Obecny czas: Czw, 18.04.2024, 2:18




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4
Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dźwigi 
Autor Wiadomość
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
http://www.google.com/search?hl=pl&clie ... Szukaj&lr=
:roll: :roll: - to chyba nic Ci nie pomoĹĽe :roll:

emilka1021 kobietki na dźwigi :twisted: :mryellow: (wybacz, ale zaskoczyło mnie strasznie, że kobietki takimi sprawami się interesują)

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Wto, 06.11.2007, 11:06
Profil

Postów: 2
Post 
po prostu pomagam i dziekuje za pomoc


Śro, 14.11.2007, 9:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 59
Post Re: Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dĹşwigi
fajne moĹĽna powiedziec super :!: :!: :!:


Czw, 03.01.2008, 19:56
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1
Miejscowość: Bielsko Biała
Post Re: Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dĹşwigi
Witam, Czy może mi ktoś powiedzieć jak zbudowany jest teleskop ramienia dźwiga, (Dźwig samojezdny),chodzi mi co powoduje że ramie się wysuwa, w mechanicznych drabinach np jest to powodowane zespołem kółek z linkami zwijanymi na bęben w drabinie, a przęsła wysuwają się lub też "jeżdżą po sobie " za pomocą ślizgów umieszczonych w odpowiednich punktach na przęsłach.
Co natomiast w dźwigu jest elementem który pozwala teleskopować ramienia wysięgnika???? Jeżeli posiadał by ktoś rys techniczny przekroju ramienia lub też zasadę działania tłoczyska serdeczne dzięki.


... pamiętajcie aby przekazywać wiedzę młodszym pokoleniom... :?:

... w końcu to one będzie zarabiać na emeryturki swoich ojców... :D

_________________
Kto nie próbuje, ten nie popełnia błędów...


Czw, 19.06.2008, 12:32
Profil

Postów: 1
Post Re: Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dĹşwigi
Ten dźwig jak i podobne tego typu bazują na jednym lub dwoma teleskopami hydraulicznymi , do pozostałości wysuwu jest zastosowany system lin i hamulców sprężynowych. Jestem spawaczem w niemieckiej firmie gdzie wykonujemy wszystkie teleskopowe rury do liebheera i do fauna. Wszystko oparte jest tam na technologi stali wysoko stopowych weldox 960 lub 1100, która jest bardzo wytrzymała na odkształcenia mechaniczne (ramię dźwigu może się odchylać ok 2m)


Sob, 27.09.2008, 17:30
Profil

Postów: 1
Post Re: Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dĹşwigi
Witam :) Ramie w nowoczesnych żurawiach wysuwa się za pomocą powiedzmy "chwytaka". Ustawiasz daną konfiguracje np. 50% 50% 50% 50% 100% (dla wysięgnika 5 członowego). Chwytak (wózek ) zapina konkretny człon, wyciąga sworzeń i wysuwa go na wcześniej zaprogramowaną wysokość. Jak już wysunie się na tą długość to bolcuje go sworzniem. Puszcza i wraca po następny. W efekcie teleskop jest odciążony nie potrzebną hydrauliką, przez co ma lepsze parametry. Co do teleskopowania z ciężarem, to oczywiście jest taka możliwość ale używa się tego ( o ile w ogóle) bardzo sporadycznie. Zawsze lepiej ( o ile jest taka możliwość) np. położyć ciężar na ziemi, wysunąć się lub wsunąć.

Jeżeli chodzi o wygięcie wysięgnika podczas pracy to jest to całkiem naturalne. Żurawie których teleskopy wysuwają sie za pomocą lin i siłowników ( przez co są cięższe) same pod swoim ciężarem lekko się wyginają. Gdy np. na 25m od osi, na całym wysięgniku (powiedzmy 50m) podnosisz 5t to wygięcie ramienia ( oczywiscie licząc poziomo od osi obrotu) może wynieść nawet 2-3 metry. Ogólnie temat rzeka :wink:


Sob, 03.10.2009, 10:12
Profil

Postów: 1
Post Re: Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dĹşwigi
Witam wszystkich. Jestem nowy na forum. Wrzucam linki tego samego żurawia, tyle że wrzuconego na gąsienice. Co do teleskopowania z ciężarem- wolno, ale jak możesz to rób to jak najrzadziej, najlepiej wcale. Z praktyki wynika jasno, że w czasie wysuwania z ciężarem niszczą się głównie ślizgi i uszczelniacze. Dobry operator na to nie pozwoli.

http://picasaweb.google.pl/oleksoltys/A ... 5737831186
http://picasaweb.google.pl/oleksoltys/A ... 8543797458


Śro, 17.02.2010, 15:37
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  
 cron

Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018