Obecny czas: Nie, 28.04.2024, 13:03




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 
[Szynobusy] 2011-2012 Hyundai Rotem HRCS2 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 7500
Miejscowość: Warszawa
Post [Szynobusy] 2011-2012 Hyundai Rotem HRCS2
Image en.Wikipedia.org
Image Pinterest.com
Image Flickr.com
Image Alfajet777.flog.pl
Image Saroavto2.blogspot.com
Image Vagonweb.cz

Stacja techniczno-postojowa Kijów Darnycia
Image uk.Wikipedia.org

FILM:
Image Youtube.com

9-członowy elektryczny zespół trakcyjny dużych prędkości (obsługujący połączenia w standardzie InterCity), szerokotorowy, dwusystemowy (prąd stały 3 kV + prąd zmienny 25 kV 50 Hz), produkcji południowokoreańskiej, wyprodukowany w liczbie 10 szt. dla kolei ukraińskich UZ. Pojazd bardzo awaryjny, UZ zerwały współpracę z Hyundai Rotem.

Dane techniczne
Producent: Hyundai Rotem, Uiwang, Gyeonggi-do, Korea Południowa
Okres produkcji: 2011-2012
Operator: UZSzK (Ukrainśka Zaliznyczna Szwidkisna Kompanija - oddział InterCity UZ (Ukrainśka Zaliznycia))
Wyprodukowanych jednostek: 10 szt.
Szerokość toru: 1520 mm
Zasilanie: 3 kV =
25 kV ~ 50 Hz
Obsługiwane linie: Kijów - Dniepr Główny - Zaporoże
Kijów - Charków
Kijów - Donieck
Kijów - Lwów - Truskawiec
Kijów - Odessa
Kijów - Konstantinowka
Kijów - Pokrowsk
Kijów – Lwów - Przemyśl
Stacja techniczno-postojowa: Kijów Darnycia
Klasy: 1, 2
Pudło jednostki: stal nierdzewna
Liczba członów: 9 (w tym 6 silnikowych)
Układ członów: rs+d+s+s+d+s+s+d+rs
Człony klasy 1: 2, 5, 8
Człony klasy 2: 1, 3, 4, 6, 7, 9
Człon restauracyjny: 3
Liczba miejsc: 1162
Liczba miejsc siedzących: 579
Drzwi: elektryczne, automatyczne
Silniki trakcyjne: asynchroniczne, 24 szt. × 340 KM (250 kW) w grupach równoległych po 4 szt. w każdym członie silnikowym
Moc ciągła: 8158 KM (6000 kW)
Długość całkowita jednostki: 195 300 mm
Długość członu: 21 700 mm
Szerokość: 3500 mm
Wysokość: 4275 mm pgs
Masa służbowa: 461 000 kg
Prędkość konstrukcyjna: 176 km/h
Przyspieszenie rozruchu: 0,7 m/s²
Hamulce: pneumatyczne, elektrodynamiczne, elektropneumatyczne


(C) en.Wikipedia.org
Pinterest.com
Flickr.com
Alfajet777.flog.pl
uk.Wikipedia.org
Saroavto2.blogspot.com
Vagonweb.cz
Youtube.com

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 05.08.2020, 3:17
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 20830
Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
Post Re: [Szynobusy] 2011-2012 Hyundai Rotem HRCS2
Pewno ty tak a propos zamówienia na warszawskie tramwaje? :>

_________________
Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram


Nie, 09.08.2020, 22:33
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 7500
Miejscowość: Warszawa
Post Re: [Szynobusy] 2011-2012 Hyundai Rotem HRCS2
liczne awarie układu sterowania (17 awarii w latach 2012-2017), przeważnie w okresie zimowym, zdarzały się również awarie przy przełączaniu z zasilania prądem stałym na zasilanie prądem zmiennym, brak serwisu pojazdów szynowych w Europie a ponadto
sphinx@infobus napisał(a):
Poza nowoczesnym wyglądem [jednostki ezt] Hyundaie nie zbierają pochlebnych opinii. Mało miejsca, ciasne toalety, 'chłodne' wnętrze wykonane z tanich, łamliwych plastików, brak śmietniczek, niezbyt spokojny bieg (skład słabo wpisuje się w łuki), EZTy na 160km/h były droższe niż nasze Pendolino!
sphinx na infobus.pl
zaiste, dobry producent samochodów nie musi być wcale dobrym producentem pojazdów szynowych, logika się kłania …

PS. "Ty" pisze się z dużej litery

_________________
no i jest!
Solidarni z Ukrainą


Śro, 07.10.2020, 20:42
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 3 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018