Obecny czas: Sob, 11.05.2024, 17:43




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna
Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dźwigi 
Autor Wiadomość

Postów: 134
Miejscowość: Świdnica
Post 
Kto ma lęk wysokości niech nie patrzy w dół :lol: :lol:

Image


Pon, 19.03.2007, 2:29
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
industrial trzeba przefotosikować :wink:
bo majÄ… blokade

martinuk
ale jak się tak wygnie, to później może nie wrócić, do stanu początkowego... i się go nie złoży- dźwig na złom :roll:
Tak samo po kilku latach pracy, by były takie odkształcenia, że strach by było cokolwiek podnosić

Dlaczego wszędzie na innych fotkach zawsze ramie jest proste,
- jak przy takim wygięciu rozsuwać i wsówać teleskopy w czasie pracy :roll: :roll:
nie ma szans -jakoĹ› nie wierze i juĹĽ :wink:

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pon, 19.03.2007, 6:58
Profil

Postów: 5
Miejscowość: UK
Post 
ixxos napisał(a):
industrial trzeba przefotosikować :wink:
bo majÄ… blokade

martinuk
ale jak się tak wygnie, to później może nie wrócić, do stanu początkowego... i się go nie złoży- dźwig na złom :roll:
Tak samo po kilku latach pracy, by były takie odkształcenia, że strach by było cokolwiek podnosić

Dlaczego wszędzie na innych fotkach zawsze ramie jest proste,
- jak przy takim wygięciu rozsuwać i wsówać teleskopy w czasie pracy :roll: :roll:
nie ma szans -jakoĹ› nie wierze i juĹĽ :wink:


pod obciążeniem nie teleskopuje się wysięgu!możesz nie wierzyć mi chociaż mam styczność z dźwigami na codzień , ale napisz do kran.com.pl i ci odpowiedzą, to największa firma w PL
na innych fotkach jest proste bo zależy to jaki ciężar ma na haku.zawsze wróci do swojego stanu chyba że przeciążysz celowo(w nowych maszynach nie zrobisz tego bo elektronika wyłączy wszystko) albo "zerwiesz" podczas podnoszenia czegoś bardzo ciężkiego to albo obalisz maszynę albo złamiesz wysięg.
to nie tak że się elementy wyginają, są to "luzy" w miejscach gdzie jedna część wchodzi w drugą, elementy się nie wyginają
na tej stronie co była podana http://www.cranes-cranes-cranes.com poprzeglądaj fotki to zobaczysz że wyginają się i to jak
Image

_________________
http://www.maszyny.org , http://www.uslugidzwigowe.pl , http://www.ecoplast.com.pl


Wto, 20.03.2007, 19:50
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
kolejna fotka LTM 11200-9.1
Image

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Czw, 29.03.2007, 8:10
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1357
Miejscowość: Kolonia Łucka
Post 
Pierwsza reakcja jak zobaczyłem :shock: :shock: :shock: :shock: . Po prostu mnie zatkało, takiego sprzętu ogromnego nie wdziałem. Coooooooool maszyna :D

_________________
"Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"


Czw, 29.03.2007, 13:53
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 303
Miejscowość: Świętokrzyskie
Post 
Heavy Metal..... i to taki fest!!

_________________
Siwy dym czarne chmury!! sprzęgło gaz i nie ma nas!!


Czw, 29.03.2007, 14:39
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 95
Miejscowość: Kraków
Post 
Nareszcie jest pdf :P i rozwiało się kilka wątpliwości:
- aby masa transportowa wynosiła 108t (12t/oś) ramię jest transportowane osobno, na naczepie (jak w ltm1800) - i może ono ważyć prawie 100t :!: (8 sekcji + ramię Y). Czyli dźwig nie jest już tak mobilny jak LTM1500, Demag AC700 itp. Ciekawe czy w Demagu AC1000/9 będzie tak samo, czy uda im sie upchnąć ramię na podwoziu :?:
- standardowo linowy system podnoszenia balastu zamiast hydraulicznego (jest w opcji)
- ze złożonym ramieniem wysokość dźwigu przekracza 4m - około 4,40m (szerokość - standardowa - 3m)
- dźwig przygotowany do pracy (konfiguracja T3YVEN) może ważyc jakieś 450t :!: - podwozie (108t) + ramię 4 sekcje (50,6t) + ramię Y (24,3t) + adapter do ramienia (6,5t) + balast (202t) + bocian, osprzęt do niego i zblocze hakowe (pewnie co najmniej kilkadziesiąt ton)
- no i ten udźwig 1200 t to małe oszukaństwo - na wysięgu tylko 2,5 m :!: W dużych dźwigach podaje się raczej na 3 m (tutaj 1000t)


Śro, 18.04.2007, 13:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
tutaj ten pdf -ik 2,5MB
http://www.liebherr.com/downloads/178_L ... 4.2007.pdf

rzeczywiście przy transporcie drogowym to główne ramie teleskopwe musi być transportowane osobno
drugim zestawem - ciągnik siodłowy z naczepą do wielkagabarytów.

Najwyraźniej masa całkowita by była stanowczo za ogromna by dało się transportować na jednym podwoziu

Jednak może chyba jeździć z tym ramieniem złożonym - tyle, że nie po drogach publicznych :>

dodaje kilka fotek z witryny Liebherra
Image
Image
Image

a później wieczorem może postaram się wyciągnąc te schematy i rysuneczki z tego PDF
:twisted: a może ktoś by to chciał się pobawić 8)
....

wieszakos witam na naszym forum, widze, że jesteś zorientowany w świecie dźwigów to tym bardziej witamy :D

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Ostatnio edytowany przez ixxos, Czw, 19.04.2007, 13:13, edytowano w sumie 1 raz

Śro, 18.04.2007, 14:45
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 95
Miejscowość: Kraków
Post 
ixxos napisał(a):
Jednak może chyba jeździć z tym ramieniem złożonym - tyle, że nie po drogach publicznych :>


Chyba może - ma wtedy trochę przydługi przedni zwis - z jakies 8 metrów

Ja teĹĽ witam :D


Śro, 18.04.2007, 15:09
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
Tak jak obiecałem schemaciki tego gigantusa :lol:

Mam nadzieje że wszystko jasne - poszczególne wersje a także sposób montażu ramienia głównego
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
(C)Liebherr.com


Jak pisałem wcześniej oficjalna prezentacja nastąpi na salonie BAUMA
czyli 23 kwietnia 2007 czyli za 4 dni....

Ja -chcem- tam jechać :!: :!: :!: :twisted: :roll:

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Czw, 19.04.2007, 13:20
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 8971
Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
Post 
ixxos napisał(a):
czyli 23 kwietnia 2007 czyli za 4 dni


no to czekamy na jakieĹ› nowe popremierowe fotki tego potwora
:mryellow: :mryellow: :twisted:

_________________
instalacje elektryczne bielsko-biała Czysciwo Bielsko pralnia dywanów puławy Domy Mieszkalne Pościel dla dzieci fan alfa romeo na wieki Moderator też człowiek - nabija posty i trolluje i ch*j


Czw, 19.04.2007, 13:24
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 1357
Miejscowość: Kolonia Łucka
Post 
Niekoniecznie ten sam ale:

Liebherr LTM 1800 (chyba właśnie wycofany z produkcji, ale co tam)
udĹşwig 800t/3m
balast: 360t(chyba)
8 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone linami

Image

Liebherr LG 1750
udźwig 750t/nie pamiętam ilu metrach
8 osi, ramiÄ™ kratownicowe podnoszone linam
Image

Terex-demag AC 700
udĹşwig 700t/3m
balast: 160t
9 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone hydraulicznie

Image

Terex-Demag TC 2800
udĹşwig 600t/6m
8 osi

Image

Liebherr LG 1550
udĹşwig 550t/4,5m
8 osi, ramiÄ™ kratownicowe podnoszone linami


Image


Terex-Demag AC 500
udĹşwig 500t/3m
balast 180t
8 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone hydraulicznie

Image

Terex-Demag TC 2500
udĹşwig 450t/8m
8 osi

Image

Grove GMK 7450
udĹşwig 450t/2,5m
7 osi (możliwość zazmontowania ósmej), ramię teleskopowe podnoszone hydraulicznie

Image

(C) http://www.liebherr.com http://www.terex-demag.com

_________________
"Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"


Czw, 19.04.2007, 15:03
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
takie spekulacje na temat Demag AC 1000 ale aż taki długi to chyba nie będzie - fotki z
http://www.hansebubeforum.de/showtopic. ... eadid=7502

Image

i mniej osi - tylko 9 :wink:
Image

Prezentacja dopiero chyba w 2008

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pią, 20.04.2007, 7:52
Profil

Postów: 78
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Post 
Powiem tak co do Demaga - niech sie staraja - bedzie ciekawie na tym polu. A czy niektorzy pamietaj acos takiego jak Gottwald AKM 1100 ??
Podwozie bylo 10 osiowe w ukladzie 6 i 4 osie. Sam dzwig oparty byl na podwoziu 10 osiowym, z dzwigiem bez ramienia teleskopowego, ktory przeozil specjalny samojezdny pojazd (chyba 9-osiowy). Do tego bylo jeszcze kilka pojadow (ciagniki balastowe + naczepy) - podpory, przeciwwagi, kratownice dodatkowe.
I co do rozwiazania przy Liebherrze co do ramienia teleskopowego - czy im te silowniki nie rozjada sie po czasie po takich operacjach zlozenia i rozlozenia ??


Pią, 20.04.2007, 9:47
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 8971
Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
Post 
olokolo napisał(a):
czy im te silowniki nie rozjada sie po czasie po takich operacjach zlozenia i rozlozenia ??


Image myslę że w ośrodkach badawczych kupę forsy włożyli w to aby dopracować wszystko optymalnie. Na pewno wszystkie podzespoły przygotowane są z dużo większą tolerancją niż nominalne warunki pracy (max.obciążenia, kąty etc.). Dlatego spokojna twoja głowa :P

_________________
instalacje elektryczne bielsko-biała Czysciwo Bielsko pralnia dywanów puławy Domy Mieszkalne Pościel dla dzieci fan alfa romeo na wieki Moderator też człowiek - nabija posty i trolluje i ch*j


Pią, 20.04.2007, 11:13
Profil

Postów: 31
Post 
osobiscie uwazam ze terex-demag nie bedzie tak wypasiony jak liebherr.
jestem tu nowy i moze ktos mi powiedziec jak wstawic fotke do mego profilku i iako temacik?? mam kilka fajnych zdjec
z zweibrucken, fabryczki terex-demag

_________________
terex-demAG


Pią, 20.04.2007, 14:37
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 4056
Miejscowość: tu i tam....
Post 
do profilka - avatarek - wstawiasz z własnego dysku
opcje w "mój profil" - na górze forum, trzeba przestrzegać rozmiaru w pikselach max 125x125 i 15kBajtów wilkości :P

a fotki na forum
musisz wstawiać z jakiegoś serwerka sieciowego, np fotosik.pl - czyli musisz najpierw ze swojego dysku i wrzucić tam
(wybierasz opcje w fotosiku - pełny rozmiar na forum)
i juĹĽ
:lol:

_________________
A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :


Pią, 20.04.2007, 17:51
Profil

Postów: 31
Post 
dzieki w pierszej wplnej chwili pokaze na co mnie stac!! :D

_________________
terex-demAG


Pią, 20.04.2007, 20:47
Profil

Postów: 78
Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
Post 
master1 napisał(a):
osobiscie uwazam ze terex-demag nie bedzie tak wypasiony jak liebherr.


Wypasiony ?? Co to ma byc - konkurs pieknosci ?? Ktory ma ladniejsze fele, wydech i ciensze opony ?? Przyciemniane szyby ?? Rozmawiamy o maszynach budowlanych - w tym przypadku o dzwigach. A one maja jedne zadanie - dojechac w miare mozliwosci wszedzie, podniesc jak najwiecej i jak najdalej/najwyzej zachowujac maksimum bezpieczenstwa.


Pią, 20.04.2007, 22:30
Profil

Postów: 31
Post 
dzwigi kolego, poza walorami budowlanymi potrafia jeszcze zadziwiac!! wystarczy spojrzec na modele Kruppa badz Grove by ujrzec ze nie tylko wzrosly gigantycznie parametry udzwigow ale rowniez prezentacja zewnetrzna tych maszyn!!! nie zauwazyles, ze firmy wybieraja modele reprezentacyjne do promowania swych firm?? niewatpliwie ten liebherr 11200-9.1 jest uzadzeniem budowlanym, ale firmy ktore go beda posiadaly, znaczaca podniesie ich prestiz!! P.S. czy slyszales na konkursie pieknosci "ale ona jest wypasiona!" ??? hyba nie.. WYPASIONY odnosi sie nie tylko do wygladu ale rowniez do sposobu poruszania sie, wysokosci nadwozia, wagi, , umieszczenia operatorki, montowania wysiegnika, licznych mozliwosci stworzenia roznych wersji oraz z pewnoscia udzwigow, choc jeszcze ich nie widzialem a chcialbym ogromnie!!

_________________
terex-demAG


Sob, 21.04.2007, 18:00
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 67 posty(ów) ]  Idź do strony Poprzednia  1, 2, 3, 4  Następna


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018