Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Nysa vs żuk ;)
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=21&t=4655
Strona 2 z 4

Autor:  spider [ Pią, 01.04.2005, 19:29 ]
Temat postu: 

Żuka, bo Nysa mi się nie spodobała na drugim zdjęciu...

Autor:  Sonsiatt [ Sob, 02.04.2005, 7:05 ]
Temat postu: 

Ja kiedys myslalem o zakupie Nyski i jej odrestaurowaniu.Nowa blaszka,jakis diselek od M-B.Obnizone zawieszenie i milutkie kapcie.Ale niestety na razie nie wypalilo.Poczekam jeszcze to moze cos sie ruszy. :wink: Daje swoj glos wlasnie na Nyske ze wzgledu na sentyment. :wink:

Autor:  markus [ Śro, 06.04.2005, 9:39 ]
Temat postu: 

Obydwa te auta to prawdziwy hardcore ale większy show odstawia chyba Żuk , hehehehe.

Autor:  madstan [ Sob, 02.07.2005, 21:14 ]
Temat postu:  Nysa de best

głosuje na nyse bo jest ładniejsza. Żuk ma identyczny silnik i inne podzespoły ale mi sięnie podoba. A i jeszcze szukam jakiejś strony z poradami technicznymi dla nysy jak ktoś ma to niech się odezwie

Autor:  Cheetah [ Nie, 03.07.2005, 7:39 ]
Temat postu: 

Głos na Żuka. Jak ja dobrze pamiętam, gdy to raz jechałem tym autem (wersja pickup) w szoferce. Siedzenia były drewniane. Po wyjściu miałem obolałą ---- i odcisk wyżłobienia "2003" (ktoś wyzłobał).

Autor:  polac [ Czw, 14.07.2005, 20:42 ]
Temat postu: 

Ja głosuje na zuczka bo jakies dwa mieśiace temu mialem dwa i obydwa na chodzie.Jeden niestety juz poszedł na zyletki:(:(

Autor:  kenji [ Pią, 12.08.2005, 23:23 ]
Temat postu: 

Żuk - za ponadczasowa sylwetke :D i za w ogole jakis sentyment doń...

Autor:  kielek [ Czw, 06.10.2005, 18:48 ]
Temat postu: 

522 Furgon 522 mikrobus
Silnik Benzynowy M-20 Benzynowy S-21
Liczba cylindrĂłw / zaworĂłw 4 / 8
Pojemność skokowa [cm3] 2120
Stopień sprężania 7,5:1
Moc maksymalna [KM / kW / obr] 70 / 51.5 / 4000
Maksymalny moment obrotowy [Nm / obr] 147 / 2500
Przełożenia biegów [I / II / III / IV / R] 3,11 / 1,77 / 1,00 / - / 3,74 3,75 / 3,37 / 1,48 / 1 / 3,75
Prędkość maksymalna [km/h] 95 100
Masa własna [kg] 1565 1735
Ładowność [kg] 900 765
Długość / szerokość / wysokość [mm] 4500 / 1780 / 2235
ZuĹĽycie paliwa - miasto 17,5 l/100 km 17,5 l/100 km
ZuĹĽycie paliwa - 70 km/h 16,8 l/100 km 13 l/100 km
ZuĹĽycie paliwa - 90 km/h 18 l/100 km 16,5 l/100 km

nysa rulez . moj ojciec kiedys mial zuka , i to starego 3 biegowego , jego kumpel mial nyse i zawsze uwazalem ze ladniejsza


EDIT:
a oto zuk
A03 A06
Silnik Benzynowy M-20 Benzynowy S-21
Liczba cylindrĂłw / zaworĂłw 4 / 8
Pojemność skokowa [cm3] 2120
Stopień sprężania 6,8:1 7,5:1
Moc maksymalna [KM / kW / obr] 57 / 42 / 3600 70 / 51.5 / 4000
Maksymalny moment obrotowy [Nm / obr] 115 / 2200 147 / 2500
Przełożenia biegów [I / II / III / IV / R] 3,11 / 1,77 / 1,00 / - / 3,74 3,75 / 3,37 / 1,48 / 1 / 3,75
Prędkość maksymalna [km/h] 95 105
Masa własna [kg] 1475 1565
Ładowność [kg] 975 860
Długość / szerokość / wysokość [mm] 4330 / 1820 / 2150 4330 / 1820 / 2220
ZuĹĽycie paliwa - miasto 17 l/100 km 16 l/100 km
ZuĹĽycie paliwa - 70 km/h 13 l/100 km 11 l/100 km
ZuĹĽycie paliwa - 90 km/h 16,5 l/100 km 15 l/100 km


silnik m-20 jest dolnozaworowy

Autor:  Nico [ Sob, 08.10.2005, 11:00 ]
Temat postu: 

Zuk jest the best po prostu za kanciasty wyglÄ…d

Autor:  blondyn [ Pią, 09.12.2005, 19:04 ]
Temat postu: 

ja lubialem zawsze jeżdzic z tatą żukiem. Ale to była maszyna. :D

Autor:  putin [ Sob, 10.12.2005, 0:08 ]
Temat postu: 

zuk bo........ mial wiele wersji nadwozia :> no i mozna nim setke przekroczyc :twisted:

Autor:  badys [ Sob, 10.12.2005, 0:49 ]
Temat postu: 

żuk - bo jest tak kanciaty że bardziej być nie może, bo ma dynamikę równą "parapetowi" bo był z..*..y od początku, bo blacharka polega na wycięciu i wspawaniu kawałka blachy - bez profilowania, bo gwarantuje ogrom wrażeń - nawet bez licencji pilota i ma roletę na chłodnicy spuszczaną od wewnątrz łańcuszkiem stalowym no i co najważniejsze żuk czyli z angielskiego beatle a to już coś nawet vw skopiowało coś z pierwowzoru :lol:

a po za tym to oba auta sÄ… do bani

Autor:  Szakall69 [ Pon, 19.12.2005, 13:59 ]
Temat postu: 

głosuje na Nyse bo w zuku nie ma z tyłu klamki :mryellow: :mryellow:

Autor:  hiob [ Pon, 07.01.2008, 7:55 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

Ja głosuję na Nysę, bo Żukiem jeździłem. :shock: :lol: :twisted: Nysą co prawda też, ale Żukiem znacznie więcej. Dwa razy mi odpadło przednie koło podczas jazdy w tym osiągnięciu polskiej myśli technicznej. Dobrze, że się nie zabiłem, ani nikogo innego. Zwłaszcza, że jeden taki przypadek miał miejsce, gdy wyjeżdżałem spod dworcowej poczty przy Dworcu Głównym w Krakowie (pracowałem w Łączności) i koło potoczyło się w kierunku przystanku autobusowego. Na szczęście w nikogo nie udało mi się wycelować. :oops: :P


Image

(Źródło: http://polonus.livenet.pl/viewtopic.php?t=581 )

Autor:  kulikowski [ Wto, 08.01.2008, 1:18 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

Głos na Nysę. Dwie pierwsze foty nie śmigają.

Autor:  RR ltd Co. [ Czw, 10.01.2008, 21:55 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

Ja mam taka perełkę z Sieradza
Image
Image
Image
Zadbany egzemplarz zrobiony na youngtimera

Autor:  gibki8 [ Czw, 17.01.2008, 15:35 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

ja biorę Zuka za to ze można go przerobić na Zula i ma fajną kierownice. Oczywiście nie moge pozostać obojętny na temat wyposażenia Zuka. Oczywiście kurtyny i poduszki pasażera i kierowcy były standardem. Radio z MP4 zapewniało niesamowite brzmienie a opcjonalny system nagłośnienia firmy Bosze potęgował to wrażenie.

Autor:  Ice [ Czw, 17.01.2008, 16:11 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

gibki8 napisał(a):
firmy Bosze


Raczej BamBosze :lol: :twisted:

Autor:  lukaszj [ Czw, 17.01.2008, 19:39 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

Głos na Żuczka, 2,5t na pace i jedziesz, wiem z doświadczenia...

Autor:  hiob [ Czw, 17.01.2008, 20:37 ]
Temat postu:  Re: Nysa vs ĹĽuk ;)

lukaszj napisał(a):
Głos na Żuczka, 2,5t na pace i jedziesz, wiem z doświadczenia...


:roll: :?: :!: :/ No nie wiem... Jak woziliśmy "Przekrój" z drukarni, to ktoś musiał stawać na zderzaku z przodu, żeby się dało wykręcić spod rampy :oops: :P :lol: Inaczej przód autka szedł do góry i przednie koła miały raczej iluzoryczny kontakt z nawierzchnią. Ale jak już się zaczęło jechać, to nie było problemów. Tylko, że ... Nysa i Żuk miały identyczne podwozia, więc jak Żuk zabrał dwie i pół tony, to i Nysa nie miała z tym problemu. :)

Strona 2 z 4 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/