Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne https://www.samochodyswiata.pl/ |
|
1983-1988 JZS Jelcz 417 https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=20&t=44075 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | kulikowski [ Czw, 18.04.2024, 19:48 ] |
Temat postu: | 1983-1988 JZS Jelcz 417 |
1983-1988 JZS Jelcz C 417 D/K Wikipedia.org 40ton.net CzerwoneSamochody.com Facebook.com/Autobusy i ciężarówki PRL Flickr.com Dane techniczne Producent: Jelczańskie Zakłady Samochodowe, Jelcz-Laskowice, Polska Konstruktor: … Segment: … Prototypy: … Okres produkcji: 1983-1988 Wyprodukowanych: … Typy nadwozi: 2-drzwiowy ciągnik siodłowy Kabina kierowcy: typu 134 R, metalowa, wagonowa, 2-miejscowa z 2 leżankami do spania, odchylana hydraulicznie o kąt 60°, o konstrukcji skorupowej, zawieszona nad silnikiem na elementach metalowo-gumowych z amortyzatorami teleskopowymi (C 417 D) typu 136 R, metalowa, wagonowa, 2-miejscowa, odchylana hydraulicznie o kąt 60°, o konstrukcji skorupowej, zawieszona nad silnikiem na elementach metalowo-gumowych z amortyzatorami teleskopowymi (C 417 K) Ogrzewanie kabiny: cieczą, zależne, nagrzewnice z wentylatorami Silniki: typu SW680/207, wysokoprężny, z wtryskiem paliwa, z turbosprężarką, rzędowy, 6-cylindrowy, chłodzony cieczą Układ zasilania: wtrysk, turbosprężarka Pojemność skokowa: 11 100 ccm Moc maksymalna: 243 KM (179 kW) przy 2200 obr./min Skrzynia biegów: FPS Tczew S6-90, manualna 6-biegowa, synchronizowana, z przystawką mocy P70/N70 Układ napędowy: klasyczny - 4×2 Długość: 5615 mm Szerokość: 2460 mm Wysokość: … mm Rozstaw osi: 3400 mm Rozstaw kół przednich: 2062 mm Rozstaw kół tylnych: 1800 mm Masa własna: 6500 kg Maksymalny nacisk na siodło: 9000 kg Dopuszczalna masa całkowita zestawu z naczepą: 32 000 kg Koła: 11.00-R20" - PR14 Zawieszenie: przednie - zależne, podłużne resory półeliptyczne z wahaczami, amortyzatory teleskopowe, stabilizator mechaniczny;/ tylne - zależne, most sztywny, dwa podłużne resory półeliptyczne, wahacze, stabilizator mechaniczny Hamulce: pneumatyczne, dwuobwodowe, z automatyczną regulacją siły hamowania osi tylnej, wyposażone w instalację do podłączenia dwuobwodowego hamulca naczepy, hamulec ręczny działający przez zwolnienie sprężyn siłowników osi tylnej, hamulec silnikowy pneumatyczny działający poprzez odcięcie wtrysku paliwa i dławienie przepływu spalin w układzie wydechowym Oś przednia: JZS, oś sztywna o nośności 5400 kg Oś tylna: Raba 018.44, napędowa o kołach bliźniaczych, sztywny most ze zwolnicami w piastach kół oraz blokadą mechanizmu różnicowego o przełożeniu całkowitym 6,68 Średnica otworu sprzęgającego: 50,8 mm Prędkość maksymalna: 92 km/h Zużycie paliwa: 44 L/100 km Poprzednik: Jelcz 317 Następca: Jelcz 422 (C) Wikipedia.org 40ton.net CzerwoneSamochody.com Facebook.com/Autobusy i ciężarówki PRL Flickr.com Połomski Wojciech - Pojazdy samochodowe i przyczepy Jelcz 1984-1989; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 2013 |
Strona 1 z 1 | Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group http://www.phpbb.com/ |