Wszysko o microbusach, minibusach i autobusach
Wyślij odpowiedź

1929 Škoda 506 autobus

Czw, 02.11.2023, 20:43

Škoda 506 N
Image
Image MotoMuseum-hostalek.cz
Image Sip.denik.cz

Škoda 506 ND
Image
Image MotoMuseum-hostalek.cz

Škoda 506 dla kolei ČSD
Image
Image

cabrio wycieczkowe
Image
Image

Dane techniczne
Producent: Škoda, Mlada Boleslav, Czechosłowacja
Okres produkcji: 1929-1940
Wyprodukowanych: 336 egz.
Nadwozie: autobus
Liczba miejsc siedzących: 25
34
Silnik: typu 506, benzynowy, 4-suwowy, wolnossący, rzędowy, 6-cylindrowy, z rozrządem OHV, chłodzony cieczą
Układ zasilania: gaźnik Zenith TD
Pojemność skokowa: 7274 ccm
8276 ccm
Średnica cylindra: 105 mm (7,3 L)
112 mm (1931-1940 8,3 L)
Skok tłoka: 140 mm
Moc maksymalna: 67 KM (49 kW) przy1400 obr./min (7,3 L)
100 KM (74 kW) (1931-1940 8,3 L)
Skrzynia biegów: manualna 4-biegowa z 2-stopniowym reduktorem
Układ napędowy: klasyczny (4×2) - silnik umieszczony wzdłużnie z przodu pojazdu, napędza koła tylne
Długość: 8750 mm (506 N)
10 000 mm (506 ND)
Szerokość: 2470 mm
Wysokość: 3000 mm
Rozstaw osi: 4565 mm (506 N)
5340 (506 ND)
Rozstaw kół przednich: 1780 mm
Rozstaw kół tylnych: 1800 mm
Masa własna: 4600 kg
Ładowność: 5000 kg
Masa całkowita: 9600 kg
Instalacja elektryczna: 12 V
Ogumienie: 10.50×20"
Hamulce: pneumatyczne bębnowe
Prędkość maksymalna: 45 km/h
50 km/h (1931-1940 8,3 L)


(C) MotoMuseum-hostalek.cz
Sip.denik.cz
Wyślij odpowiedź