Obecny czas: Sob, 11.05.2024, 3:51




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 
2012 Iveco Daily FL 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 454
Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
Post 2012 Iveco Daily FL
Image

Zdjecie zjumane z autoblog.com

Jak widac na zdjeciu przypudrowano zmarszczki, ale tez beda nowe silniki zgodne z EURO V i filtry czasteczek stalych i tym podobne kretynizmy drenujace kieszen obywatela :(


Śro, 05.10.2011, 21:25
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: Iveco Daily FL 2012 Wlochy
Pała za jakość tematu, choć faktyczne, zdjęć jest nie za wiele w necie.

Image

Image
Cytuj:
The commercial vehicle is now powered by a new PT Industrial 3.0-litre Euro 5 Diesel engine, which has an output of 205 hp and 470 Nm of torque. Those who are concerned about the environment and would want less emissions can choose the FPT Industrial 2.3-litre engine that benefits from a boost in engine torque to 320 Nm.[...] Standard equipment will include the new ESP 9 safety system with active sensors and comprises ABS (anti-lock brakes), EBD (electronic brake force distribution), ASR (traction control), MSR (engine speed management to control engine over-run braking), ESP (stability control), HBA (hydraulic brake assist) to ensure emergency braking is as effective as possible, Hill Holder, LAC (load adaptive braking control), TSM (trailer sway mitigation), HRB (hydraulic rear wheel brake boost), HFC (hydraulic brake fade compensation), RMI (roll movement intervention) and ROM (roll over mitigation).

4wheelsnews
Cytuj:
Jesteśmy w przededniu wprowadzenia na rynek najnowszej ewolucji ulubionego środka transportu w branży transportu profesjonalnego. Iveco Daily, sprzedawany w każdej części świata, zawdzięcza swoją sławę ponad 2 milionom sprzedanych pojazdów. Nowy lekki samochód użytkowy Iveco, który zostanie wprowadzony na rynek we wrześniu 2011 roku będzie nadal posiadać cechy, które były źródłem jego sukcesu w branży transportu zawodowego. Od samego początku Daily był prawdziwym pojazdem użytkowym z samodzielną ramą podwozia, zbudowanym z myślą o łatwej zabudowie oraz o niezawodności, ekonomiczności i ekologii, z korzyścią dla firm transportowych oraz logistycznych. W transporcie krajowym, w centrach miast, gdzie istnieje potrzeba realizowania szybkich dostaw, w przewozach regionalnych, a także w trudnych zastosowaniach terenowych, Daily jest od długiego czasu najczęściej wybieranym lekkim pojazdem użytkowym.

Najnowsza wersja Daily posiada wszystkie cechy, które przyczyniły się do zdobycia popularności przez pojazd tj. wytrzymałość, niezawodność, wydajność, wszechstronność, które Iveco nieustannie doskonali. W efekcie nowy Daily będzie oferowany z nowymi, wysokowydajnymi silnikami, o większej mocy; udoskonalonymi zarówno pod względem ekonomiki jak i ekologii.

Powodem do dumy jest 3 litrowy silnik dieslowski produkcji FPT Industrial, zgodny z normą emisji spalin Euro 5, o najwyższej w swojej klasie mocy znamionowej wynoszącej 205 KM (150 kW) oraz potężnym momencie obrotowym wynoszącym aż 470 Nm. Dzięki wprowadzeniu podwójnej turbosprężarki, zwartej budowie oraz niskiej bezwładności, udało się osiągnąć szybką i dynamiczną reakcję silnika przy niskiej prędkości obrotowej. Większa jednostka zapewnia silnikowi maksymalne osiągi, wysoki moment obrotowy oraz dużą moc przy niskim poziomie emisji spalin i niskim zużyciu paliwa. W przypadku tych wersji Nowego Daily, które są zaliczane do kategorii „heavy duty” (homologacja zgodna z Dyrektywą 2005/55) oraz wersji Natural Power, został utrzymany certyfikat zgodności z normą czystości spalin EEV (Enhanced Environmentally friendly Vehicle), która jest nadal najbardziej pod tym względem restrykcyjną normą w Europie.

2,3 litrowy silnik FPT Industrial ma zwiększony moment obrotowy do 320 Nm oraz posiada nowy wielostopniowy system wtrysku paliwa Multijet II, który optymalizuje proces spalania, przynoszą godne odnotowania korzyści takie jak niższy poziom hałasu wytwarzany przez sam silnik, niższe zużycie paliwa oraz niższa emisja spalin.

Technologia redukcji emisji spalin w silnikach dieslowskich to nadal zaawansowany układ EGR z udoskonalonym sterowaniem, zapewniającym dokładną dystrybucję zawracanych gazów pomiędzy cylindry silnika oraz filtr cząstek stałych (DPF) w standardzie. Architektura układu wydechowego i logika działania układu EGR zostały zoptymalizowane ze zwróceniem szczególnej uwagi na cykl jazdy miejskiej.

W Nowym Daily, poszanowanie środowiska naturalnego idzie w parze z poszanowaniem innych użytkowników dróg co przejawia się w tym, że inżynierowie Iveco zastosowali w nowym pojeździe aktywne środki bezpieczeństwa, które pomagają zmniejszyć liczbę wypadków na drogach. W nowym pojeździe wprowadzono światła dzienne, a także nową funkcjonalność w postaci świateł przeciwmgielnych na zakrętach, które zapewniają kierowcom nowych pojazdów użytkowych Daily to, że widzą i są dobrze widziani.

W standardowym wyposażeniu nowego Daily można również znaleźć nowy układ bezpieczeństwa ESP 9 z aktywnymi czujnikami, który zawiera układ ABS oraz układ EBD (elektronicznego rozdziału siły hamowania), układ ASR (układ kontroli trakcji), układ MSR (zarządzanie prędkością obrotową silnika, aby kontrolować operację hamowania silnikiem przy nadmiernej prędkości obrotowej), układ ESP (kontrola stabilności), HBA (hydrauliczny asystent hamowania gwarantujący maksymalnie skuteczne hamowanie w nagłych sytuacjach), układ umożliwiający zatrzymanie pojazdu na wzniesieniu (Hill holder), układ LAC (sterowanie siłą hamowania w zależności od obciążenia ładunkiem), układ TSM (ograniczanie kołysania przyczepy), układ HRB (hydrauliczne wspomaganie hamowania na tylnych kołach), układ HFC (hydrauliczny układ kompensacji zmniejszenia siły hamowania przy zjawisku fadingu), układ RMI (zapobiegający utracie stabilności) oraz układ ROM (zapobiegający przewróceniu).

Jeśli chodzi o dostępność modelu Nowy Daily nadal będzie obecny we wszystkich segmentach pojazdów użytkowych o DMC od 2,8t do 7.0t, pozwalając przewozić masę użyteczną do 4,7 t, a w przypadku furgonu, oferowana jest przestrzeń ładunkowa do 17,2m3 w ośmiu wariantach, co powoduje, że Nowe Daily jest liderem w swojej klasie. Nowy Daily nadal jest oferowany z pełną gamę silników, w tym z silnikiem na gaz ziemny i z napędem elektrycznym.

W kabinie kierowy zwiększono komfort jazdy w tym m.in. udoskonalono regulowaną kolumnę kierownicy oraz zwiększono zakres regulacji fotela kierowcy i pasażera.

Nowy pojazd użytkowy Daily potwierdza wartości, które ma w genach “wytrzymałość i profesjonalizm”, podkreślając swoją ekonomiczność i ekologiczność, wprowadzone w ostatniej wersji z 2009 roku, której sprzedano ponad 100 000 sztuk na przestrzeni ostatnich dwóch lat. Nowy Daily jest kolejną konkretną odpowiedzią na potrzeby kierowców i firm przewozowych, poszukujących innowacji technicznych zapewniających zrównoważoną mobilność, bez kompromisu pod względem osiągów, niezawodności i wytrzymałości. Nowy pojazd użytkowy Iveco Daily jest bez wątpienia wynikiem procesu nieustannego doskonalenia i żadne zadanie przewozowe nie jest dla niego zbyt trudne. Jest to prawdziwy bohater, podobnie jak kierowca, któremu będzie towarzyszył w codziennych działaniach.

iveco.pl


4wheelsnews

VIDEO 1

VIDEO 2

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Czw, 06.10.2011, 8:08
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 454
Miejscowość: Hexagon
Samochód: SD4, CDI V6, HDI 1,4
Post Re: 2012 Iveco Daily FL
Pala czy nie sam sobie odpowiedziales - zdjec duzo niema - a pozatym na tym forum sa duzo lepsze kwiatki, ale mniejsza z tym.

Zdjecia znalazlem przypadkiem poniewaz bede kupowal jakis furgon i szperam po sieci w celach poznawczo-porĂłwnawczych :D .

Jak narazie mam takie wnioski: Euro V od nowego roku oznacza dowsizing w sinikach (na razie skromny ale jednak) i podwĂłjne turba, filtry czasteczek ktore na pewno podwyzsza awaryjnosc tychze silnikow ale w zamian zmniejsza im przebiegi :)
Spalanie sie jakos nie wiele zmienia, choc to zrozumiale - taniej zalozyc filtry i elektronike na silnik (za ktore i tak ktoś zaplaci) niz skonstruowac mniej paliwozerny (tutaj trzeba wydać). Pisze to jako potencjalny klient.


Czw, 06.10.2011, 10:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 28
Miejscowość: Poddębice
Samochód: Brak :(
Post Re: 2012 Iveco Daily FL
Fajny... te lampy mi sie podobają ... :wink: ale w środku.. masakra... :/


Śro, 09.11.2011, 20:39
Profil

Postów: 28
Post Re: 2012 Iveco Daily FL
Coraz ładniejsze to Iveco ale środek faktycznie topór i 0 ergonomii.. jeszcze ta niska szyba, ktoś wysoki chyba musi się schylać żeby widzieć drogę :lol:

_________________
Komfortowy i bezpieczny przewóz osób z busy Kraków i wynajem busów Kraków. To nasza pasja!


Nie, 23.12.2012, 22:17
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 5 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018