Obecny czas: Wto, 14.05.2024, 0:26




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dźwigi 
Autor Wiadomość

Postów: 78
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Post 
Krupp i Grove sa piekne ?? Dla mnie sa brzydkie - co nie umniejsza ich walorom praktycznym - czyli temu do czego sa przeznaczone - czyli praca. No wiec dobrze - to zaczniemy konkurs pieknosci w temacie maszyn budowlanych - dzwigow. Dla mnie pierwsze miejsce od jakiegos czasu do Terex-Demag AC-500 i AC-700 - za to ze sa ladne, za kabiny i takie tam cuda ... Potem stare Gottwaldy - za to ze sa wielkie, dalej - Liebherry - LTM-1500. A co do Liebherra LTM-11200 - tez jest jak zaczniemy mowic w kategoriach tuningowych - super hiper wypas ... Tylko jak i tu - tak w kazdej maszynie ten super hiper mega wypas sluzy jednemu - pracy, pracy i jeszcze raz pracy. te maszyny powstaly do konkretnego celu - i temu maja sluzyc.


Sob, 21.04.2007, 18:48
Profil

Postów: 31
Post 
ma moze ktos jego tabele??

_________________
terex-demAG


Sob, 21.04.2007, 20:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
Mi bardzo siÄ™ podobajÄ… kabinki najnowszych Grove :lol: :D
W Liebherrach i Terexach troche mniej

Zwróćie uwage, że to nie tylko chodzi o stylistyke ale każda nowsza generacja ma lepsza pod względem ergonomii i komfortu - i to jest bardzo ważne przecież taki operator - kierowca w takich kabinkach spędza często po wiele godzin dziennie, więc producenci muszą robić wszystko by w nich było jak najbardziej wygodnie

Zresztą tak samo jak w osobówkach, ciężarówkach i wszystkich innych pojazdach budowlanych czy rolniczych

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Nie, 22.04.2007, 7:25
Profil

Postów: 73
Post 
mi siÄ™ wrzysztkie podobajÄ… :)


Nie, 22.04.2007, 14:14
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
Image
Image
Rozkładanie Liebherr LTM 11200-9.1

Image
Image
Image
Image
Image

(C)http://www.hansebubeforum.de/

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pon, 23.04.2007, 14:36
Profil

Postów: 31
Post 
piekny megalift. interesujace jest to ze zostalo to wszystko montowane bez zadnych przeciwwag. wydaje mi sie z moztujac takie uzbrojenie inne dzwigi potrzebowalyby troche balastu.

_________________
terex-demAG


Pon, 23.04.2007, 15:35
Profil

Postów: 199
Miejscowość: Z KRAINY LATAJĄCYCH SIEKIER
Post 
Rozłożenie tego draństwa to trochę potrwa ale niech mówi kto co chce ale jeden człowiek to miałby problem z przeniesienie nawet tych płyt pod łapy podporowe a co dopiero z obsłużeniem i przygotowaniem całego tego dźwigu do pracy :cry:

_________________
BartezTK
NIE uciekajcie z miejsc wypadków DAJCIE OFIAROM,WIEKSZE SZANSE NA PRZEŻYCIE


Pon, 23.04.2007, 17:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 871
Miejscowość: z brzucha mamy:D
Post 
Rozłożenie tej maszyny to naprawde jest spore wyzwanie:/Potrzeba dużego nakładu ludzi jak i doswiadczenia przy skąłdaniu go,bo kazdy bład przy składaniu moze sie odbic na czyims zdrowiu podczas podnoszenia cieżaru,ale to mało realne :lol:


Pon, 23.04.2007, 17:30
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1357
Miejscowość: Kolonia Łucka
Post 
Jeny, co jeszcze z tymi dźwigami nie wymyślą :shock: Wyśmienity ten ostatni jest :D

_________________
"Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"


Pon, 23.04.2007, 17:41
Profil

Postów: 31
Post 
pielnie musi wygladac z cala krata!!!

_________________
terex-demAG


Pon, 23.04.2007, 18:31
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 95
Miejscowość: Kraków
Post 
martinuk napisał(a):
pod obciążeniem nie teleskopuje się wysięgu!możesz nie wierzyć mi chociaż mam styczność z dźwigami na codzień , ale napisz do kran.com.pl i ci odpowiedzą, to największa firma w PL

To ja może odbiegnę trochę od tematu - nie mogę się zgodzic z tym, co napisał martinuk.
Niewielkie (o udźwigu do kilkudziesięciu t) nowoczesne dźwigi często mają mozliwość rozsuwania ramienia pod pełnym lub częściowym obciążeniem.

Przykłady:

> Liebherr LTM 1040 - 2.1
Image
(ramię rozsuwane pod pełnym obciążeniem)

> Liebherr LTM 1045 - 3.1
Image
(ramię rozsuwane pod częściowym obciążeniem)

Natomiast duże dźwigi z reguły nie mają takiej możliwości - wyjątkiem jest tu np. Faun ATF 220-G5 o uźwigu 220T - który ma mozliwość rozsuwu pod częściowym obciążeniem :!:

> Faun ATF220 G-5
Image

(sÄ… to fragmenty dokumentacji technicznych)

Faun ATF220 G-5

Image

Tu jest PDF-ik

Faun ATF 220-G5 to według mnie jeden z najlepszych dźwigów w swojej klasie (wśród 5 osiowców). Zastapił on wycofanego 6 - osiowego Fauna ATF-230 G-6 o małym jak swoje wymiary udźwigu 230t. ATF220 G-5 cechuje duży udźwig (220t/2,5m), rekordowo długie ramię (7 sekcji - 68m długości, z bocianem ok. 108m - podobną długość ma 6 - osiowy Liebherr LTM 1250) z możliowścią teleskopowania pod częściowym obciążeniem, napęd 10x8x8 w standardzie, wysoka prędkość transportowa (85 km/h), max. balast 71t, standardowa masa transportowa i naciski na osie (60t - 12t/oś), silnik podwozia - 530KM, silnik do napędu hydrauliki - 188KM.

(C) http://www.liebherr.com
(C) http://www.tadanofaun.com

Rafi_15 napisał(a):
Niekoniecznie ten sam ale:

Liebherr LTM 1800 (chyba właśnie wycofany z produkcji, ale co tam)
udĹşwig 800t/3m
balast: 360t(chyba)
8 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone linami

-> Rafi_15 - ten post wydaje mi się dziwnie znajomy :> Deja vu :?: Jak bym go już gdzieś pisał > LINK < :wink:

_________________
Masa archiwalnych broszur dźwigów


Śro, 25.04.2007, 13:04
Profil

Postów: 31
Post 
interesujacy 5 osiaowiec. operatorzy w polsce nie przepadaja za dzwigami Faun, gdy podobno zle prowadz sie na naszych drogach. ile w tym prawdy nie wiem.

_________________
terex-demAG


Śro, 25.04.2007, 15:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
bo Fauny są szerokie - chyba większość ma ok 3 metry, więc może się nie chcą mieścić w naszych zakrętach :>

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Śro, 25.04.2007, 15:50
Profil

Postów: 31
Post 
z tego co mi wiadomo szerokosc nie jest problemem, lecz promien skretu i ostry profil wysiegnika, przez co trzeba ostro go "nadrzucic".

_________________
terex-demAG


Śro, 25.04.2007, 18:29
Profil

Postów: 5
Miejscowość: UK
Post 
wieszakos napisał(a):
To ja może odbiegnę trochę od tematu - nie mogę się zgodzic z tym, co napisał martinuk.
Niewielkie (o udźwigu do kilkudziesięciu t) nowoczesne dźwigi często mają mozliwość rozsuwania ramienia pod pełnym lub częściowym obciążeniem.


przyznam Ci rację , napisałem tak bo tego się nie praktykuje.Niszczy to strasznie ślizgi wysięgnika.To nie tak że najnowsze dźwigi tak mają, mam w firmie PPM 280ATT z 1988 roku i on również ma możliwość teleskopowania pod obciążeniem, mam to u siebie zablokowane bo operatorzy by zajechali tą maszynę w tydzień.

_________________
http://www.maszyny.org , http://www.uslugidzwigowe.pl , http://www.ecoplast.com.pl


Wto, 18.09.2007, 8:58
Profil

Postów: 1
Post LTM 11200-9.1 w Polsce
Według info na http://www.zuraw.pl będzie LTM 11200-9.1 na miejscu tj. w Polsce! Poza tym już mają największego hydraulika w kraju - AC700. Też kolos i nie wiem, czy nie ładniejszy :D Pozdro


Pią, 05.10.2007, 13:23
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 497
Miejscowość: Silesia
Post 
niezły z niego potwór

_________________
Sen zimowy. Nie budzić niedzwiadka.


Nie, 07.10.2007, 12:20
Profil

Postów: 2
Post 
Witam. Pewnie tak jak większość z Was pracowałem na kilku dźwigach. Liebherr LTM1200 z całą pewnością ma możliwość teleskopowania wysięgnika z obciążeniem. W zależności od parametrów mogę teleskopować ok 50 % udźwigu.


Czw, 01.11.2007, 23:24
Profil

Postów: 2
Post 
ixxos napisał(a):
:shock:
troche trudno mi uwierzyć w to wygięcie - z tego co widze to te "końcówki" to są teleskopy więc jeżeli rozsuną się na kilka czy kilkanaście metrów to wtedy by się odgieły naprawde ostro, a nawet mogło by zniszczyć całe ramie dźwigu

- coś tu jest nie tak na tym zdjęciu :> (może krzywizna obiektywu aparatu foto :roll: ) i przy takiej jednej cieniutkiej lince? więc co on tam może podnosi kilkanaście ton



zdjęcie jest autentyczne. W zurawiach z tak długim wysiegnikiem czesto stosuje się tylko jeden teleskop.


Czw, 01.11.2007, 23:34
Profil

Postów: 2
Post 
czy ktos mi moze pomoc!potrzebuje numer do sklepu z zamiennikami liebherr 40t na terenie Polski. szukam i nie moge znalesc a wiem,ze jest sklep z takimi!prosze pomozcie


Wto, 06.11.2007, 10:40
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018