Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 7:02




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna
star 200 a 1142 
Autor Wiadomość

Postów: 13
Miejscowość: bydgoszcza
Post star 200 a 1142
Podobno to jest star 200, tak wynikało z opisu ogłoszeniodawcy na gratce.pl:
Image
A to podobno star 1142 (wersja wcześniejsza), też wynikało to z opisu w prospekcie:
Image.
Z resztą to nie chodzi o to co podają ludzie w prospektach czy ogłoszeniach, bo rzeczywiście jak się widzi osobiście takie stary to na kabinach niektórych jest nazwa 1142 a na niektórych nazwa 200, chociaż, jak widać na zdjęciach na pierwszy rzut oka te dwa modele starów niczym się nie róznią. No więc czym się różnią? Bo ja nie widzę żadnej różnicy. A czymś muszą, skoro są dwa różne symbole. Czy zna ktoś może odpowiedź na to pytanie? Jeżeli tak to będę naprawdę dźwięczny. Pozdro: Miły


Wto, 25.05.2004, 21:46
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 229
Miejscowość: Wrocław
Post 
nawet kierowcy po 50-tce, jeżdżący w transporcie międzynarodowym krajowymi autami jeździli 15 lat temu i ten sprzęt jest trochę egzotyczny. ja ostatni raz takim autem jechałem podczas kursu prawo jazdy na kategorię C.
1142 był bezpośrednim następcą 200 i różnice są minimalne. zmieniono również oznaczenie gdzie 11 to DMC w tonach, 4 ilość kół i 2 ilość kół napędzanych. od tego czasu wprowadzono dwie wielkości samochodów STAR drugi to był 742 i 744 z napędem na obie osie. więc różnica między 200 a 1142 jest głównie w roczniku.

_________________
http://www.ciezarowki.autocentrum.pl


Śro, 26.05.2004, 9:24
Profil

Postów: 1055
Miejscowość: Pabianice
Post 
Były też kabiny przejściówki, które montowano w 200 i były prawie identyczne jak w 1142.

_________________
http://www.teampoland.prv.pl
internetowy projekt poszukiwania leku na raka


Śro, 26.05.2004, 11:52
Profil

Postów: 13
Miejscowość: bydgoszcza
Post 
Cyryl napisał(a):
nawet kierowcy po 50-tce, jeżdżący w transporcie międzynarodowym krajowymi autami jeździli 15 lat temu i ten sprzęt jest trochę egzotyczny. ja ostatni raz takim autem jechałem podczas kursu prawo jazdy na kategorię C.

Może przez to co powiem uznacie mnie za debila, który widzi wszystko na opak, ale mimo to przyznam się, że mnie właśnie kręcą nasze polskie lub radzieckie ciężarówki (obojętnie czy nowe czy stare), a nie tam te nowoczesne zachodnie many, scanie itd. Bo dla mnie te zachodnie to już są takie bezbarwne, wszystko nowoczesne technologie, większość skrzynie automat, możesz ustawiać sobie stałą prędkość jazdy. A nasze stary, jelcze, albo ruskie mazy, kamazy czy nasze autobusy autosan albo jelcz mają moim zdaniem swój urok. A nie tam ten zachód, gdzie wszystko to jest tak rozwinięte technologicznie że się nie nadąża. Ja tam jestem w tej kwestii tradycjonalista. Też marzę o prawku kat. C, D i E i szczerze mówiąc założę się, że o wiele większą frajdą będzie dla mnie jazda jakimś starem czy autosanem niż jakąś zachodnią nową ciężarówą.
Cytuj:
1142 był bezpośrednim następcą 200 i różnice są minimalne. zmieniono również oznaczenie gdzie 11 to DMC w tonach, 4 ilość kół i 2 ilość kół napędzanych. od tego czasu wprowadzono dwie wielkości samochodów STAR drugi to był 742 i 744 z napędem na obie osie. więc różnica między 200 a 1142 jest głównie w roczniku.

To po co zmieniano to oznaczenie jak nic się nie zmieniło? Czy nie mogli tego oznaczenia zmienić dopiero jak weszedł 1142 z całkowicie nową kabiną (tą z reflektorami prostokątnymi na zderzaku)?


Śro, 26.05.2004, 19:41
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 229
Miejscowość: Wrocław
Post 
ja rozumiem zamiłowanie do starych ciężarówek, jednak nie sposób wykonywać transportu międzynarodowego taborem 30 pojazdowym Jelczami-nie ta epoka.
zapraszam na moje strony, jest tam o aucie z 1952, które znalazłem w pokrzywach http://www.autocentrum.pl/?FF=124&type= ... 77d7b7f7db i bogata galeria old timerów http://www.autocentrum.pl/?FF=122&stype=9
co do zmian STAR-a to nie jest taki mocny w tym temacie, wiem, że między 200, a 1142 były jakieś różnice w modyfikacji silnika, że wiązało się to z wrowadzeniem dwóch rozmiarów ciężarówek, zamiast jednej, ale nie mam dokładnej listy zmian.
jeszcze na temat naszych Jelczy to charakter musiał mieć kierowca, a nie auto. jak byś musiał jechać np. z Wrocławia do Warszawy 6h w zimie gdzie jechało się w kalesonach, kurtce i z kołdrą na kolanach, potem zanocować na fotelach w kabinie przy -15 stC (nie raz, ale tak kilka lat), to byś z ulgą się przesiadł na normalne auto i miał mniej sentymentu dla rodzimych i radzieckich produktów.
kiedyś przy -20 harowałem 5 godzin na mrozie (palenie ognisk pod miską i zbiornikiem paliwa, kopciuchy w kolektor ssący) nim uruchomiłem rocznego Jelcza.

_________________
http://www.ciezarowki.autocentrum.pl


Śro, 26.05.2004, 19:49
Profil

Postów: 5
Miejscowość: D¡BROWA GÓRNICZA
Post 
MOZE WIECIE JAK MOZENA NA TA STONKE FOTKI WGRAĆ BO JA MAM PARE STARKĂ“W

_________________
JESTEM SPOKO


Wto, 26.12.2006, 21:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post 
wejdź na http://www.fotosik.pl potem kliknij przeglądaj, wybierz zdjęcie, kliknij wyślij, potem skopiuj link zatytułowany ,,miniaturka na forum,, i wklej go tutaj.

P.S trochę odkopałeś temat ":D:D

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Wto, 26.12.2006, 21:47
Profil

Postów: 5
Miejscowość: D¡BROWA GÓRNICZA
Post 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 53e34.html

_________________
JESTEM SPOKO


Nie, 31.12.2006, 15:14
Profil

Postów: 5
Miejscowość: D¡BROWA GÓRNICZA
Post 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 45afe.html

_________________
JESTEM SPOKO


Nie, 31.12.2006, 15:21
Profil

Postów: 5
Miejscowość: D¡BROWA GÓRNICZA
Post 
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 45afe.html

_________________
JESTEM SPOKO


Nie, 31.12.2006, 15:21
Profil

Postów: 1378
Miejscowość: Jarocin, Poznań
Post 
NOWY...

_________________
http://www.prisonplanet.com/


Nie, 31.12.2006, 23:55
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 33
Miejscowość: LBN
Post 
jaki leb po co czleniu napisales 3 posty jak mogles wszystko umiescic w 1 :D
jaki janusz z ciebie :D

_________________
V-MAX ----> 210km/h
AUDI THE BEST CAR ON THE WORLD !!!!!


>>>>>>>>>>>MIDEN<<<<<<<<<<<


Pon, 01.01.2007, 11:43
Profil

Postów: 5
Miejscowość: D¡BROWA GÓRNICZA
Post 
LEBRZE BO TAK CHCIALEM I TAK BEDZIE JAKIS PROBLEM ???????

_________________
JESTEM SPOKO


Pon, 01.01.2007, 13:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 9296
Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
Post 
bucki napisał(a):
TAK BEDZIE JAKIS PROBLEM ???

Pewnie nie będzie ale na przyszłość pamiętaj, że nie piszemy tutaj paru postów pod rząd, tylko całą treść umieszczamy w jednym. Jeżeli masz coś jeszcze do dodania a już zapisałeś posta, skorzystaj z opcji ZMIEŃ. Witam na forum :wink:

_________________
locha lover


Pon, 01.01.2007, 13:55
Profil

Postów: 1
Miejscowość: Wawa Stąporków
Post 
co do roznic to najlatwiej zobaczyc z zewnatrz ze 1142 ma taka szczeline miedzy zderzakiem a kabina a 200 nie, poza tym ma tez stopien z rurki przed kolem. Wynika to z tego ze 200 ma zwykla kabine a 1142 uchylna ze sporo nizszym tunelem. inne nieco bylo wnetrze, przelozenia w skrzyni biegow i moscie (ale to chyba pozniej), stabilizatory w zawieszeniu i amortyzatory z tylu (200 ich nie mial). Inne hamulce - pompa sterowana a nie wspomagana pneumatycznie. Wieksza ladownosc zaleznie od wersji.
a co do uruchamiania Jelcza w zimie to jak rok temu w firmie nieopodal zamarzl 2 letni Man to go 8 godzin uruchamiali. Wiec to wszystko zalezy. Ale zgadzam sie ze stare auta juz na trasy sie nie nadaja po prostu. Jakas wywrotka, skrzynia, tu, tam, to jeszcze ale dlugie trasy niestety.

_________________
nareszcie 4x4. Teraz pora na 6x6


Czw, 18.01.2007, 19:21
Profil

Postów: 134
Miejscowość: Świdnica
Post 
Jaką ładowność ma star 200 ??


Śro, 31.01.2007, 15:54
Profil

Postów: 48
Miejscowość: Pawłowice Śląskie
Post 
STAR 200 według moich danych, ma ładowność 6000 kg.


Pon, 26.02.2007, 8:12
Profil

Postów: 1
Post 
mam pytanko. Jaki model Stara miał przewody wysokiego ciśnienia zakończone rózną średnicą końcówek. Jedne były fi 10 a drugi fi 12. Jeśli się ktoś orientuje jaki model miał wlaśnie takie przewody niech naapisze, lub może ktoś wie od jakiego innego auta można takie dopasować to niech napisze. Proszę o pomoc.

_________________
Muzzy


Wto, 20.03.2007, 21:37
Profil

Postów: 2
Post 
zacznijmy od tego że star200 ma DMC 10800 więc jeżeli rama z kabiną ważą 4800 to wtedy ma te 6000 ładowności natomiast jeżeli waży jak mój 6150 to ta ładowność troszke bardzo spada :|

Muzzy napisał(a):
mam pytanko. Jaki model Stara miał przewody wysokiego ciśnienia zakończone rózną średnicą końcówek. Jedne były fi 10 a drugi fi 12. Jeśli się ktoś orientuje jaki model miał wlaśnie takie przewody niech naapisze, lub może ktoś wie od jakiego innego auta można takie dopasować to niech napisze. Proszę o pomoc.


a od czego te przewody?? od wtryskiwaczy czy od powietrza? czy od hydrauliki?


Wto, 03.04.2007, 13:15
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4102
Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
Post 
bucki napisał(a):
LEBRZE BO TAK CHCIALEM I TAK BEDZIE JAKIS PROBLEM ???????

Tak ogromny :/

i wcale nie "jesteĹ› spoko" :lol: :roll: :lol:

Kurcze, fotki nie działają :(

_________________
S T A N C E | W O R K S


Pon, 09.04.2007, 14:15
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony 1, 2  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018