Obecny czas: Pon, 18.06.2018, 12:56




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
Reklama 

TRAMWAJE: Alicante (Walencja / Hiszpania) 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20763
Miejscowość: Zgierz / Warszawa
Samochód: Pininfarina 199
Post TRAMWAJE: Alicante (Walencja / Hiszpania)
Image
Image
Image
Image'
Ach, pojechaćby czymś takim na plażę... A widział ktoś z Was to na wakacjach? 8)
(c) urbanrail.net

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || HumorBlog.pl || Zgierskie Newsy || Mój Instagram || Najlepszy hosting


Sob, 20.01.2007, 19:11
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2380
Miejscowość: Miechów [KMI]
Samochód: FIAT Punto Evo
Post 
Nie wiem ale na moje oko to juz pare lat jezdzi i juz swiezo nie wyglada, jednak Ĺ‚adnie wyglada i komponuje sie w tych klimatach

_________________
[']Zulu - 2 X 1990 - 11 II 2007[']
PAMIĘTAMY


Nie, 21.01.2007, 13:04
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 8952
Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
Post 
ciekawe czemu takie króciutkie te "składy" .. mało ekonomiczne .. a może chętnych jest niewielu na komunikację miejską :>

_________________
instalacje elektryczne bielsko-biała Czysciwo Bielsko pralnia dywanów puławy Domy Mieszkalne Pościel dla dzieci fan alfa romeo na wieki Moderator też człowiek - nabija posty i trolluje i ch*j


Pon, 22.01.2007, 13:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
też to właśnie zauważyłem od razu,
mam wraĹĽenie,
że w zwykły autobus więcej ludzików by się napchało :roll:

a w przypadku transportu szynowego to bez sensu, bo koszty są znacznie tabory i całej infrastruktury większe

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pon, 22.01.2007, 15:56
Profil

Postów: 1621
Samochód: Leon I
Post 
pardon napisał(a):
ciekawe czemu takie króciutkie te "składy" ..

zauważ, że warszawskie tramwaje też są krótsze.. ponadto nigdy nie zauważyłem w nich tłoku :> widocznie to jest jakaś norma.. bądź przyjęto, że większość ludzi korzysta z autobusów :wink:

_________________
Jan Paweł II (18.V.1920r. - 2.IV.2005r.)


Pon, 22.01.2007, 16:08
Profil

Postów: 199
Miejscowość: Z KRAINY LATAJĄCYCH SIEKIER
Post 
Widziałem je na własne oczy, jazda nimi to przyjemność klima ruch jak gdyby płynął w powietrz i zatrzymują się przy samej plaży z przystanku prosto na plaże czysto schludnie bezpiecznie :D W Polsce nigdy tak nie będzie bo naród jest nie wychowany

_________________
BartezTK
NIE uciekajcie z miejsc wypadków DAJCIE OFIAROM,WIEKSZE SZANSE NA PRZEŻYCIE


Śro, 28.03.2007, 15:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 5917
Miejscowość: Warszawa
Post Re: TRAMWAJE: Alicante (Walencja / Hiszpania)
Image
Image
Image
Image
Image

Film:
https://www.youtube.com/watch?v=2_zK8vSGYfY

Sieć tramwaju dwusystemowego, w Alicante w Hiszpanii, liczącym 338 tys. mieszkańców.
Cytuj:
Tramwaje w Alicante (hiszp. TRAM Metropolitano de Alicante; wal. TRAM Metropolità d’Alacant) to system komunikacji pociągowo-tramwajowej, tworzący metropolitarny środek transportu na terenie miasta i Prowincji Alicante (aglomeracja Alicante oraz pas wzdłuż wybrzeża Costa Blanca), łączący w sobie cechy metra i tramwaju.

System tramwajowy w mieście i prowincji Alicante – w obecnej formie – zaczęto tworzyć w 1999, na bazie istniejącej tu wcześniej kolei wąskotorowej Trenet de la Marina, a pierwszy odcinek z regularną linią otwarto 15 sierpnia 2003. Aktualnie tworzy ją 5 linii w 6 strefach biletowych. W centrum miasta Alicante – gdzie zbiegają się wszystkie linie – tramwaje poruszają się pod ziemią, a przystanki przypominają stacje metra.

W 2008 przewozy osób Tram Metropolitano de Alicante wzrosły o 45% w stosunku do lat ubiegłych. Powodem tak znacznego wzrostu jest przedłużenie linii w centrum miasta oraz elektryfikacja odcinka torów do Benidormu, co wiązało się z zagęszczeniem taktu pociągów. Na odcinku Alicante – Benidorm pociągi kursują co 30 minut, jako tramwaj dwusystemowy.

W ofercie (zwłaszcza dla turystów) przygotowano m.in. bilety pojedyncze: na jeden przejazd (billete sencillo) lub „tam i z powrotem” (billete de ida y vuelta). Dostępne są również karnety na 10-, bądź 30 przejazdów (Bono 10, Bono 30), z których może korzystać więcej niż jedna osoba.

Charakterystyka:
Rodzaj transportu: tramwaj
Data uruchomienia: 13 marca 1999
Właściciel: Generalitat Valenciana
Operator Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana
Długość torowisk 111 km (2016)
Całkowita długość linii: 127 km (2016)
Liczba linii: 5 (2016)
Dzienna liczba pasażerów: 20 000
Szerokość toru: 1000 mm
Liczba przystanków: 71 (2016)
Liczba pociągów: 41 (2016)


(C) Wikipedia


Nie, 04.02.2018, 2:01
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com