Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Specjalistyczny OFF-TOPIC
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=23&t=14282
Strona 3 z 3

Autor:  badys [ Śro, 14.11.2007, 15:29 ]
Temat postu: 

czolgista55 napisał(a):
Hej niewiecie co ciÄ…gnie ta valtra??
Image

odsysarka do zboża nie na tym polu zasianego, lub aby ziarno pod....ć z pgrowskiego pola :lol: :lol: :lol:

Autor:  rumun19 [ Śro, 14.11.2007, 18:55 ]
Temat postu: 

Hmmm nie iwem czy to odsysarka ale spierac sie nie bede;)Bo ja jednak nei widze tu zboĹĽa,a pole wyglada na nowo uprawione...wg mnei ot moze byc maszyna do zbierania torfu czy cos takiego:)Ale moze to byc maszyna do zbioru ziarna

Autor:  pardon [ Wto, 12.02.2008, 22:16 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

deutzfahr napisał(a):
czy znacie jakies strony z danymi technicznymi ciągników rolniczych ,ale tylko polskie strony i zeby na tej stronie były dane wszystkich ciągników cos takiego jak np http://www.tractordata.pl tylko ze po polsku chcem

polac napisał(a):
Strony producentów sprzętu jedynie.Jeszcze jest http://www.konedata.net ale to po fińsku/angielsku.
czolgista55 napisał(a):
Jak chcesz to ci wyśle na PW tane techniczne ursusa c-330 i c-360

Autor:  pardon [ Śro, 20.02.2008, 10:01 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Marek Lukowski napisał(a):
Poszukuje schematu instalacji el. nadwozia dźwigu DS 082R (rok prod. 1982) wyprodukowanego przez Przedsiębiorstwo Doświadczalno-Produkcyjne Dźwigów Samochodowych w Bielsku Białej
ZabudowÄ™ pojazdu wykonano na podwoziu Stara 660M.

Autor:  Coolaaa!!!! [ Nie, 04.05.2008, 18:51 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

nie wiem czy dobrze trafiłem, ale znalazłem coś dla zainteresowanych tematem :) http://www.youtube.com/watch?v=alGGdv3Q ... re=related

Autor:  pardon [ Nie, 08.06.2008, 19:21 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

ryszardlas1 napisał(a):
witam wszystkich --czy ktoś posiada jakieś informacje lub może podzielić się opinią na temat ciągnika Dawid Brown-990 i czy są do niego dostępne części lub zamienniki, byłbym też bardzowdzięczny za umożliwienie do katalogu części tego ciągnika. (z góry serdecznie dziękuje)


budzyfer napisał(a):
Z tego co się orientuję, to jest jakaś tam edycja Case'a. Także tylko z zewnątrz się różnią.

Autor:  pardon [ Nie, 29.06.2008, 12:52 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

deutzfahr napisał(a):
Jak myslicie ,jaka powinna byc poprawna kolejnosc tych ciągników,Zawsze byłem i jestem przekonany ze fendt jest najlepszym ciągnikiem,po nim deutz fahr i john deere,jednak są osoby którzy uwarzają ze jd jest lepszy od df a nawet od fendta, co o tym myslicie ,waszym zdaniem która marka jest jednak najlepsza?


Edek napisał(a):
Moim skromnym zdaniem JD jest najlepszy później Fendt, D-F nie robiłem wiec wstrzymam sie od głosu ale zamiast tego powiem ze New Holland tez jest dobry. :D


deutzfahr napisał(a):
ja dokładnie analizowałem te ciągniki,i agrotrony prawie pod kazdym względem wychodziły lepiej od john deera,i niezgodze sie ze john deere jest lepszy od fendta,.Fendt ma bardzo oszczędne silniki Deutz,John deere są to ciągniki które palą sporo, bo srednio 3 litry więcej niz Deutz Fahr.Ciągniki Df są najlpesze pod względem komfortu,mają bardzo dobre pompy dzięki czemu udzwig podnosnika jest ogromny,uciąg w polu równiez bardzo dobry.Zgodze sie z tobą ze new holland jest tez dobry,tak samo dobry jest valtra,mc cormick,ursus,jcb i wiele innych ,ale jak wiadomo to ciągniki w czołówce to Fendt Deutz Fahr i John Deere,



escort tomek napisał(a):
do: deutzfahr
kolego a czy mógł bys mi powiedziec czym sie różnią ciagniki marki lamborghini i same od deutz-fahr????

Autor:  deutzfahr [ Nie, 29.06.2008, 17:39 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

oczywiscie ze moge, niby jeden koncern, podobno to samo, ale są róznice ,pod względem komfortu jak i technicznym,kabina bardziej komfortowa jest w df, i jest jeszcze cos waznego ,w df są pompy mocniejszcze i dydajniejsze,uciąg jest większy w ciągnikach df,i jeszcze jedna wielka róznica to nazwa i kolor,df jest bardziej zaufanym ciągnikiem, zeby wszystko było identyczne to ludzie by wybierali i tak df,a nie lamborghini,same czy hurliman

Autor:  witek11 [ Wto, 01.07.2008, 20:21 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

1.Fendt
2.John Deere
3.Valtra
4.Massey Ferguson
5.Deutz Fahr
6.New Holland

Autor:  czolgista55 [ Pon, 28.07.2008, 12:21 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Witek gdzie jest twój patriotyzm? Ursus powinien być na pierwszym miejscu :twisted:

Autor:  kenji [ Pon, 28.07.2008, 12:33 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Czy w kombajnach Bizon jest stosowany silnik V8?

Autor:  Edek [ Pon, 28.07.2008, 16:43 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Bizon nigdy nie wstawiał silników V8. Wiec oryginalnie na pewno NIE. :)

Autor:  kenji [ Pon, 28.07.2008, 19:09 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Bo tak fajnie pyrkocze na luzie, aż się zdziwiłem :>
Pamiętam jak oglądałem niedawno jakiś filmik na youtube, gdzie pokazywany był Challenger odpalany na mrozie - brzmiał zupełnie jak Bizon :lol:

Autor:  Edek [ Pon, 28.07.2008, 19:53 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

W Bizonach były rzędówki 6 cylindrowe bodaj że o mocy 105 KM :twisted: .

Autor:  kulikowski [ Pon, 23.03.2015, 0:07 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Money.pl napisał(a):
Wielton chce przejąć włoskiego producenta naczep
2015-03-20 09:05

Spółka w 100 procentach zależna od Wieltonu - Italiana Rimorchi S.r.l. (poprzednia nazwa: Wielton Italia S.r.l) złożyła ofertę wiążącą na dzierżawę, a następnie nabycie marek i wybranych maszyn i urządzeń, bazy klientów i dokumentacji produktów należących do Compagnia Italiana Rimorchi S.r.l. znajdującej się w stanie upadłości likwidacyjnej, poinformował Wielton.
"Warunkiem podpisania umowy nabycia jest uzyskanie gwarancji bankowych na sfinansowanie zakupu oraz uzyskanie koniecznego zezwolenia od odpowiednich organów w ramach procedury układu z wierzycielami określonego we włoskiej ustawie o niewypłacalności, w tym wygranie przetargu publicznego" - czytamy w komunikacie.

Oferowana cena nabycia jest rzędu kilkunastu procent kapitałów własnych Wielton S.A, podano także

Compagnia Italiana Rimorchi S.r.l. jest największym włoskim producentem i dostawcą naczep, przyczep i zabudów na pojazdach ciężarowych pod markami "Cardi", Merker" i "Viberti".

Wielton podał, że nabywane maszyny i urządzenia pozwolą na zwiększenie mocy produkcyjnych i wzrost konkurencyjności produktów spółki, a zakup znanych marek pozwoli na ich wykorzystanie na rynku włoskim oraz w Europie.

Wielton to największy w Polsce producent i sprzedawca naczep i przyczep, a także zabudów na samochody ciężarowe. Jest to również jeden z dziesięciu wiodących producentów w Europie


(C) Money.pl

Autor:  kulikowski [ Nie, 28.05.2017, 22:08 ]
Temat postu:  Re: Specjalistyczny OFF-TOPIC

Motoryzacja.Interia.pl napisał(a):
Niemożliwe! Polska firma wykupiła niemiecką!
Środa, 24 maja (14:59)

Polski Wielton, który jest obecnie trzecim co do wielkości europejskim producentem przyczep i naczep dla transportu samochodowego, kontynuuje zagraniczną ekspansję. Pod skrzydła firmy trafiła kolejna licząca się w Europie marka.

Polski producent przejął 80 proc. udziałów Grupy Langendorf, niemieckiego wytwórcy naczep, w tym m.in. specjalistycznych pojazdów do przewozu szkła i prefabrykatów. Wartość transakcji wyniosła 5,3 mln euro. Dzięki przejęciu niemieckiej firmy Grupa Wielton planuje zwiększyć swoje przychody o 200 mln zł w skali roku. Podpisana umowa przewiduje, że pozostałe 20 proc. udziałów trafi w polskie ręce do końca 2022 roku.

Inwestycja to pierwszy krok w realizacji nowej strategii ogłoszonej przez Wieltona na początku kwietnia. Przejęcie marki Langendorf umożliwić ma polskiej firmie skokowe wejście na rynek niemiecki, umacniając jednocześnie trzecią pozycję grupy w Europie.

Langendorf jest rodzinną firmą z ponad 125-letnim doświadczeniem, w tym ponad 70-letnim w produkcji naczep. To jeden z czołowych europejskich producentów pojazdów oferujących bardzo szeroką gamę produktów. Spółka jest liderem w Niemczech w segmencie pojazdów do przewozu szkła i ma 57-proc. udział w rynku. Średnie roczne przychody Langendorfa sięgają 48 mln euro.

Warto przypomnieć, że Grupa Wielton bardzo skutecznie buduje swoją pozycję na rynku europejskim w oparciu o przejmowanie silnych lokalnych marek. W maju 2015 roku Wielton stał się właścicielem firmy Fruehauf - wiodącego producenta naczep i przyczep we Francji, który posiada obecnie 22-proc. udział w rynku. W sierpniu tego samego roku do grupy dołączyła włoska spółka Viberti Rimorchi (dawniej Italiana Rimorchi). Należące do niej marki Viberti i Cardi są od blisko 100 lat postrzegane jako symbol jakości i niezawodności we Włoszech.

W kwietniu bieżącego roku Wielton ogłosił strategię wzrostu na kolejne 4 lata. Do 2020 roku firma planuje podwojenie biznesu, zarówno w obszarze przychodów, jak i wolumenu sprzedaży. Globalna obecność ma zapewnić wzrost przychodów z 1,2 mld zł w 2016 roku do 2,4 mld zł w 2020 roku oraz zwiększyć sprzedaż z niespełna 13 tys. do 25 tys. sztuk pojazdów. Zgodnie ze strategią, Wielton planuje również rozwój w obrębie 8 krajów Zachodnioafrykańskiej Unii Gospodarczo-Monetarnej (UEMOA).

Przypominamy, że Wielton S.A. (siedziba w Wieluniu) to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka notowana jest na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, a jej produkty sprzedawane są obecnie w 35 krajach świata. Grupa Wielton posiada dwa centra produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Pod koniec 2016 roku Wielton uruchomił spółkę zależną w Wybrzeżu Kości Słoniowej, gdzie jako pierwszy europejski producent wybuduje montownię naczep drogowych. W ramach całej Grupy zatrudnienie znajduje obecnie około 2 tys. pracowników, przy czym najwięcej, bo aż 1,4 tys. w Wieluniu.


(C) Motoryzacja.interia.pl

Strona 3 z 3 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/