Samochody Świata - Forum Motoryzacyjne
https://www.samochodyswiata.pl/

Największy Sedan
https://www.samochodyswiata.pl/viewtopic.php?f=23&t=32385
Strona 1 z 1

Autor:  Kurai [ Czw, 02.09.2010, 22:03 ]
Temat postu:  NajwiÄ™kszy Sedan

Nie znalazłem nazwy, o ile jakąś ma.
Produkcja radziecka. Silnik 38,8l, spalanie 120l/100km O_O 28t masy, może uciągnąć 85t.
Ponoć miał dwie kierownice po każdej stronie. Zbudowano trzy, żaden nie przetrwał do dziś.
Służył chyba do ciągnięcia samolotów na lotnisku.

Image
Image
Image
Image
englishrussia.com

Sedan 38,8l rwd, wysoko :>

Autor:  Ice [ Czw, 02.09.2010, 22:28 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Image

Tyle w temacie.

Autor:  RR ltd Co. [ Pią, 03.09.2010, 8:07 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

rozj**ał mnie jak gnój...
TrochÄ™ wyglÄ…da jak dragster :shock:

Autor:  kenji [ Pią, 03.09.2010, 8:30 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Image

Autor:  Le Cobusier [ Pią, 03.09.2010, 18:45 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

po co te drzwiczki z tyłu?

Autor:  kenji [ Pią, 03.09.2010, 19:16 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Bo to sedan.

Autor:  Szakall69 [ Pią, 03.09.2010, 19:17 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Le Cobusier napisał(a):
po co te drzwiczki z tyłu?


kenji napisał(a):
Bo to sedan.


:lol: :lol: :lol: nie wiem czemu ale usmialem sie zdrowo :mryellow: :mryellow:

Autor:  sebastianadam [ Sob, 04.09.2010, 9:41 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Szkoda że żaden się nie zachował :(

Jakby dopadł to tego tuner to by ze 3k KM by wyciągnął :twisted: 8)

Autor:  Carman [ Sob, 04.09.2010, 9:50 ]
Temat postu:  Re: NajwiÄ™kszy Sedan

Le Cobusier napisał(a):
po co te drzwiczki z tyłu?

MoĹĽe dla psa. :mryellow:

Dziwnie to wygląda, ale "radzieckiego Concorde'a" uciągnął, więc sens ma.

Autor:  kulikowski [ Pon, 03.05.2021, 20:12 ]
Temat postu:  Re: 1956 MAZ 541

to jest 1956 MAZ 541

Image Flickr.com
Image En.Wheelsage.org
Image Pinterest.com
Image Uzr.com.ua
Image Fishki.net
Image All-auto.org
Image 5koleso.ru

FILM:
Image Youtube.com

Dane techniczne:
Okres produkcji: 1956
Wyprodukowanych: 10 egz.
Silnik: typu D-12A, wysokoprężny, cztery zawory na cylinder, z rozrządem DOHC
Pojemność skokowa: 38 880 ccm
Średnica cylindra: 150,0 mm
Skok tłoka: 180,0 mm w lewym bloku, 186,7 mm w prawym bloku
Moc maksymalna: 500 KM przy 1800 obr/min
Stopień sprężania: 14,0:1 w lewym bloku, 15,0:1 w prawym bloku
Maksymalny moment obrotowy: 2160 Nm przy 1200 obr/min
Skrzynia biegów: manualna 3-biegowa
Układ napędowy: silnik umieszczony z przodu, napędza wszystkie koła
Długość: 7797 mm
Szerokość: 3400 mm
Wysokość: 2802 mm
Masa własna: 28 230 kg
Masa holowanej przyczepy: 85 000 kg
Prędkość maksymalna: 30 km/h
Zużycie paliwa: 130 L/100 km
45 L/h


(C) Flickr.com
En.Wheelsage.org
Uzr.com.ua
Fishki.net
All-auto.org
5koleso.ru
Youtube.com

Strona 1 z 1 Wszystkie czasy w strefie UTC + 1 godzina
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/