|
|
Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 22:07
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Autor |
Wiadomość |
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
fischer777 napisał(a): Tradycyje to znaczy takie co musisz w nie uderzać i robi dziurki. U mnie nie ma elektronicznych. Jest jedynie w jednym testowym Connecto w krĂłtkiej wersji. A w tych Conneto przegubowych co zakupiĹ‚ MPK w BiaĹ‚ymstoku zamontowano stare "dziurkacze"
Haha , ale zacofanie Takie elektroniczne kasowniki są u mnie w Man'ach i tych nowych Conecto , inne elektroczniczne ,ale starego typu (tzn. wyglądają bardziej topornie ) są zamontowane we wszystkich Volvach i nawet Ikarusach Dzisiaj widziałem pierwsze egzemplarze Conecto , niestety nie miałem okazji się jeszcze przejechać
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Pon, 12.12.2005, 15:54 |
|
|
claas_fan
Postów: 12 Miejscowość: miedzyrzecze k/bielska-bialej
|
Po bielsku od niedawna jezdzi 10 takich Citaro. Tak ogolnie to sa super busiki maja tylko 1 wade: tylko 2 pary drzwi i jak jest full autobus to ci z tylu maja przerabane wysiasc.
|
Sob, 01.12.2007, 21:12 |
|
|
Decerve
Postów: 280 Miejscowość: Bory Tucholskie
|
Szkoda tylko,ze takie sa tylko w wiekszych miastach...
_________________ Granica poślizgu kontrolowanego znajduje sie daleko za punktem, w którym instynkt samozachowawczy ustepuje miejsca manii samobójczej
|
Nie, 09.12.2007, 12:33 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Wg informacji z http://www.mpk.lodz.pl, w Ĺodzi jeĹşdzi takich 30:
Cytuj: Autobus przegubowy, średniopodłogowy, rok produkcji 2006. Liczba miejsc: siedzących 48+1, stojących 124. Normy czystości spalin Euro 3 Układ napędowy: silnik o mocy 220 kW, skrzynia biegów automatyczna.
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Nie, 09.12.2007, 12:57 |
|
|
Szakall69
Postów: 5892 Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
|
czy mi sie wydaje czy w Ĺ‚odzi wymieniaja caĹ‚y skĹ‚ad autobusĂłw ?? Jka tylko na forum pojawiaja sie nowe miejskie autobusy zaraz sa fotki z Ĺodzi
|
Nie, 09.12.2007, 13:08 |
|
|
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
Ponoć łódzkie MPK ma jeden z najnowszych taborów w Polsce, jest dużo MB, ale i Volvo, oraz sporo Jelczów (polecam galerię na http://www.mpk.lodz.pl). Ale Conecto to nic przy Citaro - te to jest dopiero high-tech
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Pon, 10.12.2007, 11:03 |
|
|
claas_fan
Postów: 12 Miejscowość: miedzyrzecze k/bielska-bialej
|
poprawka po bielsku jezdza Citaro K
|
Czw, 20.12.2007, 22:16 |
|
|
MaddDogg
Postów: 4102 Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
|
RR ltd Co. napisał(a): w Ĺodzi jeĹşdzi takich 30:
W Jeleniej też takie będą
Jak Wy swoje oddacie na złom to Jelenia je kupi
_________________ S T A N C E | W O R K S
|
Czw, 20.12.2007, 23:01 |
|
|
Kobi
Moderator
Postów: 23638 Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
|
Re: Mercedes Conecto
Kilka zdjęć Bydgoskich Conecto. Powiem tak, autobus całkiem wygodny choć siedzenia są w większości wykonane z plastiku i tylko pewna część jest pokryta materiałem. W zimę strasznie parują szyby, ogrzewanie nie radzi sobie z tym, pamiętam nawet jak kierowcy musieli szmatami przecierać przednie szyby by tak parowały. Autobusy są średniopodłogowe, osobiście mi to nie przeszkadza, ważne, że nie trzeba się wspinać się jak w Ikarusie, dla osób starszych, inwalidów oraz matek z dzieckiem jest to jednak pewne utrudnienie. Szkoda, że nie wybrano całkowicie niskopodłogowych autobusów bowiem Conecto to teraz w sumie większość taboru MZK Bydgoszcz. Na szczęście są MANy, Citara oraz konkurencyjne Solarisy Nie widziałem zbyt wielu przypadków holowania tego autobusu do zajezdni, ani razu nie zdarzyło się też, aby musiał przesiać się do innego autobusu z powodu awarii...no nie licząc jednego razu kiedy jechałem z przodu i pewien pan w Renault Scenic uderzył w autobus zmieniając pas Ogólna ocena od 0-5 to 4 Źródło: transport.asi.pwr.wroc.pl
_________________ Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.
|
Nie, 27.01.2008, 22:28 |
|
|
kulikowski
Postów: 7465 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Mercedes Conecto
Warszawa:Kielce [wypożyczony z Warszawy]:(C) Przegubowiec Cytuj: Niebieski Mercedes O345 Conecto pojawił się w Warszawie w 2001 r. Obsługiwał wtedy różne linie dowozowe i pracownicze pod banderą ówczesnych Rapid-Busa i Conneksu. Na początku 2006 r. pojazd zaliczył krótki epizod na płycie lotniska Okęcie. W maju 2007 Mercedes wziął udział w Nocy Muzeów i jeździł na linii B. Później nadano mu numer A012 - miał być rezerwą dla powoli znikającej floty Solarisów. Przypadki jego wyjazdów na linie były tak sporadyczne, że udało się je dopiero udokumentować 20 lutego 2008 roku. Pod koniec sierpnia 2007 roku oddelegowano go do Kielc, gdzie obsługiwał komunikację zastępczą z okazji strajku pracowników MPK Kielce. Autobus znikł z Warszawy razem z zakończeniem obsługi linii przez Veolię.
Dane techniczne Rok dostawy: 2001 Zakupionych: 1 szt. Zajezdnia: Veolia Długość: 11825 mm Szerokość: 2500 mm Wysokość: 2865 mm Rozstaw osi: 5875 mm Masa własna: 18000 kg Ilość miejsc: 100 Miejsc siedzących: 35 Ilość drzwi: 3 Wysokość podłogi w I drzwiach: 520 mm Wysokość podłogi w II drzwiach: 520 mm Wysokość podłogi w ost. drzwiach: 540 mm Silnik: MB OM 457 hLA Pojemnośc skokowa: . cm3 Moc maksymalna: 252 KM Skrzynia biegów: ZF 6 S 160 (C) Przegubowiec.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pią, 05.11.2010, 21:42 |
|
|
kulikowski
Postów: 7465 Miejscowość: Warszawa
|
Re: Otomarsan Mercedes=Benz Conecto O345/O628 (TR)
Mercedes-Benz Conecto GFILM: WarszawaFILM: GdańskŁódźLublin:Dane techniczne: Silnik: Mercedes-Benz OM 457 LA Moc maksymalna: 300 KM (221 kW) Maksymalny moment obrotowy: 1250 Nm Skrzynia biegów: Voith automatyczna Hamulce: tarczowe Ogumienie: 295/80 Liczba miejsc: 149 (Warszawa) 166 Liczba miejsc stojących: 106 (Warszawa) 113 Liczba miejsc siedzących: 42 (Warszawa) 52 Długość: 17 940 mm Szerokość: 2550 mm Wysokość: 3056 mm Rozstaw osi: 5725 + 5725 mm Układ drzwi: 2-2-2-2 Układ stopni: 1-1-1-1 Szerokość drzwi: 1250-1250-1250-1250 mm Wysokość podłogi: 520-540-540-540 mm Masa własna: 16 600 kg Masa całkowita: 28 000 kg ABS: standard ASR: standard EBS: brak ESP: brak Klimatyzacja: tak (Warszawa) opcja (C) Favcars.com Infobus.pl Igkm.pl Youtube.com Ztm.waw.pl Omni-bus.eu Autobusownia.net.pl Phototrans.eu Wikimedia.org Buslodz.pl Mpk.lublin.pl
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Śro, 23.07.2014, 11:55 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 9 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |