Dzisiaj pokaĹĽe Wam bardzo ciekawe szwedzkie dĹşwigi- Ĺ‚adowarki
Cecha charakterystyczna: podnoszona na wysięgniku kabina operatora, która jednocześnie jest kabiną dla kierowcy
Maszyny te najczęściej są używane w portach przy przeładunkach barek i statków a także w terminalach kolejowych
Program produkcyjny:
(C)http://www.essemko.com
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
Wto, 26.06.2007, 15:28
Robak
Postów: 2641 Miejscowość: Białystok
Samochód: VW Passat CC 1.8 TSI
Jestem ciekaw jak jest rozwiazany układ kierowniczy.
Wto, 26.06.2007, 15:35
Szakall69
Postów: 5892 Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
dobre pytanie - pewnie sami tego nie wiedza ale patent ciekawy
Wto, 26.06.2007, 15:47
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
hehe - dobre pytanie Prawdopodobnie z kabiny elektrycznie do układu hydraulicznego skrętu kół, zresztą także do innych napędowego a także sterowania "ramieniem" tak samo
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
Wto, 26.06.2007, 15:49
rumun19
Postów: 871 Miejscowość: z brzucha mamy:D
Fajne maszynki:)Ciekawie to wyglada z uniesioną kabina i wysięgnikiem:)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum