|
|
Obecny czas: Sob, 11.05.2024, 17:43
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
Liebherr LTM 11200-9.1 i inne wielkie dźwigi
Autor |
Wiadomość |
Industrial
Postów: 134 Miejscowość: Świdnica
|
Kto ma lęk wysokości niech nie patrzy w dół
|
Pon, 19.03.2007, 2:29 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
industrial trzeba przefotosikować
bo majÄ… blokade
martinuk
ale jak się tak wygnie, to później może nie wrócić, do stanu początkowego... i się go nie złoży- dźwig na złom
Tak samo po kilku latach pracy, by były takie odkształcenia, że strach by było cokolwiek podnosić
Dlaczego wszędzie na innych fotkach zawsze ramie jest proste,
- jak przy takim wygięciu rozsuwać i wsówać teleskopy w czasie pracy
nie ma szans -jakoĹ› nie wierze i juĹĽ
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pon, 19.03.2007, 6:58 |
|
|
martinuk
Postów: 5 Miejscowość: UK
|
ixxos napisał(a): industrial trzeba przefotosikować bo majÄ… blokade martinukale jak siÄ™ tak wygnie, to później moĹĽe nie wrĂłcić, do stanu poczÄ…tkowego... i siÄ™ go nie zĹ‚oĹĽy- dĹşwig na zĹ‚om Tak samo po kilku latach pracy, by byĹ‚y takie odksztaĹ‚cenia, ĹĽe strach by byĹ‚o cokolwiek podnosić Dlaczego wszÄ™dzie na innych fotkach zawsze ramie jest proste, - jak przy takim wygiÄ™ciu rozsuwać i wsĂłwać teleskopy w czasie pracy nie ma szans -jakoĹ› nie wierze i juĹĽ
pod obciążeniem nie teleskopuje się wysięgu!możesz nie wierzyć mi chociaż mam styczność z dźwigami na codzień , ale napisz do kran.com.pl i ci odpowiedzą, to największa firma w PL
na innych fotkach jest proste bo zależy to jaki ciężar ma na haku.zawsze wróci do swojego stanu chyba że przeciążysz celowo(w nowych maszynach nie zrobisz tego bo elektronika wyłączy wszystko) albo "zerwiesz" podczas podnoszenia czegoś bardzo ciężkiego to albo obalisz maszynę albo złamiesz wysięg.
to nie tak że się elementy wyginają, są to "luzy" w miejscach gdzie jedna część wchodzi w drugą, elementy się nie wyginają
na tej stronie co była podana http://www.cranes-cranes-cranes.com poprzeglądaj fotki to zobaczysz że wyginają się i to jak
_________________ http://www.maszyny.org , http://www.uslugidzwigowe.pl , http://www.ecoplast.com.pl
|
Wto, 20.03.2007, 19:50 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
kolejna fotka LTM 11200-9.1
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Czw, 29.03.2007, 8:10 |
|
|
Mibay
Postów: 1357 Miejscowość: Kolonia Łucka
|
_________________ "Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"
|
Czw, 29.03.2007, 13:53 |
|
|
Coolaaa!!!!
Postów: 303 Miejscowość: Świętokrzyskie
|
Heavy Metal..... i to taki fest!!
_________________ Siwy dym czarne chmury!! sprzęgło gaz i nie ma nas!!
|
Czw, 29.03.2007, 14:39 |
|
|
wieszakos
Postów: 95 Miejscowość: Kraków
|
Nareszcie jest pdf i rozwiało się kilka wątpliwości:
- aby masa transportowa wynosiła 108t (12t/oś) ramię jest transportowane osobno, na naczepie (jak w ltm1800) - i może ono ważyć prawie 100t (8 sekcji + ramię Y). Czyli dźwig nie jest już tak mobilny jak LTM1500, Demag AC700 itp. Ciekawe czy w Demagu AC1000/9 będzie tak samo, czy uda im sie upchnąć ramię na podwoziu
- standardowo linowy system podnoszenia balastu zamiast hydraulicznego (jest w opcji)
- ze złożonym ramieniem wysokość dźwigu przekracza 4m - około 4,40m (szerokość - standardowa - 3m)
- dźwig przygotowany do pracy (konfiguracja T3YVEN) może ważyc jakieś 450t - podwozie (108t) + ramię 4 sekcje (50,6t) + ramię Y (24,3t) + adapter do ramienia (6,5t) + balast (202t) + bocian, osprzęt do niego i zblocze hakowe (pewnie co najmniej kilkadziesiąt ton)
- no i ten udźwig 1200 t to małe oszukaństwo - na wysięgu tylko 2,5 m W dużych dźwigach podaje się raczej na 3 m (tutaj 1000t)
|
Śro, 18.04.2007, 13:37 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
tutaj ten pdf -ik 2,5MB
http://www.liebherr.com/downloads/178_L ... 4.2007.pdf
rzeczywiście przy transporcie drogowym to główne ramie teleskopwe musi być transportowane osobno
drugim zestawem - ciągnik siodłowy z naczepą do wielkagabarytów.
Najwyraźniej masa całkowita by była stanowczo za ogromna by dało się transportować na jednym podwoziu
Jednak może chyba jeździć z tym ramieniem złożonym - tyle, że nie po drogach publicznych
dodaje kilka fotek z witryny Liebherra
a później wieczorem może postaram się wyciągnąc te schematy i rysuneczki z tego PDF
a może ktoś by to chciał się pobawić
....
wieszakos witam na naszym forum, widze, że jesteś zorientowany w świecie dźwigów to tym bardziej witamy
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
Ostatnio edytowany przez ixxos, Czw, 19.04.2007, 13:13, edytowano w sumie 1 raz
|
Śro, 18.04.2007, 14:45 |
|
|
wieszakos
Postów: 95 Miejscowość: Kraków
|
ixxos napisał(a): Jednak moĹĽe chyba jeĹşdzić z tym ramieniem zĹ‚oĹĽonym - tyle, ĹĽe nie po drogach publicznych
Chyba może - ma wtedy trochę przydługi przedni zwis - z jakies 8 metrów
Ja teĹĽ witam
|
Śro, 18.04.2007, 15:09 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Czw, 19.04.2007, 13:20 |
|
|
pardon
Moderator
Postów: 8971 Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
|
ixxos napisał(a): czyli 23 kwietnia 2007 czyli za 4 dni
no to czekamy na jakieĹ› nowe popremierowe fotki tego potwora
_________________ instalacje elektryczne bielsko-biała Czysciwo Bielsko pralnia dywanów puławy Domy Mieszkalne Pościel dla dzieci fan alfa romeo na wieki Moderator też człowiek - nabija posty i trolluje i ch*j
|
Czw, 19.04.2007, 13:24 |
|
|
Mibay
Postów: 1357 Miejscowość: Kolonia Łucka
|
Niekoniecznie ten sam ale:
Liebherr LTM 1800 (chyba właśnie wycofany z produkcji, ale co tam)
udĹşwig 800t/3m
balast: 360t(chyba)
8 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone linami
Liebherr LG 1750
udźwig 750t/nie pamiętam ilu metrach
8 osi, ramiÄ™ kratownicowe podnoszone linam
Terex-demag AC 700
udĹşwig 700t/3m
balast: 160t
9 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone hydraulicznie
Terex-Demag TC 2800
udĹşwig 600t/6m
8 osi
Liebherr LG 1550
udĹşwig 550t/4,5m
8 osi, ramiÄ™ kratownicowe podnoszone linami
Terex-Demag AC 500
udĹşwig 500t/3m
balast 180t
8 osi, ramiÄ™ teleskopowe podnoszone hydraulicznie
Terex-Demag TC 2500
udĹşwig 450t/8m
8 osi
Grove GMK 7450
udĹşwig 450t/2,5m
7 osi (możliwość zazmontowania ósmej), ramię teleskopowe podnoszone hydraulicznie
(C) http://www.liebherr.com http://www.terex-demag.com
_________________ "Powiedzcie mi, jak żyć w świecie w którym wiele jest dla niewielu, a niewiele dla reszty...?"
|
Czw, 19.04.2007, 15:03 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
takie spekulacje na temat Demag AC 1000 ale aż taki długi to chyba nie będzie - fotki z
http://www.hansebubeforum.de/showtopic. ... eadid=7502
i mniej osi - tylko 9
Prezentacja dopiero chyba w 2008
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pią, 20.04.2007, 7:52 |
|
|
olokolo
Postów: 78 Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
|
Powiem tak co do Demaga - niech sie staraja - bedzie ciekawie na tym polu. A czy niektorzy pamietaj acos takiego jak Gottwald AKM 1100 ??
Podwozie bylo 10 osiowe w ukladzie 6 i 4 osie. Sam dzwig oparty byl na podwoziu 10 osiowym, z dzwigiem bez ramienia teleskopowego, ktory przeozil specjalny samojezdny pojazd (chyba 9-osiowy). Do tego bylo jeszcze kilka pojadow (ciagniki balastowe + naczepy) - podpory, przeciwwagi, kratownice dodatkowe.
I co do rozwiazania przy Liebherrze co do ramienia teleskopowego - czy im te silowniki nie rozjada sie po czasie po takich operacjach zlozenia i rozlozenia ??
|
Pią, 20.04.2007, 9:47 |
|
|
pardon
Moderator
Postów: 8971 Miejscowość: ignorant motoryzacji
Samochód: hiszpański szajs
|
olokolo napisał(a): czy im te silowniki nie rozjada sie po czasie po takich operacjach zlozenia i rozlozenia ??
myslę że w ośrodkach badawczych kupę forsy włożyli w to aby dopracować wszystko optymalnie. Na pewno wszystkie podzespoły przygotowane są z dużo większą tolerancją niż nominalne warunki pracy (max.obciążenia, kąty etc.). Dlatego spokojna twoja głowa
_________________ instalacje elektryczne bielsko-biała Czysciwo Bielsko pralnia dywanów puławy Domy Mieszkalne Pościel dla dzieci fan alfa romeo na wieki Moderator też człowiek - nabija posty i trolluje i ch*j
|
Pią, 20.04.2007, 11:13 |
|
|
master1
Postów: 31
|
osobiscie uwazam ze terex-demag nie bedzie tak wypasiony jak liebherr.
jestem tu nowy i moze ktos mi powiedziec jak wstawic fotke do mego profilku i iako temacik?? mam kilka fajnych zdjec
z zweibrucken, fabryczki terex-demag
_________________ terex-demAG
|
Pią, 20.04.2007, 14:37 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
do profilka - avatarek - wstawiasz z własnego dysku
opcje w "mój profil" - na górze forum, trzeba przestrzegać rozmiaru w pikselach max 125x125 i 15kBajtów wilkości
a fotki na forum
musisz wstawiać z jakiegoś serwerka sieciowego, np fotosik.pl - czyli musisz najpierw ze swojego dysku i wrzucić tam
(wybierasz opcje w fotosiku - pełny rozmiar na forum)
i juĹĽ
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Pią, 20.04.2007, 17:51 |
|
|
master1
Postów: 31
|
dzieki w pierszej wplnej chwili pokaze na co mnie stac!!
_________________ terex-demAG
|
Pią, 20.04.2007, 20:47 |
|
|
olokolo
Postów: 78 Miejscowość: Jastrzębie Zdrój
|
master1 napisał(a): osobiscie uwazam ze terex-demag nie bedzie tak wypasiony jak liebherr.
Wypasiony ?? Co to ma byc - konkurs pieknosci ?? Ktory ma ladniejsze fele, wydech i ciensze opony ?? Przyciemniane szyby ?? Rozmawiamy o maszynach budowlanych - w tym przypadku o dzwigach. A one maja jedne zadanie - dojechac w miare mozliwosci wszedzie, podniesc jak najwiecej i jak najdalej/najwyzej zachowujac maksimum bezpieczenstwa.
|
Pią, 20.04.2007, 22:30 |
|
|
master1
Postów: 31
|
dzwigi kolego, poza walorami budowlanymi potrafia jeszcze zadziwiac!! wystarczy spojrzec na modele Kruppa badz Grove by ujrzec ze nie tylko wzrosly gigantycznie parametry udzwigow ale rowniez prezentacja zewnetrzna tych maszyn!!! nie zauwazyles, ze firmy wybieraja modele reprezentacyjne do promowania swych firm?? niewatpliwie ten liebherr 11200-9.1 jest uzadzeniem budowlanym, ale firmy ktore go beda posiadaly, znaczaca podniesie ich prestiz!! P.S. czy slyszales na konkursie pieknosci "ale ona jest wypasiona!" ??? hyba nie.. WYPASIONY odnosi sie nie tylko do wygladu ale rowniez do sposobu poruszania sie, wysokosci nadwozia, wagi, , umieszczenia operatorki, montowania wysiegnika, licznych mozliwosci stworzenia roznych wersji oraz z pewnoscia udzwigow, choc jeszcze ich nie widzialem a chcialbym ogromnie!!
_________________ terex-demAG
|
Sob, 21.04.2007, 18:00 |
|
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |