byc moze zaisntijej szansa rozwoju jak w przypadku VW na przykład. Poza tym to nie jest forum o poprawności politycznej i rozsądnych inwestycjach państwowych w produkcji samochodów tylko o samochodach, a modele (np. Pasagon) - nie da sie ukryć - okazuje się rozczarowująco prymitywny. Pan Tymiński to chyba pracownikom zorganizuje robotę w ich własnych garażach, gdzie będą mogli sobie składać Honkery z części od swojej Fabii.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 4:18

Niech sprzeda fabryke za BitCoiny.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 8:56

kornad napisał(a):rząd w ogóle nie przejmuje się losem zakładu a pownien

W tym jednym masz rację - Tusk ma generalnie chyba prrzemysł motoryzacyjny w d***
kornad napisał(a): to to to tamto

tamtaramtam
kornad napisał(a):On ma wygrywać ceną

Coś nie było tego widać tego po cenach Pasagonów...

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 12:10

kornad napisał(a):Witam.


Tez witam.
Czlowieku... Nas po prostu boli, ze polska firma osmiesza sie na kazdym kroku. Jezeli my na forum widzimy cala ta niezdarnosc i brak profesjonalizmu to myslisz ze potwencjalni kupujacy nie zwroca na te wszystkie kurioza uwagi? Co mozna myslec o jakosci samochodu, dopracowaniu poszczegolnych rozwiazan technicznych gdy producent nie potrafi zaprezentowac wizki, ktora byle student 1 roku grafiki zrobilby w 3 godziny? Nawet to jest za duza inwestycja? To ja sie automatycznie zastanawiam ile inwestuje sie w rozwoj rozwiazan technicznych?

Prezentujesz IMO najgorsza odmiane (pseudo)patriotyzmu pt. "klapki na oczach". Ktora w 99% przypadkow prowadzi do przerzucania NASZYCH podatkow na jakies oderwane od rzeczywistosci i wspolczesnych wymagan projekty/produkty. Co wiecej, ja sobie nie zycze zeby ten "zly Tusk" rzucil tam chociaz grosz - bo to nie jego grosz, a nasz. A po lekcje marketingu mozna sie zglosic do Solarisa, PESY czy NEWAGA. A tak ogolnie co do pomocy rzadowej i faworyzowania rodzimych rozwiazan. Tak napierasz na dotacje, wsparcie czy faworyzowanie swojego. To moze niech wszystkie miasta zalozmy niemieckie i czeskie zrezygnuja z naszych Solarisow i trzymaja sie swoich Skod, Mercedesow i Siemensow. Kto na tym lepiej wyjdzie, my (Pesa, Newag, Solaris) pozostawieni sami z naszym biednym 38 milionowym rynkiem czy reszta Europy?

JAK JA NIE ZNOSZE KLAPEK NA OCZACH.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 13:21

Dokładnie, jeśli premier czy jakiś poseł chce z własnych pieniędzy promować i wspierać finansowo takie projekty jak Honker to nie mam z tym problemu. Co innego jeśli miałyby pójść na to fundusze z publicznej kasy... sorry, ale to biznes i nie chciałbym żeby z moich pieniędzy utrzymywano zacofane, kompletnie nieprzemyślane i skazane na porażkę przedsięwzięcia.

PS. Nie, nie mam negatywnego stosunku do całej polskiej motoryzacji. Cieszę się, że np. Solaris świetnie sobie poczyna na rynku i to nie tylko lokalnym.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 19.12.2013, 16:17

kornad napisał(a):Chciałbym powiedzieć, że boli mnie to jak za każdym razem gdy pan Tymiński próbuje coś robić i dać pracę Polakom a wy to krytykujecie, kompletnie was nie rozumiem.

Czego tu nie rozumiesz? Ja nie rozumiem co najwyżej śmiesznego marzyciela z umysłem socjalistycznego pana 'Derektora', który kompromituje się każdym kolejnym projektem. Te ostatnie rendery robione w paincie na poziomie informatyki w 4 klasie podstawówki to przecież nawet kabaretom się nie śniło :lol: Lublin niech zbankrutuje, nie potrafią się przystosować do realiów konkurencji i konkretnej technologii to nie ma dla nich miejsca. Krytykę jak najbardziej rozumiem, bo jest uzasadniona :)
kornad napisał(a):Po drugie boli mnie to, że rząd w ogóle nie przejmuje się losem zakładu a pownien.

Nom, wpakować tonę hajsu w zakład, który bez pomocy wielkiego koncernu raczej i tak nie wyprodukowałby nic nadającego się do konkurowania z dostawczakami PSA, VW czy Renault... Nawet, jeśliby wzięli budę od Lubo to pozostaje jeszcze technologia i jakość wykonania, a w tej kwestii jak wiemy Lubliny zawsze były - po prostu - gównem. Nic by się raczej nie zmieniło :)
kornad napisał(a):nie krytykujcie tylko wspomagajcie HONKERA bo i tak Polskiej motoryzacji praktycznie nie ma.

Dlaczego mam zachwycać się nad takim śmiesznym 'przedsiębiorstwem'? No nie ma polskiej motoryzacji i trzeba to przyjąć na klatę, a nie snuć jakieś pseudo-patriotyczne smęty, które zwykle piszą wyborcy PiSu i zwolennicy haseł 'wyprzedajo mojo polske!!!!11' nie rozumiejący mechanizmów, dzięki którym własnie Solaris albo Pesa są kurami znoszącymi złote jaja :wink: Cud, że w tym Lublinie nie ma związków zawodowych :)
Prezentujesz IMO najgorsza odmiane (pseudo)patriotyzmu pt. "klapki na oczach". Ktora w 99% przypadkow prowadzi do przerzucania NASZYCH podatkow na jakies oderwane od rzeczywistosci i wspolczesnych wymagan projekty/produkty. Co wiecej, ja sobie nie zycze zeby ten "zly Tusk" rzucil tam chociaz grosz - bo to nie jego grosz, a nasz. A po lekcje marketingu mozna sie zglosic do Solarisa, PESY czy NEWAGA. A tak ogolnie co do pomocy rzadowej i faworyzowania rodzimych rozwiazan. Tak napierasz na dotacje, wsparcie czy faworyzowanie swojego. To moze niech wszystkie miasta zalozmy niemieckie i czeskie zrezygnuja z naszych Solarisow i trzymaja sie swoich Skod, Mercedesow i Siemensow. Kto na tym lepiej wyjdzie, my (Pesa, Newag, Solaris) pozostawieni sami z naszym biednym 38 milionowym rynkiem czy reszta Europy?

Okolu drogi, dobrze gadasz! :D Internetowi patrioci o socjalistycznych zapędach właśnie zapominają o takim jednym szczególiku, że to z kasy podatników ewentualnie będzie się wspierać takie śmieszne firemki, gdzie zarząd pamięta budowę Pałacu Kultury i wspomina z tęsknotą ciepło swoich posadek za komuny :wink: To jest właśnie beton, który siedzi w polityce, wielu wielkich spółkach, zarządach i tak dalej. Umysłowo oni nigdy się nie 'przestawią', taka mentalność zostanie mim na zawsze i o ile we wcześniej wymienionych dziedzinach jeszcze trochę tego posiedzi, to jak widać w sektorze motoryzacji i pokrewnych firmy zarządzane przez tego typu ludzi po prostu 'zjada' rynek. W zamian na szczęście powstają Solarisy i inne, co cieszy :)

'Oderwane od rzeczywistości' - najtrafniejsze określenie całej firmy Tymińskiego :)

Re: 2013 HONKER VAN

Pią, 20.12.2013, 0:22

Po waszych komentarzach zaprzestaje wchodzenia na te forum.
Żegnam.

Re: 2013 HONKER VAN

Pią, 20.12.2013, 2:48

Brutalna prawda boli?

Re: 2013 HONKER VAN

Pią, 20.12.2013, 13:49

Haha najlepiej strzelić focha, zamiast ustosunkować się do przedstawionych argumentów, co za dziecinada :roll:

Re: 2013 HONKER VAN

Wto, 24.12.2013, 21:27

Pan Tymiński ma pretensje, że wojsko czy firmy nie kupują tylko jego aut. To takie zmuszanie. Widzę, że lokalny Zakład Energetyczny używa Land Roverów Defender, gazowniczy Toyot HiLux. Zmuszać, żeby zakłady tego typu, wojsko, Policja, kupowały tylko Honkery, Pasagony, Lubo, bez sensu :wink:

Re: 2013 HONKER VAN

Śro, 24.09.2014, 19:37

A może po prostu trzeba dać im szanse.
Wystarczy tak przygotowywać przetargi aby również honker mógł wziąć w nich udział. Jeżeli zaczną brać udział w przetargach to może zaproponują jakąś ciekawą ofertę i ktoś ich kupi.

A do hejterów którzy nie chcą aby Państwo wsparło fabrykę to ruszcie głową.
Jeżeli fabryka zostanie zamknięta to Państwo wyda jeszcze więcej pieniędzy na zasiłki i inne socjale jeszcze więcej.
Pamiętajcie stare powiedzenie, że lepiej dać wędkę niż rybę.

Re: 2013 HONKER VAN

Czw, 25.09.2014, 8:59

Dziękujemy za odkop, ale kwestia Honkera, już jest chyba zamknięta. Projekt umarł śmiercią naturalną jak można było się tego spodziewać.
A w kwestii pomocy państwa Polskim przedsiębiorcą to co do zasady zgoda, powinno się wspierać rodzimy kapitał, a nie tylko wielkie korpo, choć one są także niezbędne do prawidłowego rozwoju gospodarki. Zgodzę się także, ze w przypadku polskich rządów raczej z takim wsparciem bywało i jest kiepsko, ale akurat w przypadku sektora motoryzacyjnego, a ściślej polskich fabryk odziedziczonych po komunie szanse na jakiekolwiek sensownie funkcjonujące przedsiębiorstwo pod Polską marką zostały zaprzepaszczone pod koniec lat 90- tcyh i na początku zeszłej dekady. Winę za to ponoszą solidarnie Rządy, kierownictwa spółek oraz pośrednio my jako społeczeństwo, gdyż woleliśmy "lepsze" samochody i dostawczaki. Akurat w przypadku DZT, pomijając już aspekty prawne, takiej pomocy publicznej związanej z ograniczeniami związanymi z przepisami UE, byłyby to pieniądze wyrzucone w błoto to widać gołym okiem, gdyż aby z takiego stanu przedsięwzięcia doprowadzić te spółkę do sytuacji gdzie będzie rentowna i samodzielna na rynku potrzebne były setki milionów złotych, których Pan Tymiński nie miał. Sensowną inicjatywą byłoby np kilka dużych polkich spółek, z solidnym kapitałem, z różnych sektorów, plus spółki być może zagraniczne stworzyłby konsorcjum mające na celu urochomienie produkcji np. w istniejącej fabryce FSO. Oczywiście do tego byłby potrzebny jakiś koncern motoryzacyjny, dajmy na to chiński, którym wszedłby to tego na takiej zasadzie jak Chery z Izraelczykami w Quorosa. Taki sensowny projekt, jeżeli byłby podparty rzeczowymi analizami rząd powinien by wspomóc. Takiej jest moje zdanie :wink:
Wyślij odpowiedź