Obecny czas: Sob, 25.03.2017, 0:55




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Reklama 

2009 Autosan SanCity 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Kolejne problemy z 12LF. Szkoda tego projektu, może firma się jeszcze wykaraska jakoś z tego :(
http://www.mmlublin.pl/438891/2013/2/2/problemy-z-autobusami-w-lublinie-wypadaja-szyby-ugina-sie-dach-odpadaja-siedzenia?category=news

W końcu każdy ma swoje wpadki.


Wto, 05.02.2013, 12:43
Profil
Online
Awatar użytkownika

Postów: 5807
Miejscowość: Warszawa
Post Re: 2009 Autosan SanCity
"choroby wieku dziecięcego". Mam nadzieję, że nie będzie takich problemów jak z Dreamlinerem :wink:


Śro, 06.02.2013, 0:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 3769
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Le Cobusier napisał(a):
W końcu każdy ma swoje wpadki.

Inaczej byś pisał, gdyby to się zdarzyło nie-polskiemu producentowi: 'zachodni bubel, mówiłem, że polskie najlepsze' :lol:

_________________
Czas dostrzec, że fora motoryzacyjne to siedlisko nieudaczników, którzy często nawet nie prowadzili samochodów, jakie skreślili za 'brzydki wygląd', cierpiących na przekonanie, że na prawdę znają się na motoryzacji, gdy... nie mają o niej pojęcia.
Nie marnuj życia, leć robić coś pożytecznego.


Śro, 06.02.2013, 14:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2897
Miejscowość: Inowrocław | Poznań
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Sorry, ale wypadania szyb i odpadanie krzeseł to drobne wpadki ? :shock: to co byłoby dużą wpadką ? Rozpadnięcie się całego autobusu na części pierwsze ? :lol:


Śro, 06.02.2013, 17:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Cytuj:
'zachodni bubel, mówiłem, że polskie najlepsze' :lol:


Wolałbym MAN-a albo Solarisa. Autosan pod względem rozplanowania i stylistyki nie jest zły, po za tym miały być to pierwsze takie autobusy w Polsce. To jest ich też główną wadą-wychodzą wszystkie wady konstrukcyjne. Gdyby nie to fatalne wykonanie, mogła być z niego wizytówka miasta. Mam nadzieję, że wywodzące się jeszcze z Jelcza-9LE będzie sprawowało się lepiej.

Cytuj:
:shock: to co byłoby dużą wpadką ?


W moim mieście :?: Kiedyś w miarę nowy Neoplan(cała komora silnika)-MPK dostało podobnej wielkości Solarisa za ten wypadek i Kapena(wnętrze) spaliły się żywcem podczas swojej pracy.


Czw, 07.02.2013, 12:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 115
Miejscowość: Między Jasłem, a Dębicą
Samochód: Wir leben Autos
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Po Rzeszowie już śmigają pierwsze sztuki, nawet fajne na żywo, trochę krótsze niż Solarisy i nowe Mercedesy, jak uda mi się przejechać napiszę jakie wrażenia i porówam z Citaro od Mercedesa.


Sob, 06.04.2013, 13:20
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 713
Miejscowość: skarland
Samochód: Focus 1.8 TDCI '08r.
Post Re: 2009 Autosan SanCity
lukasras napisał(a):
Po Rzeszowie już śmigają pierwsze sztuki, nawet fajne na żywo, trochę krótsze niż Solarisy i nowe Mercedesy, jak uda mi się przejechać napiszę jakie wrażenia i porówam z Citaro od Mercedesa.

SanCity mają takie same wymiary jak Urbino i Citara... tylko że Rzeszów kupił sobie wersje 10-metrowe, a nie standardowe 12.


Nie, 07.04.2013, 12:57
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 534
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Cóż, jeżdżę od czasu do czasu tymi Autosanami i nie pomyślałbym, że aż takie problemy z nimi. Bardzo mi się podobają tak btw.


Czw, 13.06.2013, 0:59
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 115
Miejscowość: Między Jasłem, a Dębicą
Samochód: Wir leben Autos
Post Re: 2009 Autosan SanCity
W końcu udało mi się trafić na Autosana, mam bardzo pozytywne wrażenia, jakość jak w Mercedesach, wydaje się nawet, że Solaris nawet ustepuje, wydają się lepiej wyciszone. Szkoda że może to być ostatnia seria w historii Austosanu bo ta marka to prwdziwa legenda polskiej motoryzacji. oby jeszcze żywa.


Nie, 06.10.2013, 12:06
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 2188
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Też się niedawno przejechałem i zmieniłem zdanie :( SanCity to niedopracowany pojazd. Po pierwsze autobus co chwilę gasł ( być może to egzemplarz z pierwszej partii), po drugie wibracje, które są większe niż w 20-letnich neoplanach. Podczas postoju wibrują ściany, rury, fotele... Wnętrze jest...no właśnie brak jakiegokolwiek rozplanowania. Rzeźnia swoją wielkością przypomina M121( mieści max dwie osoby). Siedzenia w przedniej części są odwrócone tyłem do kierunku jazdy i wysoko umieszczone-starsi ludzie przyzwyczajeni do niskich siedzisk w przedniej części, narzekali na ten stan rzeczy. Ciepły guzik to jedynie bajerek wyświetlający grafikę otwierających się drzwi, reaguje tylko na ciepło( nie wiem czy można z niego korzystać w rękawiczkach-pewnie nie). Nawet Mercedes stosuje tradycyjne przyciski :roll:
Do tego dochodzi mechanizm blokowania drzwi autobusu. Można ruszyć z otwartymi drzwiami! Fotokomórka pracuje, kiedy chce...
Po konstrukcji widać, że inżynierowie nie mieli doświadczenia- co jest trochę niepoważne w przypadku autobusów. Do plusów można zaliczyć dobre oświetlenie wnętrza i, w miarę wygodne fotele. Autobus podczas hamowania jest mniej sztywny niż np: Solaris. Do tego ta zmiksowana stylistyka Bogdana i Solbusa :mryellow:
Podsumowując Autosan jest nowoczesny tylko dzięki swojej stylistyce i zastosowanej elektronice. Swoją jakością pozostaje daleko poza czołówką...


Pią, 18.10.2013, 21:39
Profil
Online
Awatar użytkownika

Postów: 5807
Miejscowość: Warszawa
Post Re: 2009 Autosan SanCity
Autosan SanCity 12LF

Image
Image
Image
Image

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=QnglM19VOqc


(C) Gpa.mazowsze.pl
Ltek.pl
Igkm.pl
Dot3d.pl
Youtube.com


Sob, 20.09.2014, 22:29
Profil
Online
Awatar użytkownika

Postów: 5807
Miejscowość: Warszawa
Post Autosan SanCity M09LE
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

FILM:
http://www.youtube.com/watch?v=x5xvrCbPKM8
Cytuj:
W II kwartale 2009 roku, przy okazji homologacji autobusu z silnikiem spełniającym normę Euro 5 zmieniono nazwę tego modelu na Autosan M09LE Sancity. Czasem jest on nazywany Sancity 9. Wprowadzono wówczas deskę rozdzielczą Siemens VDO oraz sterowanie manualnej skrzyni biegów ZF 6S-1010BO za pomocą joysticka w miejsce dotychczasowego długiego drążka. Zmiany objęły również układ jezdny, gdzie zastosowano nowy most napędowy firmy DANA. 16 września 2009 roku na targach Transexpo 2009 w Kielcach zaprezentowano wersję modelu M09LE Sancity wyposażoną w silnik Cummins ISB4.5EV 185B spełniający normę czystości spalin EEV. W październiku 2010 roku zmieniono oznaczenie tego modelu na Autosan Sancity 9LE oraz przeprowadzono modernizację, polegającą na zastosowaniu nowego wzoru ściany czołowej oraz tylnej. Zmiany te mają na celu unifikację stylistyki z większymi autobusami serii Autosan Sancity 12Lx. Pierwszymi odbiorcami zmodernizowanych pojazdów są przedsiębiorstwa ZMKS Jasło oraz MKS Sanok. W tym samym okresie wprowadzono do oferty wersję o układzie drzwi 1-1-0, stworzoną w celu spełnienia oczekiwań odbiorców ze Szwecji, obsługujących linie podmiejskie i lokalne. Wyposażenie dodatkowe modelu Sancity 9LE obejmuje klimatyzator stanowiska kierowcy lub przestrzeni pasażerskiej, poręcze malowane proszkowo, system liczenia pasażerów oraz instalację gaśniczą komory silnika. 17 września 2013 podczas targów Transexpo 2013 zaprezentowano model Sancity 9LE wyposażony w spełniający wymagania normy emisji spalin Euro 6 silnik Cummins ISB4.5E6 210B o mocy maksymalnej 154 kW (210 KM).

Dane techniczne
Okres produkcji: od 2009
Producent Autosan, Sanok, Polska
Pokrewne: Jelcz M083C Libero
Autosan A0808T Gemini
Podobne: Jelcz M101I
Jelcz M121
Typy nadwozia: Niskowejściowy autobus miejski klasy MIDI
Liczba drzwi: 2
Układ drzwi: 1-1-0
1-2-0
Wysokość podłogi: 320-340 mm
Szerokość drzwi: 860-1220-0 mm
Liczba miejsc ogółem: 60+1
Liczba miejsc siedzących: 16+1
20+1
Liczba miejsc stojących: 44
Silniki: Cummins ISBe4 160B Euro 4
Cummins ISB4.5E5 185B Euro 5
Cummins ISB4.5EV 185B EEV
Cummins ISB4.5E6 210B Euro 6
Moc maksymalna: 160 KM (118 kW)
185 KM (136 kW)
210 KM (154 kW)
Skrzynia biegów: ZF 6S-700BO, manualna
ZF 6S-1010BO, manualna
Allison T280R, automatyczna (opcja)
Liczba przełożeń: 6
Hamulce: tarczowe
Ogumienie: 245/70
Długość: 8550 mm
Szerokość: 2420 mm
Wysokość: 2630 mm
2830 mm (z klimatyzacją)
Rozstaw osi: 4000 mm
Masa własna: 6900 kg
Masa całkowita: 11000 kg

(C) Dziennikwschodni.pl
Wikimedia.org
Kmkrakow.pl
Skyscrapercity.com
Lubus.info
Gsmk.org.pl
Frp.com.pl
Ltek.pl
Autosan.eu
Youtube.com


Pon, 22.09.2014, 0:45
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 32 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com