Skoda-Club.net
KfzderWehrmacht.de
Flickr.com
Ciężarówka o ładowności 6 t z 6-cylindrowym Dieslem, produkowana w latach 1930-1941.
Dane techniczneProducent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja
Okres produkcji: 1930-1941
Wyprodukowanych: 769 egz.
Nadwozie: skrzyniowy
wywrotka
autobus
Silniki: typu 606 D, wysokoprężny, 4-suwowy, wolnossący, rzędowy, 6-cylindrowy, z rozrządem OHV, chłodzony cieczą
Pojemność skokowa: 8554 ccm
Średnica cylindra: 110 mm
Skok tłoka: 150 mm
Moc maksymalna: 100 KM (74 kW)
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa z multiplikatorem
Układ napędowy: klasyczny 4×2 - silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne
Rozstaw osi: 4065 mm
Rozstaw kół przednich: 1840 mm
Rozstaw kół tylnych: 1860 mm
Masa własna: 5800 kg
Ładowność: 6000 kg
Masa całkowita: 11 800 kg
Ogumienie: 10.50×20"
Hamulce: pneumatyczne bębnowe
Prędkość maksymalna: 50 km/h
Zużycie paliwa: 28 L/100 km (średnie)
Zużycie oleju: 1,2 L/100 km
Poprzednik: Škoda 125
Następca: Škoda 706
(C) Skoda-Club.net
KfzderWehrmacht.de
Flickr.com