|
|
Obecny czas: Pią, 29.03.2024, 13:47
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
kulikowski
Postów: 7383 Miejscowość: Warszawa
|
1977-1988 Honda Acty I
Cytuj: Honda Acty I to mały mikrovan występujący w różnych wersjach nadwoziowych: pickup, van, mikrobus, podwozie przeznaczone dla zabudowy. Dane techniczne: Producent: Honda, Japonia Okres produkcji: 1977-1988 Typy nadwozi: furgon skrzyniowy (pickup) podwozie do zabudowy Liczba drzwi: 2-3 Liczba miejsc: 2-4 Silnik: rzędowy, 2-cylindrowy Pojemność skokowa: 545 ccm Moc maksymalna: 28 KM (21 kW) przy 5500 obr/min Maksymalny moment obrotwy: 44 Nm przy 4400 obr/min Skrzynia biegów: mechaniczna, 4-biegowa, zsynchronizowana Rodzaj napędu: silnik umieszczony podłużnie pomiędzy osiami pojazdu, napędza koła tylne Zawieszenie przednie: niezależne, sprężyny śrubowe Zawieszenie tylne: oś sztywna, resory wzdłużne Hamulce: hydrauliczne, dwuobwodowe Ogumienie: 5,00×10" Długość: 3195 mm Szerokość: 1395 mm Wysokość: 1895 mm Rozstaw osi: 1870 mm Rozstaw kół przednich: 1200 mm Rozstaw koł tylnych: 1210 mm Prześwit: 185 mm Długość przestrzeni ładunkowej: 1735 mm Szerokość przestrzeni ładunkowej: 1230 mm Wysokość przestrzeni ładunkowej: 1260 mm Masa własna: 715 kg Ładowność: 580 kg Masa całkowita: 1295 kg Pojemność zbiornika paliwa: 28,5 l Pojemność przestrzeni ładunkowej: 2,3 m3 Prędkość maksymalna: 95 km/h Zużycie paliwa: 6,3 l/100 km (średnio) Średnica zawracania: 6,85 m (C) Favcars.com Motorstown.com Wikipedia Hondaoldies.de Flickr.com OSSOWSKI Antoni - Samochody dostawcze i minibusy; Wydawnictwa Komunikacji i Łączności, Warszawa, 1992
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Czw, 04.10.2012, 2:20 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
A to własna konstrukcja Hondy, czy np. kopia np. z Suzuki?
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Czw, 04.10.2012, 7:59 |
|
|
LONT
Postów: 117
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Wydaję mi się, że kiedyś czytałem, że to własna konstrukcja Hondy, tylko że przepisy dotyczące keivanów były tak sprecyzowane, że te busiki musiały po prostu tak wyglądać. Jednak nie jestem pewien tej informacji.
|
Czw, 04.10.2012, 9:26 |
|
|
Alfisti4ever
Postów: 8586 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Ciekawe, że klamka tylnych drzwi jest na środku
_________________ Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu! La vita è troppo corta per non guidare italiano!
Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?
|
Czw, 04.10.2012, 20:18 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
smaczek stylistyczny, podobnie jak dwa wlewy paliwa(drugi to może LPG? )
|
Czw, 04.10.2012, 20:24 |
|
|
SvarteVidder
Postów: 118
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Gangnam style Swoją drogą ta klamka na środku drzwi paradoksalnie może była nawet wygodniejsza, a w razie kataklizmu takie oderwane drzwi mogły posłużyć za tarczę.
_________________ Polak potrafi Jeden z powodów, dlaczego stare jest piękne
|
Pią, 05.10.2012, 1:04 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Witamy na forum Dobre, z tą tarczą Le Cobusier napisał(a): dwa wlewy paliwa a może na jakiś inny płyn eksploatacyjny, np. płyn do psiukaczy?
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pią, 05.10.2012, 8:31 |
|
|
SvarteVidder
Postów: 118
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Ja również witam Takie wolne skojarzenie z tą tarczą
_________________ Polak potrafi Jeden z powodów, dlaczego stare jest piękne
|
Pią, 05.10.2012, 18:24 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Cytuj: drzwi mogły posłużyć za tarczę i to bardzo kiepską, bo blachy cienkie
|
Pią, 05.10.2012, 20:12 |
|
|
Leszekr
Postów: 10
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Witam Jestem właścicielem takie Hondy od 1990 roku! Auto bardzo bardzo wdzięczne. Ogromna szkoda ze nie mam mozłiwości nabycia części do niej:( Co do klapek po bokach, jedna służy do nalewania benżyny, druga do dolewek oleju!
|
Pią, 26.10.2012, 18:04 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Witam na forum . Mogę mieć do ciebie parę pytań. Czy twoje auto to wersja lewostronna, i jak znalazło się ono w Polsce?
|
Pią, 26.10.2012, 19:37 |
|
|
Leszekr
Postów: 10
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Le Cobusier napisał(a): Witam na forum . Mogę mieć do ciebie parę pytań. Czy twoje auto to wersja lewostronna, i jak znalazło się ono w Polsce? Pewnie pytaj o co chcesz:) Tak moja Honda to anglik miała kierownice po lewej stronie. Na początku lat 90 rodzice chcieli zamienić maluszka na jakiegoś mikrovana. Nie było to łatwe, bo mało kto wtedy sprowadzał auta, panowała powszechna opinia że lepiej polskie auto bo do zagranicznego o częsci trudno. Pewnego dnia dostaliśmy cynk od znajomych, że wiedzą o osobie która ma takie auto i służy mu do jazd na odcinku Anglia - Polska! Okazało się, ze auto jest do kupienia. Decyzja była krótka - bierzemy. Ryzyko było dość spore bo już wtedy o części zamienne było trudno(przynajmniej w Polsce) a i autko nie było w najlepszym stanie. Tylko raz, jedyny raz widziałem drugi egzemplarz w polsce, pewnie i dziś to jedyny egzemplarz w naszym kraju. Cała rodzina darzy wielkim uczuciem Hondę. Żałujemy, że tak trudno nabyć do niej części. Gdyby udało się nabyć cały silnik z pewnościa autko zostało by jeszcze z nami na długie lata! Na koniec takie foto podglądowe naszej Hondy http://imageshack.us/photo/my-images/339/img2099az.jpg/
|
Sob, 27.10.2012, 9:37 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Dzięki za dokładniejsze informacje. Szkoda, że auto gnije tylko z powodu braku części zamiennych. Nie myślałeś o wstawieniu innego silnika np: od Tico albo Suzuki SuperCarry(to chyba podobna konstrukcja) ? Polonez z pierwszego planu jest we wzorowym stanie, do tego Borewicz-fajny oldtimer
|
Sob, 27.10.2012, 13:15 |
|
|
Leszekr
Postów: 10
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Le Cobusier napisał(a): Dzięki za dokładniejsze informacje. Szkoda, że auto gnije tylko z powodu braku części zamiennych. Nie myślałeś o wstawieniu innego silnika np: od Tico albo Suzuki SuperCarry(to chyba podobna konstrukcja) ? Polonez z pierwszego planu jest we wzorowym stanie, do tego Borewicz-fajny oldtimer Tu cie zaskoczę. Honda nadal jeździ, jest sprawna lecz kondycja silnika niestety jest coraz gorsza, trochę tu zawinił poprzedni właściciel:( Co do borewicza to oddzielny temat, to moje oczko w głowie, ma przebieg 57 tyś km:)
|
Sob, 27.10.2012, 15:35 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Napisz o "Borewiczu" w naszym garażu..., o Hondzie zresztą też viewforum.php?f=26
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Sob, 27.10.2012, 21:16 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Cytuj: Co do borewicza to oddzielny temat, to moje oczko w głowie, ma przebieg 57 tyś km:)
57 tyś km i pewnie ponad 30 lat Wygląda jak fabrycznie nowy. Auto jest od początku w twojej rodzinie? Jak udało Ci się utrzymać auto w takim stanie.
Ostatnio edytowany przez Le Cobusier Nie, 28.10.2012, 21:26, edytowano w sumie 2 razy
|
Nie, 28.10.2012, 17:11 |
|
|
Alfisti4ever
Postów: 8586 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Le Cobusier czy Ty czytasz te posty czy tylko zdjęcia oglądasz W drugim swoim poście w tym temacie Leszekr pisze skąd się to auto wzięło Leszekr napisał(a): Tak moja Honda to anglik miała kierownice po lewej stronie. Na początku lat 90 rodzice chcieli zamienić maluszka na jakiegoś mikrovana. Nie było to łatwe, bo mało kto wtedy sprowadzał auta, panowała powszechna opinia że lepiej polskie auto bo do zagranicznego o częsci trudno. Pewnego dnia dostaliśmy cynk od znajomych, że wiedzą o osobie która ma takie auto i służy mu do jazd na odcinku Anglia - Polska! Okazało się, ze auto jest do kupienia. Decyzja była krótka - bierzemy. Ryzyko było dość spore bo już wtedy o części zamienne było trudno(przynajmniej w Polsce) a i autko nie było w najlepszym stanie. Tylko raz, jedyny raz widziałem drugi egzemplarz w polsce, pewnie i dziś to jedyny egzemplarz w naszym kraju. Cała rodzina darzy wielkim uczuciem Hondę. Żałujemy, że tak trudno nabyć do niej części. Gdyby udało się nabyć cały silnik z pewnościa autko zostało by jeszcze z nami na długie lata!
_________________ Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu! La vita è troppo corta per non guidare italiano!
Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?
|
Nie, 28.10.2012, 19:47 |
|
|
Le Cobusier
Postów: 2188
|
Re: 1977-1988 Honda Acty I
Cytuj: Le Cobusier czy Ty czytasz te posty czy tylko zdjęcia oglądasz Ja przeczytałem, ty chyba trochę się rozpędziłeś... Cytuj: Co do borewicza to oddzielny temat, to moje oczko w głowie, ma przebieg 57 tyś km:) Nie chodziło mi o Hondę. Zwiększyłem cytat, który zapewne wprowadził cię w błąd.
|
Nie, 28.10.2012, 21:21 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 18 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |