Obecny czas: Sob, 27.04.2024, 11:39




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 
1958-1985 Škoda 706 RT 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 7496
Miejscowość: Warszawa
Post 1958-1985 Škoda 706 RT
Škoda 706 RT (skrzyniowy)
Image
Image
Image
Image 40ton.net
Image Flickr.com
Image the-Blueprints.com

Škoda 706RT (cementowóz)
Image Wikipedia.org

silnik
Image Wikipedia.org

Škoda 706 RTS (wywrotka)
Image 40ton.net
Image FavCars.com

Škoda 706 RTH (polewaczka)
Image Wikipedia.org
Image Garáž.cz

CAS-24 na podwoziu Škoda 706 RTHP
Image Wikipedia.org

Škoda 706 RTD (skrzyniowy z wydłużonym rozstawem osi)
Image Skoda-Club.net

Škoda 706 RTK (śmieciarka)
Image Wikipedia.org
Image Pinterest.com

Škoda 706 RTTN (ciągnik siodłowy)
Image Wikipedia.org
Image
Image
Image
Image 40ton.net
Image Flickr.com
Cytuj:
Škoda 706 RT (Rámový Trambusový) to samochód ciężarowy skonstruowany na bazie powojennej ciężarówki Škoda 706 R. Następcą tego modelu był pojazd oznaczony symbolem 706 MT (Modernizovaný Trambusový) produkowany już wyłącznie pod marką LIAZ.

Produkowane wersje:
Škoda 706 RT - wersja bazowa - skrzyniowa lub podwozie do zabudowy specjalistycznej;
Škoda 706 RTS – wywrotka lub podwozie pod wywrotkę. Oznaczenie RTS1 oznaczało wywrotkę z szybkim rozładunkiem;
Škoda 706 RTH – podwozie pod polewaczkę;
Škoda 706 RTHP - podwozie pod cysternę strażacką z sikawką;
Škoda 706 RTK – podwozie pod śmieciarkę;
Škoda 706 RTTN – ciągnik siodłowy
Škoda 706 RTD – skrzyniowy z wydłużonym rozstawem osi i obniżoną platformą ładunkową;
Škoda 706 RTP – skrzyniowy z napędem 4×4;
Škoda 706 RTO - autobus.

Dane techniczne
Producent: LIAZ, Liberec, Czechosłowacja
Okres produkcji: 1958-1985
Wyprodukowanych: ok. 150 000 egz.
Nadwozia: skrzyniowy
wywrotka
polewaczka
pożarniczy
śmieciarka
ciągnik siodłowy
podwozie z kabiną do zabudowy
autobus
Kabina kierowcy: dzienna
nocna
Silnik: typu 706 RT, wysokoprężny, czterosuwowy, wolnossący, rzędowy, 6-cylindrowy, z rozrządem OHV, chłodzony cieczą
Układ zasilania: wtrysk bezpośredni
Pojemność skokowa: 11 782 ccm
Średnica cylindra: 125 mm
Skok tłoka: 160 mm
Moc maksymalna: 160 KM (118 kW) przy 1900 obr./min
Maksymalny moment obrotowy: 687 Nm
Stopień sprężania: 16,5
Skrzynia biegów: manualna 5-biegowa
Układ napędowy: klasyczny (4×2) - silnik umieszczony z przodu pojazdu, napędza koła tylne
silnik umieszczony z przodu pojazdu, napędza wszystkie koła (4×4)
Długość: 7600 mm
Szerokość: 2350 mm
Wysokość: 2500 mm
Rozstaw osi: 4000 mm
Rozstaw kół przednich: 1927 mm
Rozstaw kół tylnych: 1755 mm
Prześwit: 280 mm
Masa własna: 5900 kg
Ładowność: 7000 kg
Masa całkowita: 15 000 kg
Wymiary przestrzeni ładunkowej: 5000×2245×500 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 175 L
Instalacja elektryczna: 24 V
Ogumienie: 11,00-20"
Prędkość maksymalna: 55-75 km/h
Zużycie paliwa: 24 L/100 km (średnie)
Promień skrętu: 16,5 m
Poprzednik: Škoda 706 R
Następca: Škoda 706 MT

(C) 40ton.net
Flickr.com
the-Blueprints.com
Wikipedia.org
FavCars.com
Garáž.cz
Skoda-Club.net

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 15.11.2023, 3:45
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 1 post ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018