Obecny czas: Czw, 22.06.2017, 13:01




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2
Reklama 

DUTRA D4K 
Autor Wiadomość

Postów: 9
Post Re: DUTRA D4K
Przednia os rzeczywiscie jest blizej srodka po to by zwiekszyc sile uciagu (im blizej srodka tym wiekszy nacisk na os). Tylna os jest dociazana przez sily pochodzace od narzedzi zaczpepianych na TUZ.


Sob, 14.03.2009, 10:36
Profil

Postów: 7
Post Re: DUTRA D4K
Produkowano na dwóch silnikach Perkinsa 6354 i Csepel DT613S.Z tym drugim poza węgry poszło kilka sztuk, Co perkins to perkins.Sukces odniósł w UK.100km i napęd 4WD Był hitem w tych latach (1970).


Czw, 09.08.2012, 18:02
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  

Reklama 

Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 22 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2015 Tomasz Malatyński






Tylna belka - Peugeot CitroenSzyby samochodoweCiężarówkiForum motoryzacyjne autoGALERIA.plogłoszeniaSklep z częściami - MotoCentrum.plNova Auto Serwiseuromaster-makowski.plklimatyzacja daikin • Tworzenie stron internetowych: wedzinski.com