Szybkozłącza które widać na tyle ciągnika są do hydrauliki, od lewej strony jest: wyjście pneumatyki, następnie powrót oleju i szeregi złączy hydraulicznych( na zdjęciu ciągnika z oponami drogowymi), co do rejestracji:
niema kłopotów z rejestracją tej maszyny, no chyba że kogoś nie lubią w urzędzie to wtedy wiadomo że trzeba będzie sie pofatygować conajmniej jeden raz więcej
.Opony: ciągnik radzi sobie doskonale na polu więc niema kłopotu z jego utrzymaniem sie na powierzchni, wiadomo że są ekstremalne sytuacje ale jeśli posiejemy w mokre to i zbierać nie będzie co, tak więc maszyna sprawdza sie, choć przyznaje ze faktycznie mogłyby być większe. Nie można przyczepić sie do tego ciągnika idąc od opon do uciągu. Naprawde jest dobry, zadziwiający moge nawet powiedziec. Świetnie sie zachowywał na jakichś niepewnych teranach, nawet sie nie zakręciły w miejscu koła pod obciążeniem pod górę, gzdie klasycznej budowy ciągniki podkopywały sie, z tego co do tej pory zauważyłem ma bardzo dobre właściwości trakcyjne na polu i na drodze.
Poszukuje kontaktu do firm, gospodarstw ktĂłre uĹĽytkujÄ… lub interesujÄ… sie FASTRAC-kiem.
Pozdrawiam.