Obecny czas: Wto, 16.04.2024, 5:52




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5
Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007) 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Źródło: auto-news.de

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pią, 11.04.2008, 18:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Ładny tylko ten wypukły przedni zderzak razi.

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Sob, 12.04.2008, 21:19
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5892
Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
u konkurentĂłw on rowniez jest znacznie widoczny :P kwestia przyzwyczajenia :)


Nie, 13.04.2008, 18:50
Profil

Postów: 4
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Powiem szczerze że samochód sprawia zupełnie inne wrażenie na zdjęciach, zupełnie inne w rzeczywistości. Nie dawno byłem na kupnie auta dostawczego (Doblo, Partner i Berlingo - jedno z tych). Gdy zobaczyłem Fiorino na stronie stwierdziłem, że nie warto nawet się tym zaintersować, zbyt małe. W salonie gdy go zobaczyłem - stał obok Doblo stwierdziłem że jednak sobie obejże bliżej to autko bo wcale tak nie wygląda jak na zdjęciach. Wiadoma sprawa troszkę jest mniejsze od Doblo, ale przestrzeń ładunkowa w porównaniu do Doblo jest niewiele mniejsza - 2,5m a Doblo 3m to nie aż taka różnica. Przy czym Doblo wygląda już jak typowy kanciasty dostawczak. Po dwóch tygodniach sprzerania w internecie, porównywania ofert Fiata, Peugeota i Citroena wybrałem wkońcu Fiata Fiorino. Oczywiście strasznie wciskali mi wszędzie większe wersje Doblo, Partner czy Berlingo bo wejdą nowe modele i mają korzystne rabaty. Jednak w tym czasie bliźniaki bardzo przypadły mi do gustu i nie było już mowy o innych. Musiałem wybrać tylko najkorzystniejszą ofertę, zaliczyłem ponad 10 salonów i tyle samo jazd próbnych. Peugeot odpadł na starcie, nie mogą dac korzystnej ceny, nawet katalogów nie mają jeszcze. Citroen już lepiej, ale jednak było kilka uwag, pierwsza sprawa to wyposażenie dodatkowe w tym głupkowate pakiety które eliminują montaż innych rzeczy (np pakiet komfort który ma w zestawie podkładke na dokumenty a ona wyklucza montaż poduszki pasażera), druga sprawa to fatalna obsługa która razi (łaskę robią z wszystkim, nawet że się odezwą) no i co za tym idzie jak się później dowiedziałem serwis wychodzi drożej od Fiata i są podobne problemy jak z dealerami w salonie, czyli odburkiwanie na wszystko... Ostatnia istotna sprawa to silniki HDi mułowate w tym aucie, spalanie według komputera większe od Fiata. To wszystko sprawiło, że skupiłem się na Fiacie.

Co mnie przekonało:
- silnik dynamiczniejszy, mniejsze spalanie i można bez problemu podkręcić do ponad 90KM co daje już frajdę z jazdy
- serwis, co było dla mnie ogromny zaskoczeniem. Przegląd, kosztuje 450zł z czego 100zł robocizna a 350zł części. Tutaj właśnie to zaskoczenie, można przywieść swoje części itd, wtedy płaci się tylko za robociznę 100zł !!!
- brak pakietów wyposażenia, każda rzecz wybierana jest oddzielnie więc można dokładnie uzbroić auto w to co się chce
- przystępna cena

Skończyło się na tym, że zadatkowałem Fiata Fiorino - teraz pozostaje mi czekać do 3 miesięcy, aż dotrze do Polski.

ps. dla informacji innych Fiat wycofał się z produkcji Fiorino w kolorze pomarańczowym (podobno zbyt małe zainteresowanie jest tym kolorem).

Troszkę się opisałem, ale może komuś to pomoże i uniknie niepotrzebnego chodzenia po salonach.


Wto, 15.04.2008, 12:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Szkoda że nie będzie już tego pomarańczowego, bo wygląda dużo lepiej np niż zielony. Napisz jeszcze coś o wyposażeniu jakie wybrałeś i czy masz drzwi przesuwne po obu stronach pojazdu.

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Wto, 15.04.2008, 16:59
Profil

Postów: 4
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
No niestety kolor ciekawy, ale juz nie dostępny. Chociaż w zamian za jego brak dostałem w tej samej cenie metalik - ciemny grafit - prawie czarny ;) więc jestem zadowolony

Dokładny opis auta:
Fiat Fiorino Cargo (furgon) 1,3 Multijet

WaĹĽniejsze wyposaĹĽenie:
- elektryczne lusterka i szyby
- boczne drzwi przesuwne prawe
- tylne drzwi przeszklone z podgrzewanÄ… szybÄ… i wycieraczkÄ…
- światła przeciwmgielne
- zamek centralny z oddzielnÄ… blokada przestrzeni Ĺ‚adunkowej + dead locking
- zamykany schowek
- tapicerka elegant
- przegroda z szybÄ…
- regulacja wysokości i lędźwia fotela kierowcy + podłokietnik
- przeszklenie drugiego rzędu (drzwi przesuwne i druga strona)
- autoalarm
- klimatyzacja manualna
- poduszka pasaĹĽera
- czujnik parkowania
- podłoga przestrzeni ładunkowej z PVC

Cena za takiego Fiata niecałe 52 000zł brutto, więc cena wyszła jak za podstawową wersję Elegant bez dodatków. W salonach Citroen 53 800zł brutto (bez poduszki pasażera, alarmu i przeszklenia drugie rzędu), w Peugeot 57 600zł (bez poduszki pasażera i przeszklenia drugiego rzędu).

Ponieważ wersja jest dość wyszukana, muszę czekać do 3 miesięcy na ten samochód. Zadatek 5% ceny katalogowej.


Ostatnio edytowany przez skoopi, Wto, 15.04.2008, 21:52, edytowano w sumie 1 raz

Wto, 15.04.2008, 18:08
Profil

Postów: 4
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Aha drzwi przesuwne lewe blaszane, gdyby ktoś chciał kosztują 1200zł ale mi są zbędne więc nie brałem


Wto, 15.04.2008, 18:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
No to naprawdÄ™ wyposaĹĽenie bardzo dobre. Jest wszystko co potrzebne, prawdÄ™ mĂłwiÄ…c jest lepiej wyposaĹĽony niĹĽ nie jeden samochĂłd klasy B.

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Wto, 15.04.2008, 19:47
Profil

Postów: 4
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
No i wkońcu samochód trafił w moje ręce. Auto przyszło z Turcji miesiąc wcześniej jak planowano. Mam go w tym momencie 2 tygodnie, chciałem troche nabić mu przebiegu zanim podziele się uwagami. Wszystko bardzo fajnie tylko martwi mnie spalanie, tzn jest trochę inne jak podaje producent. Z pierwszego baku wyszlo mi srednie spalanie 5,4l (3/4 trasa, 1/4 miasto Kraków i ogromne korki, klimatyzacja jak narazie żadko używana). Powiecie że to dobry wynik, ale hmm puki co to ja go docieram - jazda na obrotach 1500-2500, bardzo żadko do 3000. Staram się też nie przekraczać 100km/h więc już przez to powinien mniej palić...jak zaczne jeździć normalnie to dojdzie do 7litrów? W salonie powiedzieli mi że nawet do 8000km silnik sie uklada i spalanie napewno spadnie, tylko ciekawe ile w tym prawdy...czy ktoś może wypowiedzieć się na ten temat (silnik diesla 1,3 75KM). W tym momencie mam niecale 1300km przejechane i srednie spalanie według komputera 5,5l - jutro zatankuje bo juz prawie rezerwa więc sprawdzimy wynik... (komputer raczej pokazuje prawde, przedstem wyszlo mi 5,4l i na komputerze bylo to samo). Może nie chciałem żeby auto paliło 3,8 po trasie jak podaje Fiat, ale liczyłem na to że średnie spalanie zejdzie poniżej 5l. Narazie jestem troszkę rozczarowany, ale i tak widziałem się niedawno z innym właścicielem takiego auta i jemu komputer wskazuje średnie 8,5l (miał przejechane dopiero ok 100km) więc mnie to troche pocieszylo :)

Wracając do reszty potwierdziło się to co pisałem wcześniej - samochód bardzo wygodny w prowadzeniu, dobrze się trzyma drogi na zakrętach, narazie nie próbuje jakie ma osiągi ale widać że z wyprzedzaniem problemów nie będzie miał - zwinnie przyspiesza, a turbinka chwyta już od 1750 więc nie trzeba manewrować za dużo biegami. Jak dla mnie wbrew temu co nie którzy pisali silnik jest raczej cichy i szybko chwyta temperature (może to przez dodatkowo założony jest pakiet skandynawski który przyspiesza grzanie się silnika - to już w zimie da się dopiero przetestować).

Znalazłem jednak kilka mankamentów - włącznik świateł mijania (przy włączaniu kierunku w prawo już kilka razy przełączyłem przypadkiem światła mijania na postojowe), szyba przednia jest bardzo fajnie wygęta ale wycieraczki mają problem z zebraniem wody w jej górnej części, klamki wewn są na wysokości kolan, za każdym razem kolanem od razu rygluje drzwi (nie potrzebna jest opcja zamykania drzwi po ruszeniu ;) To są takie pierdułki ale według mnie nie dopracowane...

Prosił bym o wypowiedzi i uwagi na temat docierania tego silnika,spalania i spadku spalania po dotarciu...za co z góry dziękuje


Czw, 26.06.2008, 17:45
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5418
Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Samochód: Bravo T-Jet
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Spalaniem się nie przejmuj czytałem opinie osób które mają ten sam silnik w GP i też na początku więcej palą jednak z czasem spalanie będzie coraz mniejsze.

_________________
Alfa Romeo
Fabricca Italiana Automobili Torino

Fan włoskich samochodów od zawsze na zawsze


Pią, 27.06.2008, 13:58
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Fiat Fiorino Qubo
Image Image Image Image Image
Cytuj:
Auto właśnie „wjeżdża" do polskich salonów - cena wersji podstawowej to 39 990 złotych. Auto, dzięki swoim kompaktowym wymiarom, jest królem miejskiej dżungli, potrafi wcisnąć się praktycznie wszędzie. Manewrowanie ułatwia średnica zawracania poniżej 10 metrów. Qubo mierzy na długość 3959 mm, na szerokość 1716 mm a na wysokość 1735 mm.

Pojazd ma łączyć w sobie cechy typowego „mieszczucha" jak również minivana - wnętrze zaprojektowane zostało w taki sposób aby zapewnić podróżującym komfort nawet na dłuższych dystansach. Bagażnik ma pojemność 330 litrów, po złożeniu i wyjęciu tylnej kanapy wartość ta wzrasta ponad 7 razy - do równych 2500 litrów. Dostęp do wnętrza zapewnia para bocznych przesuwanych drzwi i tylna klapa.

Do wyboru są trzy wersje wyposażenia: Fresh, Active i Dynamic. Już podstawowe wyposażenie jest zadowalające. Obejmuje ono między innymi ABS razem z EBD (elektroniczny rozdzielacz siły hamowania), przednie i boczne poduszki powietrzne, przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczami i ograniczonym napięciem, hydrauliczne wspomaganie kierownicy, centralny zamek sterowany pilotem i elektrycznie sterowane szyby przednie. Dodatkowo wersja Active wyposażona jest w fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz części lędźwiowej, a także podłokietnik przedni. W Fiorino Qubo w wersji Dynamic można poczuć się już naprawdę luksusowo. Pozwoli na to klimatyzacja z filtrem przeciwpyłkowym, radioodtwarzacz CD z MP3, elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne czy dzielona tylna kanapa.

WyposaĹĽenie dodatkowe obejmuje 16 calowe felgi z lekkich stopĂłw, relingi dachowe, podgrzewane fotele czy czujniki parkowania. System Blue&Me czy zautomatyzowana skrzynia Dualogic to kolejne elementy z listy opcji.

Fiorino Qubo może być napędzany przez jeden z dwóch silników do wyboru. Pierwszy to 1,4 litrowy motor benzynowy osiągający 73 KM, drugi to 1,3 litrowy diesel Multijet o mocy 75 KM ( można zamówić do niego filtr cząstek stałych). Przeglądy okresowe wydłużono do 30 000 kilometrów.

http://www.auto-motor-i-sport.pl/wiadom ... -2678.html

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Wto, 22.07.2008, 9:52
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 6186
Miejscowość: Jarosław
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Peugeot Bipper Tepee
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
mojeauto.pl

_________________
http://picasaweb.google.pl/gibki8/Depec ... z11022010#
https://picasaweb.google.com/gibki8/Col ... onNarodowy



Życie jest zbyt krótkie żeby jeździć dieslem!!


Pią, 03.04.2009, 15:39
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Myślałem, że po pierwszej generacji A-klassy już żadne auto nie wywróci się w teście łosia ... a jednak ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVd ... r_embedded

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Pon, 26.04.2010, 15:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 8586
Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Kobi napisał(a):
Myślałem, że po pierwszej generacji A-klassy już żadne auto nie wywróci się w teście łosia ... a jednak ;)

http://www.youtube.com/watch?v=bCmB0UVd ... r_embedded


Po drodze byla jeszcze wywrotka Logana :wink: A w tym materiale cos tam mowia o ESP, akurat po szwabsku nie umiem, i moze Citroen nie mial ESP? Bo Fiat przejechal, tylko Citroen sie wyjechal :>

_________________
Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni
Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu!
La vita è troppo corta per non guidare italiano!

Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?


Pon, 26.04.2010, 16:57
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23638
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Citroën Nemo nie przeszedł testu łosia – PSA planuje wprowadzenie ESP


Cytuj:
W teście przeprowadzonym przez niemiecki ADAC Nemo miało za zadanie ominąć przeszkodę przy prędkości 80 km/h. Nie udało się.

Testowany egzemplarz podczas wykonywania manewru wywrócił się na dach. Zbudowany na tej samej płycie podłogowej Fiat Qubo przeszedł test pozytywnie. Według badających sukces Fiata wynika z zastosowania układu ESP, który jest dostępny w niektórych wersjach wyposażenia, a zupełnie nieosiągalny w produktach PSA.

W związku z negatywnym wynikiem testu, PSA zapowiada wprowadzenie układu ESP do Citroëna Nemo i Peugeota Bippera najpóźniej jesienią 2011 roku. Ze względów bezpieczeństwa nie przeprowadzano testu Bippera, ale w związku z identyczną konstrukcją jak u bratniego Citroëna, wyciągnięto jednoznaczne wnioski.


Źródło: auto-motor-i-sport.pl

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Śro, 28.04.2010, 19:10
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 24507
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Zamiast konstruować lepsze samochody montujmy ESP korygujące niedociągnięcia, wypas.

_________________
| pajacyk.plpolskieserce.pl | Kliknij raz dziennie. Codziennie.


Śro, 28.04.2010, 20:24
Profil

Postów: 1
Post Re: Nowe Fiat Fiorino, Peugeot Bipper i Citroen Nemo (2007)
Witam, koledzy jestem teraz na etapie kupna takiego autka (blaszanki) proszę o uwagi bo widzę że co niektórzy takie użytkuja bo naprawde nie mam pojęcia jaki wybrać z góry dzięki wielkie za pomoc uwagi tutaj lub na maila janek2117@wp.pl


Sob, 09.10.2010, 12:43
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 97 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4, 5


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018