Nie tylko Veolia cierpiała na braki taborowe. Mobilis z powodu małej rezerwy - czasem wynoszącej tylko 2 autobusy na 50, "oddania" A352 na lotnisko czy poważniejszych awarii solniczek - postawnowił zaadaptować Neoplana N4014NF, obsługującego dotychczas darmobus do Wola Parku. Nadano mu numer A356 nawiązujący do numeracji Solarisów U10, jako kolejny po A354 i A355 - Migach, które od dawna zaszywały się w halach w Ursusie. Jego debiut na linii ZTM nastąpił 26 marca 2007 r., kiedy to wyjechał na specjalną brygadę linii 178, gdzie testowano nowy rodzaj kasowników. Neoplana ciężko było spotkać na mieście - kiedy już wyjechał, prawie natychmiast był podmieniany.
Dane techniczne: Rok produkcji: . Rok dostawy: 2007 Liczba zakupionych: 1 szt. Zajezdnia: Mobilis Długość: 12000 mm Szerokość: 2500 mm Wysokość: 2950 mm Rozstaw osi: . mm Masa własna: 17500 kg Ilość miejsc: . Miejsc siedzących: . Ilość drzwi: 2 Układ drzwi: 2-2-0 Wysokość podłogi w I drzwiach: . mm Wysokość podłogi w II drzwiach: . mm Silnik: MAN D0826 Moc maksymalna: 230 KM Skrzynia biegów: Voith
(C) Przegubowiec.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
Ostatnio edytowany przez kulikowski, Pią, 05.11.2010, 17:20, edytowano w sumie 1 raz
Czw, 04.11.2010, 3:18
kenji
Postów: 9296 Miejscowość: ZS
Samochód: E39 & S203
Re: Neoplan N4014NF
Cytuj:
Rok produkcji: 2004
?! WyglÄ…da na 1984...
_________________ locha lover
Czw, 04.11.2010, 17:41
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
Re: Neoplan N4014NF
ups W 2004 to został ściągnięty z Reichu, wyprodukowany był na pocz. lat '90. EDIT: autobus obsługuje obecnie linię hipermarketową Real Okęcie-Banacha (przemalowany na biało).
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 15 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum