Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
Ciężarówki wojskowe https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=20&t=2872 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | RR ltd Co. [ Sob, 23.07.2011, 21:00 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Takie samochody gniota jajca |
Autor: | zygix [ Sob, 27.08.2011, 15:11 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Lockheed Martin AVA 6x6(Advanced Vehicle Architecture) FPI (Force Protection Industries) Wolfhound UAS (Universal Advanced Systems) RANGER |
Autor: | zygix [ Sob, 27.08.2011, 16:40 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Reynolds Boughton RB 44 LUT (Light Utility Truck) Pinzgauer Vector Tellar (Mowag) Duro III Chassis Mowag Duro III Chassis Cormorant TMV 6x6 Chassis Foden DROPS Oshkosh M1070 HET MAN SV MAN SV EPLS MAN SV Recovery Alvis Unipower GSB Unipower 6x6 Tank Transporter EWK M3 RIG Iveco Trakker Terex AC35 Terex AC55 Crane |
Autor: | zygix [ Śro, 31.08.2011, 1:50 ] |
Temat postu: | Ciężarówki kompleksów S-300/S-400/S-500 |
S-300P rakietowy system przeciwlotniczy produkcji radzieckiej i rosyjskiej klasy ziemia-powietrze i woda-powietrze. W wersji S-300PMU1 oraz S-300PMU2 zdolny jest do zwalczania taktycznych rakietowych pocisków balistycznych. S-300W Rakietowy system przeciwlotniczy produkcji radzieckiej i rosyjskiej klasy ziemia-powietrze, od niskiego do wysokiego pułapu, przeznaczony do zwalczania celów powietrznych i taktycznych rakietowych pocisków balistycznych. S-400 Rosyjski system rakietowy czwartej generacji typu ziemia-powietrze, opracowany przez Centralne Biuro Konstrukcyjne Almaz, stanowiący wersję rozwojową systemu S-300PMU (Kod NATO: SA-10C). Początkowo był znany jako S-300PMU3 później przemianowany na S-400 (Kod NATO: SA-21 Growler). S-500 Obecnie opracowywany jest zestaw S-500, jako uniwersalny system przeciwlotniczy i antyrakietowy. System S-300 S-300PMU2 Favorit 5P85TE TEL KrAZ-260 MAZ-79100 series MZKT-79292 MAZ-537 MAZ-537 MAZ-7910 MAZ-543M MOBD MAZ-543M MOBD MAZ-543M MOBD KrAZ-260B 5T58 series S-300PS/PMU transporter KrAZ-260B Ural 4320 ewolucja 375 series KrAZ-255 KrAZ-255 5I57/5I57A Mobile Diesel Power Generator systemu S-300P System S-400 BZKT BAZ-6402 BAZ-6402-015 BAZ-6402-015 BAZ-6402-015 BAZ-6402-015 Detail of 5T58-2 BAZ-6402-015 BAZ-6402-015 8 x 8 Ural 532301 BZKT BAZ-69092-021 BAZ-69092-021 System S-500 10 x 10 BAZ-69096 10 x 10 BAZ-69096 10 x 10 BAZ-69096 10 x 10 BAZ-69096 |
Autor: | zygix [ Śro, 31.08.2011, 2:52 ] |
Temat postu: | Ciężarówki wojskowe BZKT-BAZ |
BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6910 artillery tractor BAZ-6909 engineering BAZ-69092 BAZ-6403 BAZ-6909 artillery BAZ-6910 cabin BAZ-6909 BAZ-6909-022 Nebo M BAZ-64022 72V6 SPAAGM prototype on BAZ-6909 BAZ-6909-015 (BZKT Factory Image) BAZ-6909-015 BAZ-6909-015 BAZ-6909-019 BAZ-6909-019 BAZ-6909-022 BAZ-6909-022 BAZ-6909-022 BAZ-6403 8x8 BAZ-6403 8x8 BAZ-69096 |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 31.08.2011, 7:12 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Śietne rzeczy wrzucasz, chłopaku |
Autor: | zygix [ Śro, 31.08.2011, 13:03 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
No to fajnie,nastukam tylko,że to dopiero początek jeśli chodzi o wojskowe |
Autor: | RR ltd Co. [ Śro, 31.08.2011, 13:24 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Autor: | zygix [ Czw, 01.09.2011, 0:34 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
TMV SOF 6x6 Cytuj: Podstawowe parametry wersji 6x6: Masa caĹ‚kowita 7500 kg; Ĺadowność 4000 kg; DĹ‚ugość 5840 mm, szerokość 2360 m, wysokość 2700 mm; Ĺšrednica zawracania 9100 mm; PrzeĹ›wit 265-400mm; GĹ‚Ä™bokość brodzenia 800mm; Pojazd napÄ™dzany jest 4,5 litrowym silnikiem Diesla Cummins ISBe5 o mocy od 147 kW (200 KM), wytwarzajÄ…c do 900 Nm momentu obrotowego. UmoĹĽliwia jazdÄ™ z prÄ™dkoĹ›ciÄ… maksymalnÄ… 140 km/h. Skrzynia biegĂłw to Allison 2500SP, 6-biegowa, w peĹ‚ni automatyczna współpracuje ze skrzyniÄ… rozdzielczÄ…. W ukĹ‚adzie hamulcowym odnajdziemy wentylowane tarcze hamulcowe Bremo o Ĺ›rednicy 300mm z dwoma zaciskami. TMV SOF 6x6 ACMAT VLRA Cytuj: The VLRA series of tactical military trucks has been developed by the French ACMAT company, specially for reconnaissance, escort and support duties. It is also used as a heavy patrol vehicle, equipped for long reconnaissance missions. 4x4 6x6 Renault TRM 2000 Cytuj: Entered service 1983 Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 2 men Troops 12 men Weight (empty) 3.98 t Maximum load 2.3 t Length 5 m Width 2.2 m Height 2.7 m Engine Renault 3.6-liter diesel Engine power 117 hp Maximum road speed 89 km/h Fording 0.9 m Military-Today.com Toyota Type 73 Chugata Cytuj: Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 1 men Weight (empty) 3.2 t Maximum load 2 t Length 5.36 m Width 2.09 m Height 2.49 m Engine Hino DQ100 diesel Engine power 95 hp Maximum road speed 87 km/h Military-Today.com |
Autor: | zygix [ Pią, 02.09.2011, 3:04 ] |
Temat postu: | Pojazdy kompleksu rakietowego 9K79 Toczka / SS-21 Scarab |
Cytuj: Toczka – radziecki taktyczny klasy ziemia-ziemia zestaw rakietowy 9K79 z pociskami balistycznymi 9M79F, 9M79K oraz 9M79B na lądowej platformie samochodowej z wyrzutnią typu TEL, przeznaczony do rażenia celów punktowych. Wyrzutnia: Wyrzutnia 9P129M-1 Toczka-U na podwoziu pływającym BAZ-5921/5922 Polska wyrzutnia kompleksu Toczka Wyrzutnia 9P129 w położeniu bojowym Pojazdy pomocnicze kompleksu : - pojazdy transportowo-załadowcze 9T218 TZM (9T218-1) na podwoziu pływającego pojazdu BAZ-5922, praktycznie identycznego z podwoziem wyrzutni 9P129. 9T218 (9T218-1) przewozi w zamkniętym i ogrzewanym przedziale bojowym dwie rakiety 9M79 dowolnego typu z zamontowanymi głowicami a także umożliwia przeładunek rakiet za pomocą autonomicznego żurawia hydraulicznego: Pojazd tansportowo-załadowczy 9T218-1 Pojazd 9T218 polskiego 7. Dywizjonu - stacja kontrolno-pomiarowa 9W819 AKIM (samochód ciężarowy Ził-131 - w wersji Toczka-U pojazd nosi oznaczenie 9W819-1) służy do okresowego przeglądu i sprawdzania sprawności rakiet, głowic oraz sprzętu pomocniczego i zapasowego kompleksu: - pojazd transportowy (ciągnik siodłowy Ził-137Tz naczepą 9T238), który przewozi dwa pojemniki z rakietami (9Ja234) oraz głowicami (9Ja236): - pojazd obsługi technicznej 9W844: Stacja obsługi technicznej 9W844M-1 http://www.rwd-mb3.de/pages/9w819.htm |
Autor: | zygix [ Pią, 02.09.2011, 3:25 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
GAZ-66 Dane techniczne(wiki) GAZ-3308 Sadko |
Autor: | RR ltd Co. [ Pią, 02.09.2011, 7:28 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Poszedłes w klasykę Z tym GAZem 66 przypomina mi sie taka historia z mojego miasta - pewien zakład ze Zgierza ma taką 66-tkę z wielkim świdrem - chyba do instalacji słupów energetycznych i od jakiegoś czasu służy on tylko jako przyczepa, holowana na sztywnym holu - chyba nie opłaca im się go reperować, a urządzenie na nim zmontowane ciągle jest zdatne do użytku |
Autor: | zygix [ Pon, 05.09.2011, 23:53 ] |
Temat postu: | Ciężarówki na MSPO 2011 w Kielcach |
Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego (MSPO) Kielce 2011: fot.:MAN HX60 4x4 fot.:MAN HX60 4x4 fot.:Wnętrze MAN HX60 4x4 fot.:STAR 266 M2 picasaweb.google.com zdjęcia:mr_ffox |
Autor: | zygix [ Śro, 07.09.2011, 19:00 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Cytuj: Kielecki salon stał się okazją do ciekawego porównania – na sąsiadujących ze sobą stanowiskach zaprezentowane zostały trzy średnie ciężarówki w układzie 4x4, potencjalni kandydaci na następców produkowanych w Starachowicach modeli Star 660, 266, 266M oraz 944. Od 2006 MAN-Star Trucks (obecnie MAN Trucks&Bus Polska) zaprzestał produkcji modelu Start 944, a także podzespołów używanych w modernizacji modelu 266 do wersji Star 266M (nowe 944 i modernizowane 266M były w dużym stopniu zunifikowane). Wobec tego faktu wojsko stanęło przed trudnym i do dziś nierozwiązanym problemem wyboru nowego modelu podstawowej, średniej ciężarówki. Jelcz 442D.28 Cytuj: Najbardziej swojską konstrukcją jest Jelcz Bartek, czyli terenowa ciężarówka średniej ładowności w układzie 4x4 oznaczona Jelcz 442D.28. Model ten napędzany jest silnikiem Iveco NEF o pojemności 5,9 litra i mocy 202 kW (275 KM). Całkowita masa maksymalna wozu to 17 ton. Dużą zaletą tej konstrukcji jest duża unifikacja z obecnie już używanymi przez siły zbrojne większymi modelami Jelcza. Iveco M170.33 WM Cytuj: Auto-Hit, reprezentujący w Polsce włoski koncern Iveco, proponuje ciężarówkę Iveco M170.33 WM 4x4. Jest to najlżejszy model z serii SM-2. Co ciekawe, pod względem rozwiązań konstrukcyjnych pojazd stanowi połączenie rozwiązań Iveco i przejętej przez koncern Astry. Pojazd napędzany jest 7,8-litrowym silnikiem Iveco Cursor 8 o mocy 259 kW (352 KM). MAN HX 18.330 Cytuj: Trzecim zaprezentowanym modelem jest produkt MAN, ciężarówka MAN HX 18.330 4x4 – najlżejszy model serii HX. Jego napęd zapewnia silnik MAN D0836o pojemności 6,9 l i mocy 240 kW (326 KM). Producent deklaruje iż w przypadku wyboru jego konstrukcji gotów jest sprzedawać samochody pod marką Star. http://www.altair.com.pl/nsp-spec-333 |
Autor: | zygix [ Śro, 07.09.2011, 21:22 ] |
Temat postu: | KWZT Mamut |
Cytuj: Bazę dla Mamuta stanowi ciężarówka Tatra T 815 7Z0R9T 44 440 8x8.1R. Podwozie zintegrowane jest z kabiną opancerzoną do poziomu II według STANAG 4569, mogącą przewozić kierowcę i do 3 żołnierzy. Napęd stanowi silnik Deutz TCD 2015 V08 o mocy 598 KM (440 kW), zestawiony ze skrzynią biegów Allison 48000 SP. Zastosowane jest niezależne zawieszenie wszystkich kół z ogumieniem 16.00 R20 i wkładkami, pozwalającymi na kontunuowanie jazdy po przestrzeleniu opon (Run Flat). Dwa zbiorniki paliwa, o pojemności 320 l każdy, również są opancerzone. Więcej TU |
Autor: | zygix [ Sob, 17.09.2011, 1:12 ] |
Temat postu: | Sisu Auto |
Sisu RA-140 Sisu SA-150 Cytuj: Sisu SA-150- współczesny fiński samochód ciężarowy z napędem na wszystkie koła (4x4).Używany przez armie fińską od pierwszej połowy lat 80., początkowo jako ciągnik artyleryjski, później także w innych rolach. SISU SA-150VK był napędzany sześciocylindrowym silnikiem wysokoprężnym o mocy 110,3 kW przy 2500 obr/min, dającym maksymalny moment obrotowy 680 Nm przy 1500 obr/min. Skrzynia biegów z sześcioma biegami do przodu i wstecznym, reduktor dwubiegowy. Rama pojazdu jest skonstruowana w sposób dopuszczający znaczne skręcenia, a silnik i przekładnie znajdują sie za kabinie dzięki czemu zmniejszone zostało prawdopodobieństwo oderwania kół od podłoża w trakcie jazdy terenowej. Kabina czteroosobowa, zamocowana elastycznie do ramy. Pojazd wyposażony jest w wyciągarkę i nagrzewnicę z wentylatorem. Ciężarówki tego typu zostały zakupione także przez ONZ. http://imageshack.us/photo/my-images/838/sisu1.jpg/ http://www.youtube.com/watch?v=sD1BY9f_9eU Cytuj: silnik wysokoprężny, 6-cylindrowy o mocy 110,3 kW przy 2500 obr./min Poj. zb. paliwa 225 l Długość 6,76 m Szerokość 2,48 m Wysokość 2,90 m Prześwit 0,40 m Masa 7 600 kg (własna),14 000 kg (całkowita) Prędkość 98,5 km/h (do przodu) 11,6 km/h (do tyłu) Zasięg 800 km Brody (głęb.) 1,00 m Kąt podjazdu 45° Sisu SA-240 6x6 Sisu SK 250 Sisu ET-seria: 6x6 8x8 Sisu ETP-seria: Sisu E 7 T 4x4 Sisu E 13 T 8x8 Sisu E 15 T 10x10 http://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=8&t=22714 Sisu A2045 Sisu E-Tech 480 |
Autor: | RR ltd Co. [ Sob, 17.09.2011, 13:56 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Sisu ETP-seria ma swój temat, mógłbyś to przerzucić? |
Autor: | zygix [ Sob, 17.09.2011, 19:16 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Podałem linka do Twojego tematu dla zainteresowanych,ale jest on o ruchomym moście a ja wrzuciłem różne wersje,ale jak przeszkadza mogę przerzucić,tylko,że jutro,bo na imprezę cisnę |
Autor: | zygix [ Pon, 03.10.2011, 21:58 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
SAMIL 20 – pierwsza ciężarówka z serii SAMIL (South African MILitary), jest ulepszoną ciężarówką Magirus Deutz 130M7FAL 4x4 2-ton. Pierwszy SAMIL 20 Mark I model miał silnik chłodzony powietrzem, lecz późniejszy SAMIL 20 Mark II był wyposażony w lekki wytwarzany w RPA chłodzony wodą silnik Atlantis Diesel Engine (ADE) z powodu restrykcji na kraj i konieczności używania produktów rodzimych. Późniejsza wersja miała także lekko zmieniony napęd. Samil 20 Mk1 Chassis Cab Samil 20 Mk1 Lappiespomp Samil 20 Mk1 Light General Repair (LAD) Cytuj: Dimensions: Overall Length: 5 692mm Overall Width: 2 438mm Overall Height: 2 820mm Wheelbase: 2 900mm Ground Clearance: 470mm Engine: Make: Deutz Model: F6L913 Type: Air Cooled - 6 Cylinder diesel Displacement: 6 128 cc Maximum Power (DIN): 94Kw @ 2 800 Rpm Maximum Torque (DIN): 375 Nm @ 1 500 Rpm Transmission: Make: ZF S5-35-3 Type: 5 Speed synchromesh Transfer Box: Make: ZF Z65 Type: High & Low range - Differential lock ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Kia KM250 The KM250 is a baseline model for Kia's 6x6 tactical truck series. It is an updated US M35A2 truck, produced by the Kia Motors. KM250 cargo truck; KM251 cargo truck with extended wheelbase; KM255 fuel tanker. It carries 4 540 liters of fuel; KM256 water tanker. It carries 3 800 liters of water; KM258 shop van; KM259 decontamination truck. Cytuj: Weight 6.17 t Maximum load 2.3 / 4.5 t Length 6.78 m Width 2.43 m Height 2.84 m Mobility Engine KK-7.4 diesel Engine power 180 hp Maximum road speed 95 km/h Range 955 km --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Saab-Scania SBA 111 4x4 i 6x6 Cytuj: Manufacturer Scania division from Saab-Scania Also called Tgb 30 Production 1975 - 1981 Engine Scania D11 162 kW(220 hp) Transmission Scania GA763 Wheelbase 4.0 m Length 6.75 m Width 2.5 m Height 2.9 m Curb weight 8,820 kg -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- M1078 LMTV (Light Medium Tactical Vehicle ) In 1991 one Texas company was awarded a large-scale contract to manufacture the US Army's new Family of Medium Tactical Vehicles (FMTV) with the intention that eventually all the existing (and ageing) medium trucks in the Army's inventory would be replaced by a modern and efficient design. The FMTV is based on an Austrian truck, the Steyr 12 M 18, but considerably reengineered to be available as the 4 x 4 2.5 tone Light Medium Tactical Vehicle (LMTV) and the 6 x 6 5 tone Medium Tactical Vehicle (MTV). Both models have over 90 percent of components in common such as the cab, engine, drive train, tyres, wheels, front suspension, axles, etc, while this design involves many commercially available components. The basic LMTV is the M1078 cargo truck while the 6 x 6 base is the M1083. inna,dozbrojona wersja rodziny FMTV : primeportal.net www.army.mil.za military-today.com truck-auto.info |
Autor: | zygix [ Sob, 22.10.2011, 0:28 ] |
Temat postu: | Re: Ciężarówki wojskowe |
Tovarna Avtomobilov Maribor (TAM) TAM-110 Cytuj: The TAM-110 light utility truck was developed in the 1980s by Tovarna Avtomobilov Maribor (TAM) to meet the requirements of the former Yugoslavian army. This military truck is based on the German Magirus-Deutz design. The TAM-110 is the standard vehicle with Yugoslavia and successor states. This military truck remains in service with Serbia, Slovenia, Croatia and Bosnia. Entered service 1980s Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 1 men Dimensions and weight Weight (empty) 4.5 t Maximum load 1.5 / 2.5 t Length 4.85 m Width 2.27 m Height 2.47 m Mobility Engine TAM 5.88-liter diesel Engine power 110 hp Maximum road speed 90 km/h Range 500 ~ 600 km ----------------------------------------------------------------------- Engesa EE-25 http://www.youtube.com/watch?v=AG_jHEYNnxc&feature=player_embedded Cytuj: The Engesa EE-25 series first appeared during the early 1970s and over the years has been powered by a variety of engines, the Mercedes-Benz engine is the latest of a line that includes Chrysler and Perkins units. The series is also unusual in being produced with both 4x4 and 6x6 drive configurations with the 4x4 version being the original version. Specs: Cab seating 1 + 2 men Weight (empty) 7.1 tonne Maximum load 2.5 - 5 tonne Length 7m Width 2.25m Height 2.5m Engine Mercedes-Benz OM 352A 5.7-liter diesel Engine power 156 hp Maximum road speed 80 km/h Range 600 km Gradient 70% Side slope 30% Vertical step 0.5m Trench 0.9m Fording 0.9m -------------------------------------------------------------------------------- Engesa EE-50 Cytuj: The Engesa EE-5 is a development by former Brazlian manufacturer Engesa. They developed and manufactured the vehicle in the early 1980’s for the Brazlian Army as an off road truck capable of carrying 5 tons of supplies. The vehicle did enter service with both the Brazilian and Angolan Armies, but with the debt’s incurred through the development of the EE-T1 Osório MBT, which was originally due to be purchased in the Middle East, but who later went with the US Abrams, the company filled for bankruptcy and production of the EE-5 ended. Entered service early 1980s Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 1 men Weight (empty) 11.9 t Maximum load 5 - 10 t Length 7.85 m Width 2.6 m Height 2.9 m Engine Scania D11 diesel Engine power 215 hp Maximum road speed 80 km/h Range 700 km Gradient 70% Side slope 30% Vertical step 0.5 m Trench 0.9 m Fording 0.9 m ---------------------------------------------------------------------- Bombardier MLVW Cytuj: The MLVW or Medium Logistics Vehicle Wheeled is in service with Canadian armed forces. It is based on the obsolete US M35 cargo truck design, dated back to 1950s, however Canadian version includes many modifications. The MLVW entered service in 1982. Over 2 700 of these trucks had been built by Bombardier. Entered service 1982 Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 2 men Weight 6.3 - 7.8 t Maximum load 2.27 - 5 t Engine Detroit Diesel 8.2-liter diesel Maximum road speed 90 km/h ---------------------------------------------------------------------- Tatra T810 http://www.youtube.com/watch?v=RmdddjTr_n4&feature=player_embedded Cytuj: The Czech armed forces have ordered since September 2005, a total of 977 vehicles, of which 556 are to be delivered during the period of 2006 - 2011. The remaining 421 are to be delivered by 2014 at the latest. Entered service 2007 Configuration 6 x 6 Cab seating 1 + 2 men Weight (curb) 8.5 t Maximum load 4.5 t Length 7.49 m Width 2.55 m Height 3.32 m Engine Renault Dxi7 diesel Engine power 237 hp Maximum road speed 106 km/h Range 800 km Gradient up to 100% Side slope 40% Vertical step 0.45 m Trench 0.9 m Fording 1.2 m ---------------------------------------------------------------------- Tatra T815-7BOR42 Cytuj: The Tatra T815-7BOR42 is a heavy duty tactical truck. It was first revealed in 2004 as the Tatra T-817. It is a member of the new Tatra T815-7 truck family, specially designed for military needs. These vehicles were designed for operation over rough terrain and in difficult climatic and environmental conditions. Trucks are compatible with NATO standards. It is in service with the Czech Republic. Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 1 Dimensions and weight: Weight (curb) 7.2 t Maximum load 7.8 t Length 6.75 m Width 2.5 m Mobility: Engine Cummins ISBe 275 diesel Engine power 270 hp Maximum road speed 110 km/h Range ~ 850 km Maneuverability: Gradient 76% Side slope 50% Vertical step 0.5 m Trench 0.9 m Fording 1.5 m ------------------------------------------------------------------------ Panhard TC54 Cytuj: The Panhard TC54 general utility truck was developed specifically for Saudi-Chinese artillery programme. The first order comprises 50 trucks. These will enter service with the Saudi Arabia until 2011. These trucks will be used to support field artillery units, equipped with Chinese 155-mm howitzers. Another country, which recently ordered 80 of these military trucks is Togo. Vehicle has a payload capacity of 5 000 kg. It is the best payload/vehicle weight ratio in this class. The TC54 can carry more than it weights itself. This truck is a derivative of the Ashok Leyland Stallion. It is worth mentioning that the Ashok Leyland is one of India's biggest vehicle manufacturers. Vehicle is powered by a Steyr diesel engine, developing 215 hp and is fitted with Czech manual gearbox. Vehicle can be fitted with armored cab, which provides protection against landmines and IEDs. Cab has a V-shaped floor and deflects mine blasts. It can also be fitted with remotely controlled weapon station. The Panhard TC54 is available in different versions, including troop carrier, supply vehicle, shelter carrier, command post vehicle. Configuration 4 x 4 Cab seating 1 + 2 men Dimensions and weight: Weight 4.3 t Maximum load 5 t Length 6.52 m Width 2.51 m Height 2.89 m Mobility: Engine Steyr diesel Engine power 215 hp Maximum road speed 110 km/h Range 1 000 km Maneuverability: Gradient 60% Side slope 30% Trench 0.5 m Fording 0.7 m air-force.ca areamilitar.net lockinghub.com military-today.com tanknutdave.com |
Strona 2 z 4 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |